Oznámení
Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.
Nové produkce na scéně
Sbalit
X
-
http://jack.untergrund.net [AMIGA 600 AMIGA 1200 AMIGA 1200T AMIGA 2000 AMIGA 4000 AMIGA 4000T CD32 Mac mini G4]
-
Naposledy upravil Delihc; 20.05.2014, 06:28:18.Panda Libor
Komentovat
-
O: Nové produkce na scéně
Jacku slušný, ale je to pro PC...Autorem citovaného textu je jack-3d Přejít na původní příspěvek
.
Amiga - PMD 85
Komentovat
-
O: Nové produkce na scéně
Tak jsem si dnes stáhl finální verzi Rift. Pro mne 2. nejlepší demo hned po Little Nell
. V emulaci do 030ky procesoru se demo stoplo na té animaci s ženou co má závoj, jak došel pohled až úplně nahoru a hudba hrála dál. Až od 040ky to začalo šlapat v pořádku
.
Naposledy upravil Lisiak; 21.05.2014, 19:39:12.Amiga - PMD 85
Komentovat
-
O: Nové produkce na scéně
Z 3D na 2D to propočítáváš před animací a pak už jen vykresluješ animaci 2D, nebo se to děje za běhu samotné animace. Dle toho, jak to píšeš to děláš za běhu animace, jen se ujištuji.Autorem citovaného textu je DJM Přejít na původní příspěvekDalej je tam 3d engine ktory otoci vrcholy, nasledne prebehne ich projekcia z 3d do 2d, zoradi polygony, vyhodi neviditelne polygony, obreze tie co zasahuju mimo obrazovky a podla potreby vyfarbi (flat shading, gouraud shading a texture mapping).Amiga - PMD 85
Komentovat
-
O: Nové produkce na scéně
Deje sa to za behu "animace", presne v takom poradi ako som spominal.
Premietnutie 3D vrcholu (x,y,z) do 2D (x,y) robim takto:
ak sa z nerovna 0 tak
x = ( x * 256 ) / z
y = ( y * 256 ) / z
este sa k tomu prirata pozicia na obrazovke, napr. do stredu (ak by bola obrazovka 320x256): x=x+160 a y=y+128Amiga 1200T (E/Box)+BlizzardPPC 603p/363+060/66+BVision PPC+256MB+KS3.1+Cocolino+Lyra 2+Fast Ata MK-IV+320GB WD Blue 3200AAJB PATA HDD(PFS3)+dvdrw+dvd+cf2ide
Amiga 1200+BlizzardPPC 603e/210+040/25+128MB+KS3.1+CF4GB(PFS3)
Komentovat
-
O: Nové produkce na scéně
256 je nasobok 2, cize cislo s ktorym sa dobre pracuje a namiesto nasobenia a delenia (tu konkretne nie) tak pouzivam bitovy posuv, ktory je rychlejsi (hlavne ako jedna z najpomalsich instrukcii - delenie (divs,divu) ). Nasobi sa to preto, aby pri naslednom deleni nevznikli moc male cisla, co by v celych cislach boli same 0. Deli sa to 3. rozmerom preto aby to vytvorilo dojem perspektivy. Je to vlastne uz zjednodusenina vzorca. Ono keby sa s tym zahras, tak mozes pouzit aj ine varianty a hodnoty a nastavis si to ako ti to najlepsie vyhovuje podla 3D objektov... Ked sa z=0 a nekontrolovalo by sa to tak program padne (DIVISION BY ZERO). Ono zalezi ako to "z" pouzivas, mozes si zvolit to co je 0 az -nekonecno ze uz nemusis kreslit, lebo je to uz za "kamerou" a zobrazilo by ti to prevratenu projekciu...
Dobra kniha ktoru som mal kedysi davnejsie pozicanu (este ked som nemal net) bola "Pocitacova grafika" od Jiri Zara a kolektiv. Uz je myslim aj druhe vydanie. A v dnesnej dobe uz toho vela najdes aj pomocou google...Amiga 1200T (E/Box)+BlizzardPPC 603p/363+060/66+BVision PPC+256MB+KS3.1+Cocolino+Lyra 2+Fast Ata MK-IV+320GB WD Blue 3200AAJB PATA HDD(PFS3)+dvdrw+dvd+cf2ide
Amiga 1200+BlizzardPPC 603e/210+040/25+128MB+KS3.1+CF4GB(PFS3)
Komentovat
-
O: Nové produkce na scéně
1. místo - to jsem se musel juknout, co bylo na 2. a 3. místě. Těžko z tohodle vybírat, ale osobně hodnotím demo pro ZX Spectrum i 8 bitové Nintendo za lepší. Tohle demo má 7,8 MB. Je převedené z PC. Pokud to tvůrce přezentuje jako PC demo na Amize, tak je to dobrý amigistaAutorem citovaného textu je Delihc Přejít na původní příspěvek
.
OT: Jako Python lamer programátor tomuhle demu závidím jen jeho svižnost, kterou u Pythonu na Amize nikdy nedosáhnu.Amiga - PMD 85
Komentovat
Komentovat