Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Kompy 2008

Sbalit
X
Sbalit
  •  

  • Kompy 2008

    Od pátku 22. února do dnešního (nedělního) brzkého rána jsem se účastnil skvělé akce Kompy 2008 - setkání majitelů a uživatelů historických, ale i novějších počítačů a také příznivců her z hracích arcade automatů, kteří se sdružují kolem webu RotaxMame. Akce se konala v prostorách firmy Océ na pražském Chodově. O přípravu a skvělý průběh se postarali pánové Zdejan, Tomsoft, Šlacha a další, kterým tímto patří velké poděkování.

    Kompy 2008 - Organizační tým

    Na setkání, kterého se účastnilo cca 30 lidí, bylo možno vidět především amigy 1200 a amigy 600, dále několik pegasosů, atárek, herních konzolí, písidel, macbooků, imaců a jedno sam coupé.

    Kompy 2008 na pražském Chodově

    Smyslem akce bylo prožít společný odpočinkový víkend naplněný hraním her, výměnou zkušeností a poznávání nových lidí, což se podařilo bezezbytku, u mě až téměř k naprostému vyčerpání. Organizátoři na svých stránkách ne nadarmo upozorňují, že ubytování není zajištěno, protože na akcích tohoto typu se nespí .

    K dispozici byl i dataprojektor, na kterém byla prezentována dema nebo dvojhry v Galaze, Chaos Engine2, skupinové klání pěti hráčů najednou v Master Blasteru nebo předváděčky, např. Turrican2.

    Kompy 2008 - Master Blaster
    Master Blaster v pěti lidech

    Pro nástin atmosféry z této akce nahlédněte do fotogalerie, kde je několik dalších fotek a komentářů k nim.
      Přidávání komentářů není v této časti diskusního fóra bez přihlášení možné, nebo zde nejsou povoleny.

    Nejnovější články

    Sbalit

    • Pixel art: První kroky do lesa
      vytvořil Cyberian
      Poznámka: Všechny GIFy v článku lze rozkliknout pro větší zobrazení. Doporučuji to udělat, zejména u porovnávacích animací – rozdíly v detailech (např. u metody Shannonovy entropie) mohou být na zmenšenině zkreslené nebo rozmazané. Teprve ve větším náhledu vynikne ostrost a jemnost těchto metod. A právě to je důkaz, jak citlivě fungují. Konec konců ve hře budou na celé obrazovce.



      První kroky do lesa


      Amiga mi nedala nic zadarmo. Ale když jí dáš
      ...
      06.06.2025, 15:25:01

    Nové komentáře v článcích

    Sbalit

    • Lasice
      Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
      vytvořil Lasice
      Les je úpně nádhernej, krásnej...už se do něj chci vydat, tak držím palec do další tvorby
      09.06.2025, 15:04:47
    • rok
      Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
      vytvořil rok
      nadhera.
      09.06.2025, 15:04:34
    • Commodorista
      Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
      vytvořil Commodorista
      Parádní článek, velmi netradičně pojatý. Díky.
      09.06.2025, 14:43:52
    • uunek
      Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
      vytvořil uunek
      To je misty az poeticke .
      09.06.2025, 11:55:05
    • sailor
      Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
      vytvořil sailor
      Krásný článek. I kdyby to zůstalo jen u těchto obrázků, stálo by to za to. A na trpaslíky se těším.
      09.06.2025, 09:11:45
    • Predseda
      Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
      vytvořil Predseda
      Já ti do toho odborného elaborátu nechci úplně moc kecat, práci to muselo dát velkou, ale jedna základní věc za mě: ten obrázek, co sis vybral jako pozadí, není pro paralax úplně vhodnej. Když ho budeš posouvat, vznikne ti tam sinusový efekt, protože je uprostřed kopeček a po stranách údolí. To není úplně nejšťastnější, paralaxní pozadí by mělo být pokud možno v rovině. Efekt se bude projevovat tím víc, čím rychleji to budeš posouvat.
      09.06.2025, 07:58:34
    • TherioN
      Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
      vytvořil TherioN
      To je naprosto vymakaný článok, ďakujem !
      09.06.2025, 07:29:40
    • SampL
      Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
      vytvořil SampL
      Teda klobouk dolů, pěkná práce!
      09.06.2025, 07:27:04
    • Cyberian
      Pixel art: První kroky do lesa
      vytvořil Cyberian
      Poznámka: Všechny GIFy v článku lze rozkliknout pro větší zobrazení. Doporučuji to udělat, zejména u porovnávacích animací – rozdíly v detailech (např. u metody Shannonovy entropie) mohou být na zmenšenině zkreslené nebo rozmazané. Teprve ve větším náhledu vynikne ostrost a jemnost těchto metod. A právě to je důkaz, jak citlivě fungují. Konec konců ve hře budou na celé obrazovce.



      První kroky do lesa


      Amiga mi nedala nic zadarmo. Ale když jí dáš
      ...
      06.06.2025, 15:25:01
    • Freddy
      Odpověděl na Jak vytvořit vlastní WHDLoad hru
      vytvořil Freddy
      Taky jsem si naivne myslel, ze to bude tak easy, no koukal jsem na dokumentaci k WHDload a skoncil u druheho radku.
      "K tvoření nových slave / instalaček:
      doporučená je 68030+ s MMU k využití všech možností WHDLoad (namakaná mašina je vždycky dobrý výběr pro výrobu software )
      znalost strojového kódu, assembleru, hardware Amigy...
      assembler (optimalizovatelný)
      nějaké další programy se taky hodí (hexaeditor, disassembler...
      19.04.2025, 10:57:17

    Populární tagy v článcích

    Sbalit

    a1200 (8) akce (20) amiga (24) apple (7) artway (7) cybergraphx (5) demoscena (11) dizzy (9) emulace (8) fastata (9) furia (6) hardware (21) internet (7) iomega (6) mac (6) midi (8) morphos (14) navody (10) pfs3 (8) resetkání (5) srazy (14) staraskola (5) vrané (5) winuae (10) zip (7)
    Zpracovávám...
    X