Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Čeština pro hru Subwar

Sbalit
X
Sbalit
  •  

  • Čeština pro hru Subwar

    Přestože je hra Subwar 2050 už pěkně stará (a co na Amize není), stále patří k velmi hratelným kouskům. Pro mě osobně je to nejlepší simulátor, společně s Gunshipem 2000. Subwar 2050 je simulátor fiktivní ponorky z nepříliš vzdálené budoucnosti. Vyznačuje se dobře vyřešeným ovládáním (ponorka se ovládá spíš jako letadlo), jednoduchou, ale pěknou grafikou, skvělými zvuky a velice dobře napsaným příběhem, plným politiky. No a právě ten příběh jsem kdysi přeložil do češtiny (teda samozřejmě do "cestiny", bez hacku a carek) a dávám Vám ho k použití.

    Subwar 2050 - GoldenWind Carrier

    Překlad jsem vyřešil tak, že jsem vzal všecky francouzské soubory a podle anglické verze jsem to přepsal do češtiny. Instalace je jednoduchá - vezměte všechny soubory z archivu, rozbalte je a nahraďte jimi ty původní. V menu hry si potom zvolte jazyk - místo francouzštiny tam bude čeština. Chtěl bych jenom poznamenat, že překlad samozřejmě není profesionální a taky že se musel držet původní délky řádků. Když byl český ekvivalent delší, použil jsem buď zkratky, nebo - když to vypadalo jó blbě - jsem radši občas ponechal originál. Ale nemělo by to nijak narušovat text sám o sobě. Takže si to vyzkoušejte a když se Vám to bude líbit, dejte mi vědět.

    Zip a lha archivy najdete ke stažení v příloze.

    Subwar 2050 - poškození

    Ještě něco k ovládání hry:

    Funkční klávesy: Numerický blok: Alfanumerický blok:
    F1 - Pohled dopředu
    F2 - Pohled dozadu
    F3 - Pohled z kamery
    F4 - Pohled zezadu
    F5 - Pohled z torpéda/rakety
    F6 - Taktický pohled
    F7 - Pohled na cíl
    F8 - Pohled od cíle
    F9 - Pohled od wingmana

    Backspace - volba zbraní
    Return - volba cíle
    Space - střelba
    0 - vypuštění vodních nádrží (stoupání)
    1 - taktická mapa
    2 - povely pro wingmana
    3 - informace o stavu poškození lodi
    4 - popis mise
    5 - options
    6 -
    7 -
    8 - zaplnění vodních nádrží (klesání)
    9 - vyrovnání tlaku vody (splývání)
    + - přidání rychlosti
    - - zastavení lodi
    [ - zrychlení na 1/3 maxima
    ] - zrychlení na 2/3 maxima
    s - zapnutí/vypnutí sonaru
    d - vypuštění klamného cíle
    h - zapnutí/vypnutí znázornění termálních vrstev
    v - zapnutí/vypnutí palubní desky
    Přiložené soubory
    Naposledy upravil Predseda; 01.03.2023, 21:13:42.
      Přidávání komentářů není v této časti diskusního fóra bez přihlášení možné, nebo zde nejsou povoleny.

    Nejnovější články

    Sbalit

    • Potřebuje Amiga skutečně recap?
      vytvořil Cyberian
      Potřebuje Amiga skutečně recap?

      Po delší době tu pro vás mám opět něco výživného. Občas pochybuji o všem, protože jsem se setkal s tím, že některé věci se v životě mění. U Amigy se často mluví o recapu, tedy výměně hlavních kondenzátorů. Pojďme vplout do tohoto tématu a učte se za pochodu, tak jako to dělám často já sám.




      Proč Amiga recap možná není nutný
      • Kvalita původních kondenzátorů:
        Commodore na přelomu let 1992–1993 používal na A1200
      ...
      08.11.2025, 14:53:06

    Nové komentáře v článcích

    Sbalit

    Populární tagy v článcích

    Sbalit

    a500 (5) a1200 (10) akce (20) amiga (25) apple (7) artway (7) cybergraphx (5) demoscena (11) dizzy (9) emulace (8) fastata (9) furia (6) hardware (22) internet (7) iomega (6) mac (6) midi (7) morphos (14) navody (10) pfs3 (8) resetkání (5) srazy (14) staraskola (5) winuae (10) zip (7)
    Zpracovávám...
    X