Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

RCross, závodní hra pro Amigu

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    Software 68k RCross, závodní hra pro Amigu

    S dovolením bych si dovolil, mám z toho totiž kromobyčejnou radost - závodní hra RCross, která původně vznikla v rámci soutěže ve tvorbě her pro DOS u mě na HV, byla přeportována na Amigu

    Info u mě: https://www.high-voltage.cz/sortky/r...nka-pro-amigu/
    Download: https://eab.abime.net/showthread.php?t=111250
    high-voltage.cz, retropolis.cz, doshaven.eu
    Amiga 600, ACA630/25, Indivison ECS, 4GB CF HDD

    #2
    Tady je video, vypadá to pěkně.
    I love Amiga

    Komentovat


      #3
      Na Warpovi to frciiii

      Komentovat


        #4
        Já teda nechcu být za hatera ale jaký je smysl hrát tohle místo třeba Lotusu nebo Crazy Cars? Na Warpu to sice frčí ale žádná scenerie, žádné pozadí, jen jakési nepěkné nebarevné rozplizlé šmouhy kolem... samozřejmě můj osobní názor ale takovéhle hry já osobně na Amize nepotřebuju... :-o Promiňte

        Komentovat


          #5
          Vyzerá to zaujímavo.
          Bszili je supr programátor a to nielen na Amigu, ale pracuje hlavne na MOS, AROS a aj niečo na OS4
          Powerbook 17" G4 / 1.67GHz + Ati Mob 9700 128bit 128MB + MorphOS 3.16 + MAC OS X 10.4.11 + LubuntuPPC 16.04
          Mkr. Tower Inf. II, Amiga 1260/50MHz, PPC603e+/210MHz, 256MB Ram, BVision, SCSI 2.5" 80GB, AOS3.2,MOS,AOS4.1FE
          Amiga 4000D, CS MK1 060/50MHz, 128MB FastRam, Mediator 4000 Di3, Voodoo 3 2000, SB128, 10MBit ETH, PATA M2 64GB, AOS3.2

          E/Box Tower, Amiga 1200, Blizzard 1260/50MHz, 128MB Ram, Mediator 1200 TX, Voodoo 3 2000, SB128, Fast ETH, CF 8GB, AOS3.9
          Amiga 1200 Vampire v2

          Amiga 600 + X601 + Furia EC020 + CF 8GB + SMC PCMCIA WiFi Network Card
          Amiga_CD32 + TF330 64MB RAM + CF 8GB

          (Amiga 1240 / 25MHz + PPC603 / 210Mhz + AGA + 64MB_FastRam, AOS3.1, 8GB_CF)
          (Amiga_CD32 + Paravision_SX1)
          DEAD Pegasos2 G4 / 1GHz + Ati_Radeon 9250 128bit + Soudblaster live 5.1 + MorphOS_3.1 Registered
          DEAD Amiga 1260 / 66MHz + PPC603+ / 233Mhz + BVision + 128 MB_FastRam, AOS3.1, AOS3.9, AOS4.0, FastATA

          registered on http://amigamap.com/amiga-slovak_republic.html

          Komentovat


            #6
            Autorem citovaného textu je pecaN Přejít na původní příspěvek
            Já teda nechcu být za hatera ale jaký je smysl hrát tohle místo třeba Lotusu nebo Crazy Cars? Na Warpu to sice frčí ale žádná scenerie, žádné pozadí, jen jakési nepěkné nebarevné rozplizlé šmouhy kolem... samozřejmě můj osobní názor ale takovéhle hry já osobně na Amize nepotřebuju... :-o Promiňte
            pokud jsi nechtěl být za hejtra měl jsi mlčet(nepsat), teď už jím jsi
            yes brekekes

            Komentovat


              #7
              hra byla vytvořena v soutěži pro DOS během krátké chvíle, cca 2 měsíce? (slegde upřesní) no a zřejmě se i zalíbila, když dostala port na amigu já ji určo zkusím, jen nevím jak se to bude hejbat na A4000/40 v základu
              Naposledy upravil Lasice; 16.07.2022, 15:08:25.
              yes brekekes

              Komentovat


                #8
                Potřebuje to FPU, tak to asi na TF1260 nezkusím
                Do ženský, do motoru a do budov v Syndicate nevidíš.

                Komentovat


                  #9
                  Autorem citovaného textu je Predseda Přejít na původní příspěvek
                  Potřebuje to FPU, tak to asi na TF1260 nezkusím
                  Dyt mas rev5 full cpu ne?

                  Komentovat


                    #10
                    Ajo kua.
                    Do ženský, do motoru a do budov v Syndicate nevidíš.

                    Komentovat


                      #11
                      Celkem se mi to líbí, pokud by se počítalo pouze to auto v rámci 3D, umím si představit že by to mohla zvládnout i Amiga bez turbokarty. Připomíná mi to takovou hříčku z PC, jmenovala se Terep, teď to nabízí hlavně Terep 2 a nějaký odkaz i na Terep 1. Dalo se s tím na chvíli zabavit, podporovalo to i hru pro minimálně 2 hráče.
                      Amiga - PMD 85

                      Komentovat


                        #12
                        Podle linknuté diskuze na EAB floating-point aritmetika je jen v knihovně Tokamak, kterou to asi používá jen na pohyb autíčka. Určitě by se to dalo udělat bez FPU, ale k tomu by se musel dát pryč ten Tokamak a udělat pohyb autíčka jinak. Třeba se někdo hecne?
                        Rozmazané to je, ale to všechny tyhle voxelové renderery (viz. slavný Commanche).

                        Komentovat


                          #13
                          Jako jo, ale tak má to i (primitivní) dynamické stínování toho autíčka a tak. Jako demonstrátor dobrý.
                          Do ženský, do motoru a do budov v Syndicate nevidíš.

                          Komentovat


                            #14
                            Ale vždyť jo, kurva drát, já svým hejtěním vlastně povzbuzuju autora ať to prostě pořádně vytuní, obarví, vylepší tohle a támto, někde splaší pořádnej nabušenej soundtrack a slibuju že to budu pařit jak prokopnutej dokud nepadnu 🙃 🙃

                            Komentovat

                            Zpracovávám...
                            X