Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Aquabyss

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    #31
    Existuje nějaká možnost, jak nainstalovat Aquabyss offline?
    Líbí se mi, připomíná mi to vzdáleně Frontier Elite 2, který jsen ráda hrála, jen pod vodou Chtěla bych si hru koupit.

    Jenže E-UAE na AmigaOS ani MorphOS neumí bdssocket emulaci, takže síť nejede

    Nevíte někdo, jestli čistě náhodou nejde spustit na AmigaOS 4.1? Některé hry jdou...
    Nebo jestli bude krabicovka?
    Opravdu se mi nechce instalovat celé UAE na linuxu nebo Windows a pak přenést soubory. A kdoví jestli by to tak šlo.
    AmigaOS: Micro A1-C, AmigaOne XE, Pegasos II, Sam440ep, Sam440ep-flex, AmigaOneX1000
    MorphOS: Efika 5200b, Pegasos I, Pegasos II, Powerbook G4, Mac Mini, iMac G5, Powermac G5 Quad

    Komentovat


      #32
      Autorem citovaného textu je sailor Přejít na původní příspěvek
      Existuje nějaká možnost, jak nainstalovat Aquabyss offline?
      Ne. Z podstaty věci.
      Do ženský, do motoru a do budov v Syndicate nevidíš.

      Komentovat


        #33
        Takže nebude ani krabicovka, ani nejde zkopírovat nainstalovanou hru např. z WinUAE?
        Naposledy upravil sailor; 14.11.2022, 21:02:57.
        AmigaOS: Micro A1-C, AmigaOne XE, Pegasos II, Sam440ep, Sam440ep-flex, AmigaOneX1000
        MorphOS: Efika 5200b, Pegasos I, Pegasos II, Powerbook G4, Mac Mini, iMac G5, Powermac G5 Quad

        Komentovat


          #34
          Ale jo, jde. Jenže každá hra má unikátní klíč, který se ověřuje na serveru.
          Do ženský, do motoru a do budov v Syndicate nevidíš.

          Komentovat


            #35
            No tak si počkám na tu big box verzi. Třeba bude.
            Na instalaci WinUAE a kopírování na E-UAE / AmigaOS4.1 jsem moc líná. Když to navíc pak ani nemusí fungovat.
            AmigaOS: Micro A1-C, AmigaOne XE, Pegasos II, Sam440ep, Sam440ep-flex, AmigaOneX1000
            MorphOS: Efika 5200b, Pegasos I, Pegasos II, Powerbook G4, Mac Mini, iMac G5, Powermac G5 Quad

            Komentovat


              #36
              Dá se to teda i jinak - když si to koupíš na eshopu, dostaneš ty licenční čísla. Ty ti umožní připojit se na FTP server, odkud jde stáhnout celá hra v LHA. Tu pak můžeš přenést do Amigy a nainstalovat. Offline verzi by ti to mělo umožnit hrát. Ale Aquabyss offline nemá moc smysl.
              Do ženský, do motoru a do budov v Syndicate nevidíš.

              Komentovat


                #37
                Autorem citovaného textu je Predseda Přejít na původní příspěvek
                Dá se to teda i jinak - když si to koupíš na eshopu, dostaneš ty licenční čísla. Ty ti umožní připojit se na FTP server, odkud jde stáhnout celá hra v LHA. Tu pak můžeš přenést do Amigy a nainstalovat. Offline verzi by ti to mělo umožnit hrát. Ale Aquabyss offline nemá moc smysl.
                Díky, to mě nenapadlo. Udělám to tak.
                A jinak offline hraní mi naprosto vyhovuje. Když jsem kdysi zkoušela online jen u DarkElfa, dopadlo to tak že mi ostatní co to hráli denně stejně utekli o moc levelů. Já to hraji nárazově - třeba týden dva v kuse a pak dlouho nic.

                Tady https://forum.agedcode.com/viewtopic.php?t=17 se píše:
                NETWORK
                The game draws a lot from the network connection. It can be installed by running a small installer locally — the rest will be downloaded from our server. This is a very convenient way, already appreciated by the beta tester team over many months.
                But that's not all. Every time the game connects to the server it checks if there is an update. If so, the update is downloaded and installed automatically.
                Another cool feature is the All-Time Achievement list. You can compare your achievements with other players. You can also communicate with other players online in the in-game chat!
                How about saving your game remotely on our server so you could load it on another Amiga or simply as a secure backup in case your local drive fails? We've got it covered!
                The network will be used much more extensively in the game but that will come over time and with the participation of the Amiga community.

