Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Módování A1200

Sbalit
X
Sbalit
  •  
  • Nový case

  • Módování A1200

    26.09.2023, 09:04
    Následuje další úprava, kterou Fery odhadl na výbornou a možná se mu splnilo tajné přání. Řeč je o limitované edici Asahi od A1200.net. Udělali jich jen 200 ks. Zajímavé je, že v uměleckém světě se serigrafie dělají typicky také v 200 ks.
    Vybral jsem si tmavě zelenou, protože terminál VT100 byl monochromatický v zelené s černou a drtivá část desek tištěných spojů má zelený lak. Tato skříň je na první pohled černá, ale při pohledu proti světlu krásně zelená. Myslím, že po dokončení módu této A1200 tomu budu říkat Amiga "Poison Ivy" edition. Mám doma zrzku, tak to bude legální

    Asahi série vyšla na paměť vlivu Japonska ve vývoji elektroniky, čímž určitě myslí vynález modré LEDky, která znamenala ohromný průlom ve vývoji a následné výrobě LCD displejů.
    Asahi A1200 green




    Asahi A1200 green view




    Asahi A1200 creeper detail





    Po instalaci desky do casu musím říct, že je to rozměrově perfektní. Možná je však škoda, že nepoužili metrické zalisované závity i na uchycení disketové mechaniky.
    Přiložené soubory
    Naposledy upravil Cyberian; 19.05.2025, 12:42:53. Důvod: úprava čtivosti a hrubek

    • Wolfus
      #1
      Wolfus komentoval
      Editace komentáře
      Pekna robota!
      S tou umyvackou riadu je to zaujimave. 8-bit Guy tvrdi, ze tableta je OK, pretoze obsahuje zmakcovac vody a antikorozne cinidla, Branchus zas, ze elektronika do umyvacky v ziadnom pripade nepatri 🙂
    Přidávání komentářů není v této časti diskusního fóra bez přihlášení možné, nebo zde nejsou povoleny.

Nejnovější články

Sbalit

  • Pixel art: První kroky do lesa
    vytvořil Cyberian
    Poznámka: Všechny GIFy v článku lze rozkliknout pro větší zobrazení. Doporučuji to udělat, zejména u porovnávacích animací – rozdíly v detailech (např. u metody Shannonovy entropie) mohou být na zmenšenině zkreslené nebo rozmazané. Teprve ve větším náhledu vynikne ostrost a jemnost těchto metod. A právě to je důkaz, jak citlivě fungují. Konec konců ve hře budou na celé obrazovce.



    První kroky do lesa


    Amiga mi nedala nic zadarmo. Ale když jí dáš
    ...
    06.06.2025, 15:25:01

Nové komentáře v článcích

Sbalit

  • Lasice
    Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
    vytvořil Lasice
    Les je úpně nádhernej, krásnej...už se do něj chci vydat, tak držím palec do další tvorby
    09.06.2025, 15:04:47
  • rok
    Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
    vytvořil rok
    nadhera.
    09.06.2025, 15:04:34
  • Commodorista
    Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
    vytvořil Commodorista
    Parádní článek, velmi netradičně pojatý. Díky.
    09.06.2025, 14:43:52
  • uunek
    Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
    vytvořil uunek
    To je misty az poeticke .
    09.06.2025, 11:55:05
  • sailor
    Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
    vytvořil sailor
    Krásný článek. I kdyby to zůstalo jen u těchto obrázků, stálo by to za to. A na trpaslíky se těším.
    09.06.2025, 09:11:45
  • Predseda
    Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
    vytvořil Predseda
    Já ti do toho odborného elaborátu nechci úplně moc kecat, práci to muselo dát velkou, ale jedna základní věc za mě: ten obrázek, co sis vybral jako pozadí, není pro paralax úplně vhodnej. Když ho budeš posouvat, vznikne ti tam sinusový efekt, protože je uprostřed kopeček a po stranách údolí. To není úplně nejšťastnější, paralaxní pozadí by mělo být pokud možno v rovině. Efekt se bude projevovat tím víc, čím rychleji to budeš posouvat.
    09.06.2025, 07:58:34
  • TherioN
    Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
    vytvořil TherioN
    To je naprosto vymakaný článok, ďakujem !
    09.06.2025, 07:29:40
  • SampL
    Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
    vytvořil SampL
    Teda klobouk dolů, pěkná práce!
    09.06.2025, 07:27:04
  • Cyberian
    Pixel art: První kroky do lesa
    vytvořil Cyberian
    Poznámka: Všechny GIFy v článku lze rozkliknout pro větší zobrazení. Doporučuji to udělat, zejména u porovnávacích animací – rozdíly v detailech (např. u metody Shannonovy entropie) mohou být na zmenšenině zkreslené nebo rozmazané. Teprve ve větším náhledu vynikne ostrost a jemnost těchto metod. A právě to je důkaz, jak citlivě fungují. Konec konců ve hře budou na celé obrazovce.



    První kroky do lesa


    Amiga mi nedala nic zadarmo. Ale když jí dáš
    ...
    06.06.2025, 15:25:01
  • Freddy
    Odpověděl na Jak vytvořit vlastní WHDLoad hru
    vytvořil Freddy
    Taky jsem si naivne myslel, ze to bude tak easy, no koukal jsem na dokumentaci k WHDload a skoncil u druheho radku.
    "K tvoření nových slave / instalaček:
    doporučená je 68030+ s MMU k využití všech možností WHDLoad (namakaná mašina je vždycky dobrý výběr pro výrobu software )
    znalost strojového kódu, assembleru, hardware Amigy...
    assembler (optimalizovatelný)
    nějaké další programy se taky hodí (hexaeditor, disassembler...
    19.04.2025, 10:57:17

Populární tagy v článcích

Sbalit

a500 (5) a1200 (8) akce (20) amiga (24) apple (7) artway (7) cybergraphx (5) demoscena (11) dizzy (9) emulace (8) fastata (9) furia (6) hardware (21) internet (7) iomega (6) mac (6) midi (8) morphos (14) navody (10) pfs3 (8) resetkání (5) srazy (14) vrané (5) winuae (10) zip (7)
Zpracovávám...
X