Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Quest: Chapter 1

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    Software 68k Quest: Chapter 1

    Dostal jsem exkluzivně k posouzení demo nové hry od Electric Black Sheep. Je na enginu připravovaného Projectu Horizon, ale téma je fantasy. A mám povoleno ho šířit, takže tady máte a napište, co si o tom myslíte.

    Stahujte zde: https://drive.google.com/file/d/1j7O...w?usp=drivesdk

    Klikni pro plné zobrazení obrázku

Jméno: image_10476.png
Počet zobrazení: 262
Velikost: 30,5 KB
ID: 149792Klikni pro plné zobrazení obrázku

Jméno: image_10477.png
Počet zobrazení: 197
Velikost: 56,6 KB
ID: 149793Klikni pro plné zobrazení obrázku

Jméno: image_10478.png
Počet zobrazení: 198
Velikost: 54,0 KB
ID: 149794
    Do ženský, do motoru a do budov v Syndicate nevidíš.

    #2
    Tady je homepage s downloadem
    https://electricblacksheep.itch.io/p...est-chapter-i?
    A tady je video
    Naposledy upravil Solaris104; 03.07.2021, 08:44:33.
    I love Amiga

    Komentovat


      #3
      jojo, tohle je přesně to, co bych si představoval 🎃 Doufám, že to dotáhnou do konca, nicméně zároveň tohoto příspěvku sprostě zneužiju k dotazu na podobnou gamesku, konkrétně trilogiu Tales of Gorluth. V rámcu podpory Amigy bych je klidně koupil, nicméně originální verze v Backbone je technicky dost eee nicméně na youtube jsou videjka, kde to předělávajou do Scorpion enginu a to je už pane jiné kafe :-o nevíte o tom někdo něco víc? Díky

      Komentovat


        #4
        Vypada to nadherne paradne! Trochu jako Darkmere, trochu jako Chaos Guns, cumim jak pero z gauce. A ta hudba je taky skvela!

        Komentovat


          #5
          Mně se líbí i třeba to, že to scrolluje napřed před hrdinou a když zastaví, tak se to zase vrací. A to je prosím AMOS!
          Do ženský, do motoru a do budov v Syndicate nevidíš.

          Komentovat


            #6
            Zkusil jsem a pěkný, jen ty protivníci mi nejdou sami do rány, co bych tedy očekával. Nejvíce postřehnutelný je asi to samovynořování velkých objektů na obrazovce jako například stromy.

            Těšil se Amos takové oblibě i do roku 1992, nebo až teď, protože je jednodušší a tedy přístupnější pro různé tvořivé lidí?
            Amiga - PMD 85

            Komentovat


              #7
              AMOS byl v oblibě vždycky, ale většinou to nebyly moc ambiciozní projekty - jednoduché skákačky nebo střílečky, občas nějaká adventure. Tohle je řekl bych z těch lepších.
              Do ženský, do motoru a do budov v Syndicate nevidíš.

              Komentovat

              Zpracovávám...
              X