Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

BlitzBasic 2.1

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    #16
    O: BlitzBasic 2.1

    Autorem citovaného textu je DJM Přejít na původní příspěvek
    Ja viem len ASM alebo C, amos si uz moc nepamatam....
    [emoji6] len ASM a C, si až moc skromný [emoji39]
    Powerbook 17" G4 / 1.67GHz + Ati Mob 9700 128bit 128MB + MorphOS 3.16 + MAC OS X 10.4.11 + LubuntuPPC 16.04
    Mkr. Tower Inf. II, Amiga 1260/50MHz, PPC603e+/210MHz, 256MB Ram, BVision, SCSI 2.5" 80GB, AOS3.2,MOS,AOS4.1FE
    Amiga 4000D, CS MK1 060/50MHz, 128MB FastRam, Mediator 4000 Di3, Voodoo 3 2000, SB128, 10MBit ETH, PATA M2 64GB, AOS3.2

    E/Box Tower, Amiga 1200, Blizzard 1260/50MHz, 128MB Ram, Mediator 1200 TX, Voodoo 3 2000, SB128, Fast ETH, CF 8GB, AOS3.9
    Amiga 1200 Vampire v2

    Amiga 600 + X601 + Furia EC020 + CF 8GB + SMC PCMCIA WiFi Network Card
    Amiga_CD32 + TF330 64MB RAM + CF 8GB

    (Amiga 1240 / 25MHz + PPC603 / 210Mhz + AGA + 64MB_FastRam, AOS3.1, 8GB_CF)
    (Amiga_CD32 + Paravision_SX1)
    DEAD Pegasos2 G4 / 1GHz + Ati_Radeon 9250 128bit + Soudblaster live 5.1 + MorphOS_3.1 Registered
    DEAD Amiga 1260 / 66MHz + PPC603+ / 233Mhz + BVision + 128 MB_FastRam, AOS3.1, AOS3.9, AOS4.0, FastATA

    registered on http://amigamap.com/amiga-slovak_republic.html

    Komentovat


      #17
      O: BlitzBasic 2.1

      Ahoj, vyskytl se mi problém s rozlišením při volání příkazu screen 0,11,"test titulek".

      Obraz do LCD mam přes scandoubler (taková ta klasika GBS-82XX). Když používám Blitz mode a vykreslim si nějaké náhodné pixely na obrazovce tak je to OK, ale pokud si chci otevřít Intuition screen ať už to udělám přes ten screen 0,11, title$ nebo screen 0,0,0,640,256,3,&8000,title$,1,2 nebo zkusím jiné rozlišení třeba $0 pro lowres, tak mam létající pruhy přes obrazovku a scandoubler pak po pár vteřinách vypadne čím to jen může být?

      Ve WB mi běžně funguje pal: lowres, hires hires laced bez blikání.
      Amiga 1200 Infinitiv tower, TF1260@50MHz, OS 3.1.4, PPaint7.3, RoadShow
      Projects: The Lost Forest, still in progress

      Komentovat


        #18
        O: BlitzBasic 2.1

        neni to nejaky nestandardni rozmer obrazovky ze se otrevre tim 0,11,"test titulek".
        Umřít v nejlepším umí málokdo. Dokázala to jen Amiga a Šlacha.

        Komentovat


          #19
          O: BlitzBasic 2.1

          Autorem citovaného textu je Cyberian Přejít na původní příspěvek
          Ahoj, vyskytl se mi problém s rozlišením při volání příkazu screen 0,11,"test titulek".

          Obraz do LCD mam přes scandoubler (taková ta klasika GBS-82XX). Když používám Blitz mode a vykreslim si nějaké náhodné pixely na obrazovce tak je to OK, ale pokud si chci otevřít Intuition screen ať už to udělám přes ten screen 0,11, title$ nebo screen 0,0,0,640,256,3,&8000,title$,1,2 nebo zkusím jiné rozlišení třeba $0 pro lowres, tak mam létající pruhy přes obrazovku a scandoubler pak po pár vteřinách vypadne čím to jen může být?

