Hlavne to chce verzi, ktera ma akceleraci pres grafickou kartu, aby to nejelo jen software render. Ja jsem s tim pokusoval s Quake jednickou a rozdil je naprosto zasadni. Jak je to u tehle dvojky nevim, tak doufam, ze nejsem s tou radou uplne mimo.
Quake 2 mám jako jeden z hlavních benchmarků pro svou recenzi PCI slotů. Mám Hyperion PPC a 68k verze, testuji na HIGH grafické nastavení (hodně particlů, osvětlení, polygony, ...) v 640x480 minigl a 68k dosahuje na Mediatoru kolem 9 fps, PPC verze kolem 15 fps. Ale pokud se stáhnou detaily, dá se v 68k hrát i kolem 16 fps (060/66) a na obraze není zas tak velký rozdíl.
Před nějakými 9 lety, co jsem Quake 2 hodně žral, jsem si oblíbil jeden mód hodně podobný Counter Strike, hrávali jsme ho na koleji, kluci s PC se mi přizpůsobili a místo CS se mnou hrávali tento mód. Ale stejně, tankrát jsem hóódně chtěl Half Life na Amize.
Pokud ořežeš detaily a efekty, můžeš se dostat mnohem a mnohem výš. Však i na 68k se dá 15 fps udělat (mluvím tu o FPS vypočátaný jako průměr po přehrání demo1.dm2 dema) což je naprosto skvělé.
No pravda je, že jsem nakonec to lhačko ani neozkoušel Začaly tou dobou problémy se žlučníkem a od té chvíle mám trochu jiné starosti Prostě na Amigu teď není moc času, protože když se zdraví dalo dohromady, tak je zase spousta práce...
2 Jack3D: neposkytl bys mi tu hyperion verzi? nebo si za ní dal těžké prachy?
Komentovat