                OFFLINE
                Yes, the game can be played completely cut off from the network. It is up to the player whether or not to connect to the game server. It is also possible to limit the online game to updates only. Remember, however, if you decide to play it offline you will miss out on great fun with others!
                Takže by to mělo být v pohodě. Porovnávat s ostatními nepotřebuji, většinou bych prohrála a povídám si ráda jen se známými lidmi, zprávy od cizích mě dost děsí. Save na server pro mě není nutný, budu to hrát stejně jen na X1000. Jedině ty updaty. Ale třeba se to nějak vyřeší. Třeba jde z toho ftp stáhnout aktuální verzi i po nějakém čase, nebo když si koupím nějaký ten aged-code...

                A u takovýchhle her ( konkrétně Distatnt Worlds 2 ) se mi stalo že to hraji tak tři měsíce a pak vyjde update "saved games are not compatible with previous versions", no to bych je fakt zaškrtila...
                AmigaOS: Micro A1-C, AmigaOne XE, Pegasos II, Sam440ep, Sam440ep-flex, AmigaOneX1000
                MorphOS: Efika 5200b, Pegasos I, Pegasos II, Powerbook G4, Mac Mini, iMac G5, Powermac G5 Quad

                Komentovat


                  #38
                  Ono spíš jde o budoucí vývoj - autor plánuje, že by hra mohla jít hrát kompletně online, ne jen "pseudo online". Teď každý hraje za sebe, ve svém herním světě. Vidíš sice, kde jsou ostatní hráči v jejich vlastních světech (třeba Předseda je v Paříži v loděnici) a můžeš s nimi chatovat, ale ve hře samotné je nepotkáš. Cíl je, aby i tohle šlo a mohly se dělat společné výpravy a další interakce. Zkoušeli jsme třeba vzájemné předávání předmětů z inventáře, když jsou oba hráči ve stejném městě (každý ve své hře) a fungovalo nám to, nicméne tahle funce je aktuálně vypnuta.

                  Myslím ale, že autor dřív narazí na možnosti zabugovaného AMOSu, což už se aktuálně děje.
                  Do ženský, do motoru a do budov v Syndicate nevidíš.

                  Komentovat


                    #39
                    Predsedo, super, že skúšate nové features.
                    Je tu aj ta možnosť, že keď práve prídete na chyby v AMOS, tak sa možno takýmto spôsobom budú vedieť s autorom AMOS aj odstrániť. 👍
                    Powerbook 17" G4 / 1.67GHz + Ati Mob 9700 128bit 128MB + MorphOS 3.16 + MAC OS X 10.4.11 + LubuntuPPC 16.04
                    Mkr. Tower Inf. II, Amiga 1260/50MHz, PPC603e+/210MHz, 256MB Ram, BVision, SCSI 2.5" 80GB, AOS3.2,MOS,AOS4.1FE
                    Amiga 4000D, CS MK1 060/50MHz, 128MB FastRam, Mediator 4000 Di3, Voodoo 3 2000, SB128, 10MBit ETH, PATA M2 64GB, AOS3.2

                    E/Box Tower, Amiga 1200, Blizzard 1260/50MHz, 128MB Ram, Mediator 1200 TX, Voodoo 3 2000, SB128, Fast ETH, CF 8GB, AOS3.9
                    Amiga 1200 Vampire v2

                    Amiga 600 + X601 + Furia EC020 + CF 8GB + SMC PCMCIA WiFi Network Card
                    Amiga_CD32 + TF330 64MB RAM + CF 8GB

                    (Amiga 1240 / 25MHz + PPC603 / 210Mhz + AGA + 64MB_FastRam, AOS3.1, 8GB_CF)
                    (Amiga_CD32 + Paravision_SX1)
                    DEAD Pegasos2 G4 / 1GHz + Ati_Radeon 9250 128bit + Soudblaster live 5.1 + MorphOS_3.1 Registered
                    DEAD Amiga 1260 / 66MHz + PPC603+ / 233Mhz + BVision + 128 MB_FastRam, AOS3.1, AOS3.9, AOS4.0, FastATA

                    registered on http://amigamap.com/amiga-slovak_republic.html

                    Komentovat


                      #40
                      No to je právě potíž. Francois Lionet už o AMOS dál nemá zájem. Teď se ve vývoji snaží pokračovat jakýsi Frederic Cordier a ten nějak není kontaktovatelný, Vede ten vývoj na Githubu GitHub - AmiDARK/AmosProfessionalUnity-SourceCode tak snad tam že by se podařilo s ním spojit. Máte někdo na githubu účet, případně zkušenosti jak to tam funguje?
                      Do ženský, do motoru a do budov v Syndicate nevidíš.

