O: Programování: Angry Birds klon pro Amigu
A nechtěl to pro A1200?
Autorem citovaného textu je Predseda
Přejít na původní příspěvek
Pak bude potřeba aby kostky měly použité barvy v indexech ideálně 0-3, maximálně 0-7 (méně=lépe / ulehčí to blittru + CPU a díky tomu to zdvojnásobí možný počet kostek na obrazovce). Dá se použít i víc barev (klidně 256), ale důležité je aby aktivní prvky byly v 0-15. V následující sadě 17-31 můžou být barvy pro HW atached sprite - takže ptáci můžou mít vlastní Color sadu v indexech 17-31. Tady pak rozhodne asi jestli se použije Dual playfield nebo ne. Ale říkám, na tohle je čas. Bez jádra se nic dělat nebude a jádro provozuschopný v tuto chvíli nemám.
(až na toho explodujícího černocha). Vzhledem k tomu, jaký podíl na "trhu" má Amiga, se Rovio nebude myslím ani v nejmenším tímto fan portem zabývat.
.
Komentovat