Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Battle for Wesnoth na A4k

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

  • DaMi
    odpověděl
    Já jsem to zkoušel hned jak vyšel os4.0 a rychlost je vesměs jak píšeš. Možná by pro zrychlení mohlo pomoct zmenšit rozlišení. Použil jsem jen rozlišení 800x600, ale bylo to extrémně líné - nehratelné. První tutorial ještě celkem šel hrát, ale kampaň, když jsem tam hrál s více postavami, už fakt nešla. Mapa jako podklad se mi zobrazovala vždy, ale to je asi díky cvppc a jeho 8MB paměti. Zvuk jsem rozchodil jen z pauly.

    Předpokládám, že virtuální ram na disku taky nepomůže.

    Vložit komentář:


  • Doda
    odpověděl
    Tak to je asi ztracene. A nejaky doplnek do OS4, ktery umi vytvorti virtualni RAM na disku?

    Vložit komentář:


  • reKTor
    odpověděl
    Nefunguje. Jen Ram na CSPPC.

    Vložit komentář:


  • Amigoun
    odpověděl
    obavam se, ze ne

    Vložit komentář:


  • Doda
    odpověděl
    Funguje v OS4 alespon onboard RAMka (tech 16MB)? Ja ji mam vyndanou.

    Vložit komentář:


  • Amigoun
    odpověděl
    v os4 pro ppc amigy zatim neni swap aktivni, pouze se pro nej rezervuje disk do budoucna

    Vložit komentář:


  • Doda
    odpověděl
    Tak nekdo to tam spustil na "P1 MMX 200mhz with 32 MB ram, Windows 95". V OS4 je mozna nejaky swap a mozna to nemam zapnute.

    Vložit komentář:


  • Doda
    odpověděl
    Tak v jejich FAQ jsem nasel "x86 running at 400 MHz with 128MB RAM" pro verzi 1.02 a pro 1.1 1GHz, 500 MB RAM. A taky ze hra potrebuje 100 MB sama o sobe.... takze se zda, ze to asi nerozjedu, jeste se podivam na jejich fora.

    Vložit komentář:


  • Doda
    odpověděl
    CPPC = Cyberstorm PPC, turborkarta, moje PPC ma 233 MHz. Na karte je 128 MB FAST RAMky a prave nevim, jestli to vubec staci.

    Vložit komentář:


  • davesade
    odpověděl
    Wesnoth v posledních verzí chce opravdu dost paměti. 128 MB je pro rozumný provoz asi minimum.
    To PPC má kolik MHz? (Nevím, co je to CPPC).

    Vložit komentář:


  • Doda
    založil téma Battle for Wesnoth na A4k

    Battle for Wesnoth na A4k

    Tak mi to nedalo a vyzkousel jsem to. Bohuzel je to zrejme na A4k nehratelne.

    a) Prilis pomale. Jenom odhaduji, nepovedlo se mi to totiz v podstate hrat.

    b) Asi vetsi problem je ten, ze po startu OS4 mi zbyva 90MB RAM a po startu hry 1MB. Otazka je, jestli to alokuje vsechnu dostupnou pamet umyslne, nebo je to na hrane funkcnosti. Jakakoliv alokace pameti ze strany OS4 uz totiz neni efektivne mozna, takze to muze kdykoliv sletet, coz se teda deje.

    Spustil jsem to jen v okne, protoze pri prepnuti do fullscreenu se to sekne. Dost se to tahlo, obcas se neprekreslovaly menu a vetsinou se na uvodnim screenu nezobrazovala mapa jako podklad, coz jsem videl asi 2x a 20x ne. Navic jsem cekal, ze si zapnu zvuk pres AHI, ale nekde jsem to nenasel a repraky mam zapojene do Toccaty, takze ani nevim, jestli to hralo. Pri spusteni tutorialu jsem se do nej dostal, ale hnedka se to seklo. Obecne se mi ten OS4 seka docela casto, hlavne asi kvuli programum v emulaci.

    Jestli mate chut to nekdo zkusit, tak by me to celkem zajimalo. Moje konfigurace je A4k/CPPC/128MB RAM/CV643D.
Zpracovávám...
X