                      Komentovat


                        #41
                        Predseda
                        Tak jsem se raději ještě zeptala Piotra a potvrdil mi, že to jde tak jak jsi říkal včetně updatů. Právě jsem objednala včetně aged-code a těším se.
                        AmigaOS: Micro A1-C, AmigaOne XE, Pegasos II, Sam440ep, Sam440ep-flex, AmigaOneX1000
                        MorphOS: Efika 5200b, Pegasos I, Pegasos II, Powerbook G4, Mac Mini, iMac G5, Powermac G5 Quad

                        Komentovat


                          #42
                          Autorem citovaného textu je sailor Přejít na původní příspěvek
                          Predseda
                          Tak jsem se raději ještě zeptala Piotra a potvrdil mi, že to jde tak jak jsi říkal včetně updatů. Právě jsem objednala včetně aged-code a těším se.
                          Bez kódu by ti to nešlo. Inštalátor ti vytvorí potrebné súbory z kódov, čo si kúpiš a malo by ti to teda bežať, vsak uvidis.
                          Powerbook 17" G4 / 1.67GHz + Ati Mob 9700 128bit 128MB + MorphOS 3.16 + MAC OS X 10.4.11 + LubuntuPPC 16.04
                          Mkr. Tower Inf. II, Amiga 1260/50MHz, PPC603e+/210MHz, 256MB Ram, BVision, SCSI 2.5" 80GB, AOS3.2,MOS,AOS4.1FE
                          Amiga 4000D, CS MK1 060/50MHz, 128MB FastRam, Mediator 4000 Di3, Voodoo 3 2000, SB128, 10MBit ETH, PATA M2 64GB, AOS3.2

                          E/Box Tower, Amiga 1200, Blizzard 1260/50MHz, 128MB Ram, Mediator 1200 TX, Voodoo 3 2000, SB128, Fast ETH, CF 8GB, AOS3.9
                          Amiga 1200 Vampire v2

                          Amiga 600 + X601 + Furia EC020 + CF 8GB + SMC PCMCIA WiFi Network Card
                          Amiga_CD32 + TF330 64MB RAM + CF 8GB

                          (Amiga 1240 / 25MHz + PPC603 / 210Mhz + AGA + 64MB_FastRam, AOS3.1, 8GB_CF)
                          (Amiga_CD32 + Paravision_SX1)
                          DEAD Pegasos2 G4 / 1GHz + Ati_Radeon 9250 128bit + Soudblaster live 5.1 + MorphOS_3.1 Registered
                          DEAD Amiga 1260 / 66MHz + PPC603+ / 233Mhz + BVision + 128 MB_FastRam, AOS3.1, AOS3.9, AOS4.0, FastATA

                          registered on http://amigamap.com/amiga-slovak_republic.html

                          Komentovat


                            #43
                            Autorem citovaného textu je Predseda Přejít na původní příspěvek
                            Ono spíš jde o budoucí vývoj
                            Já se zeptám asi hooooodně naivně, ale když máš možnost mluvit do vývoje, jaká je šance třeba na češtinu? Protože na fóru Aged Code vidím, že jsou tam informace i v češtině. Asi blbost co?
                            Amiga 1200, Blizzard 1230 / 50MHz, 32MB Fast RAM, CF 8GB, OS 3.2

                            Komentovat


                              #44
                              Aquabyss už mám a zkouším. Je to hezké, ale bohužel se mi hru nepodařilo zprovoznit v E-UAE na AmigaOS4 ani MorphOS.
                              Guru meditation: většinou 81000005 a někdy také 81000009 v závislosti na konfiguraci paměti. Zkoušela jsem i jinou Amosovou hru a ta funguje.

                              Nicméně, zahraji si i tak, protože ve WinUAE z AmigaForever Aquabyss funguje.
                              AmigaOS: Micro A1-C, AmigaOne XE, Pegasos II, Sam440ep, Sam440ep-flex, AmigaOneX1000
                              MorphOS: Efika 5200b, Pegasos I, Pegasos II, Powerbook G4, Mac Mini, iMac G5, Powermac G5 Quad

                              Komentovat


                                #45
                                Potřebuje to co možná nejvíc z 2MB chipky a 8MB Fast.
                                Do ženský, do motoru a do budov v Syndicate nevidíš.

                                Komentovat

                                Zpracovávám...
                                X