          Ve WB mi běžně funguje pal: lowres, hires hires laced bez blikání.
          Zpětně teď s novým LCD monitorem, co umí Amigu nativně zjišťuju, že to hodilo rozlišení s frekvencí kolem 31 kHz+, neumí to ani CRT monitor CM1xxx. Ještě to rozpitvám a snad zjitím, co že se to vlastně stalo

          Initcopper ten funguje dobře
          Amiga 1200 Infinitiv tower, TF1260@50MHz, OS 3.1.4, PPaint7.3, RoadShow
          Projects: The Lost Forest, still in progress

          Komentovat


            #20
            O: BlitzBasic 2.1

            Btw. Byl by zájem ze strany zdejších členů fóra o založení skupiny, která by se věnovala BlitzBasicu, kde by jsme tak nějak koncentrovali své znalosti?
            Amiga 1200 Infinitiv tower, TF1260@50MHz, OS 3.1.4, PPaint7.3, RoadShow
            Projects: The Lost Forest, still in progress

            Komentovat


              #21
              O: BlitzBasic 2.1

              Autorem citovaného textu je Cyberian Přejít na původní příspěvek
              Btw. Byl by zájem ze strany zdejších členů fóra o založení skupiny, která by se věnovala BlitzBasicu, kde by jsme tak nějak koncentrovali své znalosti?
              Pokud by tobě nevadilo, že tam asi budeš sám, tak ne
              Amiga 1200, Blizzard 1230 / 50MHz, 32MB Fast RAM, CF 8GB, OS 3.2

              Komentovat


                #22
                O: BlitzBasic 2.1

                Autorem citovaného textu je Cyberian Přejít na původní příspěvek
                Btw. Byl by zájem ze strany zdejších členů fóra o založení skupiny, která by se věnovala BlitzBasicu, kde by jsme tak nějak koncentrovali své znalosti?
                pokud vladnes anglictinou, tak zkus EAB forum, tam je tech lidi co programuji v BB hodne a daji se tam najit i dema ruznych her se zdrojaky atd.
                pokud by tuta sekce vznikla, tak muzu nektere ty tutorialy prenest i sem.

                jo a nenech se otravit...

                Komentovat


                  #23
                  O: BlitzBasic 2.1

                  Je zde nějaký způsob, klidně i v assembleru, jak se programově přesvědčit, že amiga ukončila zápis dat na disk, jinak než čekat třeba 5s?
                  Amiga 1200 Infinitiv tower, TF1260@50MHz, OS 3.1.4, PPaint7.3, RoadShow
                  Projects: The Lost Forest, still in progress

                  Komentovat


                    #24
                    BlitzBasic 2.1

                    Pokud zapisujes pres system, tak to kontrolovat nepotrebujes, ten se o to postara za tebe. Jakou resis situaci?

                    Komentovat


                      #25
                      O: BlitzBasic 2.1

                      Zapnu Blitz mód a v ten moment přicházím o systémové fce, jelikož mám výhradní kontrolu nad HW. Problém to bude v momentu, kdy ke hře přidám možnost hry po síti.
                      Jak se hra dozví, že do TCP/IP stacku přijde např. změna pozice hráče z jiné Amigy? Normálně bych to řešil přes IRQ a callback funkci co se zavolá, když k IRQ dojde, ale jak to má Amiga, potažmo co s tím b Blitzbasicu, to netuším.

                      Možná má TCP/IP stack nějaký buffer, jenomže on pod Blitz módem určitě nefunguje, protože je závislý na OS. Jedině skákat pravidelně do QAMIGA módu? Dá se to stíhat?
                      Naposledy upravil Cyberian; 28.10.2019, 12:38:47.
                      Amiga 1200 Infinitiv tower, TF1260@50MHz, OS 3.1.4, PPaint7.3, RoadShow
                      Projects: The Lost Forest, still in progress

                      Komentovat


                        #26
                        O: BlitzBasic 2.1

                        Jak to souvisi s tim zapisem na disk? Co si vzpominam, tak jsi mel nejake WiFi udelatko snad na seriak, ktere prave tcp stack nepotrebuje. Tak se asi budes muset pravidelne koukat, jestli neprisla nejaka data.

                        Komentovat


                          #27
                          O: BlitzBasic 2.1

                          Ahoj, s diskem se to má tak, že mapa světa bude modifikovatelná. Pokud hráč změní krajinu, tak se to zapíše na disk a rozešle všem účastníkům. Zvažoval jsem i klasickou PCMCIA kartu, což je věc, kterou lidé občas mají.
                          Amiga 1200 Infinitiv tower, TF1260@50MHz, OS 3.1.4, PPaint7.3, RoadShow
                          Projects: The Lost Forest, still in progress

                          Komentovat


                            #28
                            O: BlitzBasic 2.1

                            zkus jeste kouknout na toto, jestli jsi to jeste neudelal...
                            https://aminet.net/package/dev/basic/SDSTCPLib

                            Komentovat


                              #29
                              O: BlitzBasic 2.1

                              To máš jedno ne, jestli to bude připojené přes sériák, nebo pcmcia. V Miami třeba přepínáš jenom ovladač.
                              Do ženský, do motoru a do budov v Syndicate nevidíš.

                              Komentovat


                                #30
                                O: BlitzBasic 2.1

                                pro zajimavost
                                http://www.amigacoding.com

                                Komentovat

                                Zpracovávám...
                                X