Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Problém s Apocalypse

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    #16
    Aha, tak ty používáš jinou redukci. No, kdyby se ti chtělo, tak bys byl moc hodný!

    Komentovat


      #17
      2 Falcon_11: tak seřazení podle tebe nepomohlo. Ba naopak, naběhlo to až na jedenáctý pokus. ROMky jsem už našel, takže jdu vybrabčit BFG a vééélmi opatrně prohodit šváby.

      Komentovat


        #18
        SoftKickem to také není (jako, že by přišel reset pro PPC kartu v nevhodnou dobu). Ještě jsem zkoušel znovu prohazovat karty + různě osazené/neosazené, kdybych přecijen předtím třeba na něco zapomněl. Ale kdepak.

        Komentovat


          #19
          Tak už nevím. Sjedu upa novou instalaci přesně podle návodu na https://github.com/Sakura-IT/SonnetA...allation-guide (ano, vím z vlákna na EAB, že u Apocalypse se musí dát naopak VoodooMemOS na NO) a uvidím.

          Komentovat


            #20
            Jsem u instalace mmulib. Na stránkách se píše:
            • If you install the MMULib once to set the system up before the Sonnet is initialized, you may need to run it again to create an (MMU-Configuration) file which configures all of your memory properly. Execute the ARexx script with: (rx BuildMMUConfig.rexx ENVARC:MMU-Configuration) This will create the file in ENVARC: which will be in ENV: on reboot.
            • Zorro space used by the Sonnet needs to be marked as CacheInhibit. If it isn't, it will not work correctly.
            ​A tady narážím na problém. "rx Build..." dělá velký prd. Resp. tam jsou řádky pro P5, které mám zaremovat a pak už nic. Na EABu se píše, že by se měl inhibitovat celý PCI prostor, nejen rozsah ram u Apocalypse.(str62) Jenže v MMU-configu se to podle všeho dělá "počáteční adresa" SIZE "velikost". Z PCIinfo dostanu ale hádám rozsah, že? Takže z PCIinfa vezmu konečnou adresu "mínus" počáteční adresu a výsledek hodím do pole "velikost"? Je to tak? Už mi to dneska nemyslí... A ještě musím přijít na to, jak kartu v MMU-configu identifikovat - nebo to nepotřebuje a ty ID jsou tam jen pro orientaci uživatele?

            Komentovat


              #21
              Vzdávám to. Ani CacheInhbit mi nepomohlo. Je to asi něco, co bude někde zakopané v HW a náhodně to variabiluje. Prostě si zvyknu, že když chci PPC, tak to bude na pár startů. Jinak mi všechno funguje, vč. Warp3D PPC. Gears jsem ještě takhle rychlé neviděl Teď jdu vyzkoušet HalfLife. Na EAB zone sice přístup nemám, ale našel jsem tu měsíc starou verzi, z které jsou i videa na youtube. Teď ještě najít funkční datafily.

              Komentovat

              Zpracovávám...
              X