Závidím, že ti to na Apocalypse šlape. S Mrafem máme asi něco špatně - zřejmě to nakonec budou ty redukce. Ale kde vzít nějakou osvědčenou a funkční, že? Zatím trpím u 10-13 fps s BFG060/50 a Voodoo3 v 512x384. Ale jako dá se to, no. Snad pomůže 060/100Mhz, i když DaMimu to s ZZ9000 jede nějak pomalu...
Tohle mi hlava nebere, tedy abych byl presny, proc to potrebuje Multiscan monitor kdyz by to melo jet normalne v PALu?
A stejne tak nechapu jak to ze je takovy rozdil mezi A1200 a A4000. Umim si predstavit ze do te RTG na Warpu ma CPU rychlejsi pristup nez kdyz to musi jit pres Zorro III, ale aby to zpusobovalo takovy rozdil? Mozna do toho promlouva i ta zvukovka na Warpu, netusim jestli ji mas i v ZZ9000...
Já to včera zkoušel rozchodit na Blizzardu 1230 a přestože instalace proběhla dobře (volil jsem 030 CPU a AGA), tak hra nešla spustit, vždy to spadlo do chyby #8000000B. SnoopDos hlásil, že se hra hledá v Devs:Monitors monitor MultiScan, tak jsem ho tam přidal. Mám dojem, že se mi to včera díky tomu podařilo spustit, ale dnes už ne. Tohle zase nebere hlava mě. Ať mám v Monitors Multiscan nebo PAL, vždy to skončí na chybě #8000000B. Podle SnoopDosu si hra volá z Env:Settlers2/ soubor UseWCP, ten ale nenachází. Vyměnil jsem Blizzarda 1230 za 1260 a hra normálně najede. Pokud mám v monitors MultiScan monitor, úvodní obrazovka hry se spustí ve vyšším rozlišení. Když tam nechám jen PAL, úvodní obrazovka se spustí v PALu. Vypnul jsem v Settings co šlo (hudbu, animace, efekty), vrátil do amigy Blizzarda 1230 a stejná chyba #8000000B. Mám ještě poznatek, že na disku s PFS3 to jede velmi pomalu, pořád si to něco dohrává, jako by by to mělo málo bufferů. S FFS ten problém není. Tedy úvodní intro je na 030 krásně plynulé, ale když to pustím z PFS partitionu, je to brutální cukatůra. A to je divné.
Ad A4000: zvukovku k ZZ9000 mám taky, ale to se zdá, že na to nemá vliv.
Mám dojem, že ZZ9000 je dobrá na systém, ale ne na hry. Moje ničím nepodložená domněnka je, že driver pro ZZ9000 není moc dobře napsaný, že by se z něj dalo vymáčknout mnohem víc. Therion tady odkazuje na video a ty výsledky jsou stejné.
Amiga OCS, ECS, AGA, CGX, PPC
-----------------------------------------------
Líbí se mi Retropolis
Kdybyste někdo chtěli blbnout s 030, do ENVARC:Settlers2 lze přidávat klíčová slova:
disable_music
disable_streaming
ForceHWMouse
fps_counter
ResX
ResY
a tím si upravit konfiguraci. Těchto klíčových slov bude asi víc.
Zajímavé je, že se po restartu vše překopíruje do RAM:ENV, kde se vytvoří adresář Settlers2 s veškerým obsahem z ENVARC, ale nejde v RAM:ENV vidět. Takže když v dosu jsem v RAM:ENV a napíšu dir nebo list, adresář Settlers2 nevidím. Ale když dám CD Settlers2, vstoupím do něho. V něm jsou "neviditelné" všechny příkazy z ENVARC. Je to asi banalita, ale nevěděl jsem, že lze soubory/složky skrývat. Skrytý obsah lze zobrazit příkazy dir all nebo list all.
Amiga OCS, ECS, AGA, CGX, PPC
-----------------------------------------------
Líbí se mi Retropolis
Závidím, že ti to na Apocalypse šlape. S Mrafem máme asi něco špatně - zřejmě to nakonec budou ty redukce. Ale kde vzít nějakou osvědčenou a funkční, že? Zatím trpím u 10-13 fps s BFG060/50 a Voodoo3 v 512x384. Ale jako dá se to, no. Snad pomůže 060/100Mhz, i když DaMimu to s ZZ9000 jede nějak pomalu...
