Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Ohlédnutí: Hired Guns 2

Sbalit
X
Sbalit
  •  

  • Ohlédnutí: Hired Guns 2

    I když tohle je stránka o Amize a já budu popisovat hru na PC, není to úplně irelevantní. Podařilo se mi totiž získat předprodukční verzi nikdy nevydaného PC pokračování legendárních Hired Guns (podle mě nejlepší hry všech dob a to nejen pro Amigu). Získal jsem jí přímo od člověka, který kdysi pracoval pro Psygnosis a dostal CDčko od jednoho z autorů z týmu Devil's Thumb.

    Hired Guns 2 - logo
    Hired Guns 2

    Hra nebyla vydána kvůli problémům Psygnosis a protože byla blokována produkční smlouvou právě s Psygnosis, nemohla být vydána ani jiným vydavatelem. Když se pak problémy vyřešily, bylo už pozdě. Hra zastarala a nevyplatilo už se jí vydat. Napsaná byla na enginu Unrealu.

    Nicméně obsahuje všechny levely, včetně trainingu a intro animace, čili je vlastně z 99 procent kompletní.

    Hired Guns 2 - Myriel
    Tahle dopadla známá postava z původních HG: Myriel

    A jak to tedy vypadá? No abych pravdu řekl - blbě. Trochu to připomíná první Tomb Raidery, i když musím bohužel přiznat, že ti byli lepší. Problémy hry jsou v zásadě dva:
    1. divně navržená prostředí, která jsou ještě ke všemu dost prázdná
    2. systém ovládání čtyř postav, který dělal původní Hired Guns tak výjimečné, se prostě pro čistě akční hru nehodí. Přepínání mezi čtyřmi charaktery, jejichž hlavní náplní činnosti je pobíhat a střílet alá Doom je prostě na nic. Nefunguje to a ani nemůže.

    Hired Guns 2
    Kromě simultánního čtyřpohledu se dá zapnout také zobrazení jednoho člena přes celý screen.

    Abych to shrnul: pokud si chcete zahrát hru, která se opravdu hodně podobá původní koncepci Hired Guns, sáhněte po starším titulu Project Eden, který vám na rozdíl od tohoto nepovedeného pokračování mohu vřele doporučit.

    Hired Guns 2

      Přidávání komentářů není v této časti diskusního fóra bez přihlášení možné, nebo zde nejsou povoleny.

    Nejnovější články

    Sbalit

    • Pixel art: První kroky do lesa
      vytvořil Cyberian
      Poznámka: Všechny GIFy v článku lze rozkliknout pro větší zobrazení. Doporučuji to udělat, zejména u porovnávacích animací – rozdíly v detailech (např. u metody Shannonovy entropie) mohou být na zmenšenině zkreslené nebo rozmazané. Teprve ve větším náhledu vynikne ostrost a jemnost těchto metod. A právě to je důkaz, jak citlivě fungují. Konec konců ve hře budou na celé obrazovce.



      První kroky do lesa


      Amiga mi nedala nic zadarmo. Ale když jí dáš
      ...
      06.06.2025, 15:25:01

    Nové komentáře v článcích

    Sbalit

    • Lasice
      Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
      vytvořil Lasice
      Les je úpně nádhernej, krásnej...už se do něj chci vydat, tak držím palec do další tvorby
      09.06.2025, 15:04:47
    • rok
      Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
      vytvořil rok
      nadhera.
      09.06.2025, 15:04:34
    • Commodorista
      Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
      vytvořil Commodorista
      Parádní článek, velmi netradičně pojatý. Díky.
      09.06.2025, 14:43:52
    • uunek
      Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
      vytvořil uunek
      To je misty az poeticke .
      09.06.2025, 11:55:05
    • sailor
      Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
      vytvořil sailor
      Krásný článek. I kdyby to zůstalo jen u těchto obrázků, stálo by to za to. A na trpaslíky se těším.
      09.06.2025, 09:11:45
    • Predseda
      Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
      vytvořil Predseda
      Já ti do toho odborného elaborátu nechci úplně moc kecat, práci to muselo dát velkou, ale jedna základní věc za mě: ten obrázek, co sis vybral jako pozadí, není pro paralax úplně vhodnej. Když ho budeš posouvat, vznikne ti tam sinusový efekt, protože je uprostřed kopeček a po stranách údolí. To není úplně nejšťastnější, paralaxní pozadí by mělo být pokud možno v rovině. Efekt se bude projevovat tím víc, čím rychleji to budeš posouvat.
      09.06.2025, 07:58:34
    • TherioN
      Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
      vytvořil TherioN
      To je naprosto vymakaný článok, ďakujem !
      09.06.2025, 07:29:40
    • SampL
      Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
      vytvořil SampL
      Teda klobouk dolů, pěkná práce!
      09.06.2025, 07:27:04
    • Cyberian
      Pixel art: První kroky do lesa
      vytvořil Cyberian
      Poznámka: Všechny GIFy v článku lze rozkliknout pro větší zobrazení. Doporučuji to udělat, zejména u porovnávacích animací – rozdíly v detailech (např. u metody Shannonovy entropie) mohou být na zmenšenině zkreslené nebo rozmazané. Teprve ve větším náhledu vynikne ostrost a jemnost těchto metod. A právě to je důkaz, jak citlivě fungují. Konec konců ve hře budou na celé obrazovce.



      První kroky do lesa


      Amiga mi nedala nic zadarmo. Ale když jí dáš
      ...
      06.06.2025, 15:25:01
    • Freddy
      Odpověděl na Jak vytvořit vlastní WHDLoad hru
      vytvořil Freddy
      Taky jsem si naivne myslel, ze to bude tak easy, no koukal jsem na dokumentaci k WHDload a skoncil u druheho radku.
      "K tvoření nových slave / instalaček:
      doporučená je 68030+ s MMU k využití všech možností WHDLoad (namakaná mašina je vždycky dobrý výběr pro výrobu software )
      znalost strojového kódu, assembleru, hardware Amigy...
      assembler (optimalizovatelný)
      nějaké další programy se taky hodí (hexaeditor, disassembler...
      19.04.2025, 10:57:17

    Populární tagy v článcích

    Sbalit

    a500 (5) a1200 (8) akce (20) amiga (24) apple (7) artway (7) cybergraphx (5) demoscena (11) dizzy (9) emulace (8) fastata (9) furia (6) hardware (21) internet (7) iomega (6) mac (6) midi (8) morphos (14) navody (10) pfs3 (8) srazy (14) staraskola (5) vrané (5) winuae (10) zip (7)
    Zpracovávám...
    X