Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Turrican II AGA

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    Turrican II AGA

    Programator jmenem Muzza pracuje na portu DOSove verze Turrican II na AGA. Pro plynuly beh na 50Hz bude vyzadovana minimalne FAST RAM.


    pod videem na youtube naleznete i docasny link na download hratelne ukazky hry

    #2
    parada tak to vyzera fantasicky, ozaj skoda ze na A1200 vzniklo skutocne velmi malo pravych AGA hier, vacsina bola len ubohe domalovanie OCS
    --------------------------------------------------
    A1200 + Blizzard 1230/50Mhz + 32MB RAM, AMD RYZEN 9 5900x 32GB DDR4 RAM AMD R9 380 4GB, MAC OS X BigSur,

    Komentovat


      #3
      Jenom ještě k tomu portu - Muzza (a celkem oprávněně) očekával kritiku hlavního spritu, který je v PC verzi opravdu hnusný. Brenova hlava je něco mezi toustovačem a princeznou Leiou ze Star Wars. Kritika se samozřejmě objevila - ne na něj, ale na původní autory, pochopitelně. Takže naplánoval, že na začátku hry bude menu, kde si bude moci hráč vybrat, zda chce postavu z PC nebo Amiga verze.
      Do ženský, do motoru a do budov v Syndicate nevidíš.

      Komentovat


        #4
        to je pravda, na MS DOS verzi je to taky placaty xicht, na Amige je postavicka krasne nakreslena aj animovana
        --------------------------------------------------
        A1200 + Blizzard 1230/50Mhz + 32MB RAM, AMD RYZEN 9 5900x 32GB DDR4 RAM AMD R9 380 4GB, MAC OS X BigSur,

        Komentovat


          #5
          Nove demo tretiho sveta... kdyby takhle vypadaly AGA hry v roce '93

          Komentovat


            #6
            v8 z 20.4.2022 tu: https://www.dropbox.com/s/t2tehm5kth...GA_v8.zip?dl=0
            a video z hrania:

            Nadhera.
            A1200, Vampire V1200, 64GB CF, IndyAGA MK3, PCMCIA WiFi, 27" LCD

            Komentovat


              #7
              Asi nejhezci letosni darek pro kazdeho Amigistu - dokoncen byl TURRICAN 2 AGA (DOS-conversion + Amiga vylepseni)

              Features:
              • 50/60hz action. All worlds. All enemies. All bosses.
              • Reprogrammed from scratch.
              • Full use of AGA enhanced 24 bit / 256 colour modes.
              • The original games glorious music and sound effects.
              • Support for 2 button joysticks, CD32 joypads and user definable controls.
              • Three additional difficulty modes.
              • Built-in trainer mode.
              • Option to replace the DOS character sprite with the Amiga version.
              • Option to look down to see blind jumps.
              • Optional Gyro Jump controls enhancement.
              • Restored parallax to Worlds 2-1, 2-2, 3-2 and 4-1 (missing in the DOS version).
              • Restored animated cogs from World 4.
              • Restored waterfall and underwater effects from World 1.
              • Restored background scrolling in Worlds 3-2 and 3-3 boss fights.
              • Hiscores and options are saved (WHDLoad and A500 Mini versions).
              • Enhanced secrets. Find hidden drones and follow them. Find all 24 for a special gameplay unlock.
              Hardware requirements:
              • An AGA Amiga (A1200/A4000/CD32) or emulator.
              • 2MB of Fast RAM (floppy version)
              • 8MB of Fast RAM (recommended for WHDLoad version)
              • Or an A500 Mini

              Komentovat


                #8
                tak to je fantazia, uz aj to idem skusit
                --------------------------------------------------
                A1200 + Blizzard 1230/50Mhz + 32MB RAM, AMD RYZEN 9 5900x 32GB DDR4 RAM AMD R9 380 4GB, MAC OS X BigSur,

                Komentovat


                  #9
                  Vypadá to moc hezky. Jsou to kluci šikovný.
                  A500,2xA500+(020),A600,CDTV,CD32,4xA1200(030),A400 0(040),komplet ATARI 8/16/32/64-bit,Didaktik192,Maťo,SharpMZ800,4xC64,C128

                  Komentovat


                    #10
                    Tak jsem to dohrál a jsem z toho totálně v hajzlu!
                    Do ženský, do motoru a do budov v Syndicate nevidíš.

                    Komentovat


                      #11
                      Hral jsem nejakou verzi asi pred rokem a moc se mi to nelibilo, povazoval jsem to za zbytecny projekt, ale ta finalni verze je dobra. Nevim jetli lepsi nez original T2, ale fakt se mi to libilo. I tim jak je to mirne odlisne.