Co Vam s Mrafem nejde na sonnet projekte ?
editoval som este nejake vysledky vo mojom predoslom vlakne a pridal BFG na 100 MHz. Neviem, ci nebudes sklamany. Zaujimave ale je, ze ked ide 060 na vyssom takte, tak aj FPS pre WarpOS verziu su vyssie.
Objednáno v krabicové verzi Předobjednejte si nyní a získejte výhodnou nabídku: Pokud si předobjednáte do 18. září, získáte vysoce kvalitní umělecký výtisk (15×20 cm) na uměleckém papíře a pět nevydaných bonusových map – exkluzivní obsah pouze pro zákazníky s předobjednávkou!
Tak už mi taky krabicovka dorazila
Akorát nevím jestli je kompletní?
Uvnitř krabice jen 3 pohlednice (měly být 4) + kartička s klávesovými zkratkami.
Mimo krabici přihozena jedna pohlednice s rytířem ze Setllers1 navíc (jenže stejná jako byla uvnitř).
Co bylo myšleno tím: "Pokud si předobjednáte do 18. září, získáte vysoce kvalitní umělecký výtisk (15×20 cm) na uměleckém papíře" ?
A nakonec jak je to s těmi 130 volně přístupných bonusových map?
Zlobí to. Mám v podstatě to, co ty - BFG9060+Apocalypse 450MHz+Voodoo3. PowerPC.library s tím funguje tak jednou za pět zapnutí, jinak to při PPCInit hodí #80000004. Když už systém s Apocalypse naběhne, tak mi běží třeba PPC DOOM, emulátory SNESu a nějaké SysInfo, co umí testovat PPC. Vesměs celý zbytek her a programů vyhodí Kernel Panic nebo vytuhne celá Amča. Vč. těch Settlers (tedy nevím jestli i Mrafovi - možná mu běží něco navíc). PowerPC lib používám 17.3b, protože s 17.5 se nechytám vůbec. Různé pozice v Mediatoru, několikeré čistění, různé verze PCI.lib a snad vše, co je na EAB jsem zkoušel, ale neúspěšně. #80000004 se zlepšilo po přidání větráku k Apocalypse, ale stejně to není ono. Zdroj samo nový. Normálně používám OS3.9. Včera jsem udělal čistou instalaci 3.2.2.3, přidal meďoucha s posledními drivery a libs, nainstaloval P96 a stejně to nepomohlo.
Redukci máme tuhle https://www.amibay.com/threads/pci-c...s-pmc.2446497/
Apocalypse tuhle: https://www.ebay.com/p/7048806266
Já mám Mediator MKII, Mraf MKIII.
(tohle do tohoto vlákna asi tedy nepatří, omlouvám se za plevelení)
Aha, tak POZOR! "Prostartoval" jsem se přes errory a nainstaloval S2 i pod 3.2.2.3. A ono to běží! (pod OS3.9 ne, takže tam budu mít někde chybu) Hned na začátku to háže 48-50FPS (Falcon_11 to má u 060/100 s WOS, což nechápu - jak do toho promlouvá takt 060ky?). AHI 5.6 a SB128. Jupíjájej!
Prosím o info, zda někdo pozoruje také tyto bugy (než pošlu nějaký ofiko report tvůrcům):
a) V PPC verzi se stává, že základní vojájk soupeře při útočení na hráčovu strážnici klidně vykosí full zlaťáka.
b) v 68k verzi nefunguje automatické ukládání po učitém časovém intervalu (hra ani, tak jako v PPC verzi, neoznamuje klasické "odehráli jste 30 minut a ještě neukládali")
c) viz screen níže, v PPC verzi se stává, že při nedostatku dřeva (tj. nemáte na všechny právě rozestavěné budovy) zůstanou některé domy nedostavěné "na věky". V mém případě nahoře forester, pod ním brewery. Ani po hodině a půl a postavených dalších mrtě domů, k nim nikdo nedonesl zbývající dřevo. V 68k verzi se mi to nikdy nestalo.
Komentovat