                      Narazil jsem na zajimavy bug. Ve druhem levelu ke konci, kde napravo vyleze staticka potvora, plive kulicky a nejake male nepratele, ktera se musi strilet do oka, tak kousek pred tim jsou dva vodopady. Normalne prichazim z leva a u druheho vodopadu nahore udelam jezka, coz me po par odrazech dostane do skryteho mista, kde je jen hromada diamantu a vlastne nema smysl sem moc chodit. Otevre to ale dole nove chodby, kterymi preskacu do prvniho vovopadu a tam po novych kamenech zpet nahoru. Ty chodby ani kameny tam pred tim nejsou.

                      Jenze ty chodby uz tam castecne v tenhle verzi jsou od zacatku a pri padu do prvniho vodopadu, kde normalne jen ceka smrt, lze do te chodby, ktera tam nema byt, pristat. To bohuzel zpusobi, ze i dalsi smrt me nehodi zpet nahoru jako drive, ale zustavam dole v chodbe, kde byt nechci.

                      Nejdrive jsem myslel ze to je konec, deadlock, ale jde vyskakat pozpatku dostatecne vysoko k nejake neviditelnemu trigeru, kde jinak padam jezkem z druhe strany a ktery otevre ten finalni stav (zobrazi kameny ke skakani a zmeni se jeste tvar chodeb) a umozni mi vratit se na povrch. Vysledek je vlastne ok, ale tak me to hledani vychodiska vycerpalo, ze jsem se zakladnim spreadem a minimalnim plamenometem skoro toho bose neudelal a poklacoval s nula zivoty.

                      Komentovat


                        #12
                        Tady to místo je opravdu trochu jiné. Ono taky ten poslední vodopád, do kterého skáčeš ježka, obsahuje neviditelného Secret Drona. A ten boss (The Warhead) má určitě jiný mechanismus (řekl bych, že přinejmenším rychleji plive ty kuličky) a je o dost těžší než v původní hře. Taky s ním mám problém.
                        Do ženský, do motoru a do budov v Syndicate nevidíš.

                        Komentovat


                          #13
                          I ryby plavou rychleji a hromada dalsich drobnosti je jinak, ale to je vlastne dobre, alespon je to trochu jina hra a je co zkoumat, ale to co me potkalo asi tak by nema, i kdyz jde jen o mikro-bug. Super je, ze jsem si v podstate nevsiml rozdilu v ovladani, hlavne mechanice skakani, to by jinak neslo a v te starsi verzi to prave bylo divne.

                          Ten boss je normalne v pohode, ale se zbranemi na minimum to moc neslo. Ale je fakt, ale byl asi rychlejsi. Vlastne to neumim posoudit, hral jsem to jen jednou a nejak to protrapil.

                          Komentovat


                            #14
                            Jo jo, třeba taky velká ryba, když jí střelíš tak ti v původní hře jde po krku, v nové je jí to jedno. Mně taky příjde, že vetřelčí level je jinej. Resp. jak má jinou grafiku, tak jsem se v něm ztrácel, což se mi u originálu nestává. Ale vypadá úžasně.
                            Do ženský, do motoru a do budov v Syndicate nevidíš.

                            Komentovat


                              #15
                              To je fakt, tech potvor co po tobe nejdou aktivne je asi vic, dalsi je treba ten indian, nebo co to je, co je ve druhem levelu raketky. Protoze nemuzes strilet dozadu, tak se za tebou tahne a porad te prudi raketometem.

                              Ve vetrelcim levelu me dost stvou ty oranzove kapky na strope, co ti padaji na hlavu. V ECS verzi staci jit pomalu a spadnou vedle, ale tady ti padaji presne na hlavu. Ale muzes je sestrelit, coz nevim jestli si mapatuji spravme, ale v ECS verzi to mozna nejde.

                              A zda se mi, ze boli stat v mrtvem facehuggerovi, nebo vajicku, nevim presne. Stejne tak mi prijdem, ze te nejak casto zranuji vetrelci hlavy na zdech, kdyz po nich skaces, kazdou chvili nejaka bolest a nevis proc.

                              Posledni level na vytahu k Machinovi me ale moc v tom alien stylu nenadchnul, i kdyz je to celkem fuk.

                              Trochu neprijemne jsou prehazene predmety, ktere vypadavaji z letajicich potvor. Na nekolika mistech pocitac se stitem, laserem, nebo necim konkretnim a tady to neni, pripadne je to nahodne, to jeste nevim.

                              Komentovat

                              Zpracovávám...
                              X