Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Nové produkce na scéně

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

  • Delihc
    odpověděl
    O: Nové produkce na scéně

    Boring ball by Nukleus (Hackerence Summer 2014)

    intro for Amiga OCS/ECS, 2nd at Hackerence Summer 2014


    An Amiga OCS produktion by Nukleus that came in second place at Hackerence Summer Demo Party 2014 held in Härnösand Sweden.

    Vložit komentář:


  • DJM
    odpověděl
    O: Nové produkce na scéně

    Autorem citovaného textu je Delihc Přejít na původní příspěvek
    První místo je - Emperor of the North Pole od Spaceballs
    No hej, ale neni tam...

    Vložit komentář:


  • Delihc
    odpověděl
    O: Nové produkce na scéně

    První místo je - Emperor of the North Pole od Spaceballs

    Vložit komentář:


  • DJM
    odpověděl
    O: Nové produkce na scéně

    Chyba tam 1st v kategorii oldskool, zatial idem kuknut zvysne...

    Vložit komentář:


  • Delihc
    odpověděl
    O: Nové produkce na scéně

    Solskogen 2014 (nová várka dem)

    Vložit komentář:


  • Lisiak
    odpověděl
    O: Nové produkce na scéně

    Autorem citovaného textu je Delihc Přejít na původní příspěvek
    IKA I Rutan by The Gang (Edison 2014)

    http://www.pouet.net/prod.php?which=63697
    1. místo - to jsem se musel juknout, co bylo na 2. a 3. místě. Těžko z tohodle vybírat, ale osobně hodnotím demo pro ZX Spectrum i 8 bitové Nintendo za lepší. Tohle demo má 7,8 MB. Je převedené z PC. Pokud to tvůrce přezentuje jako PC demo na Amize, tak je to dobrý amigista .

    OT: Jako Python lamer programátor tomuhle demu závidím jen jeho svižnost, kterou u Pythonu na Amize nikdy nedosáhnu.

    Vložit komentář:


  • Delihc
    odpověděl
    O: Nové produkce na scéně

    IKA I Rutan by The Gang (Edison 2014)

    Vložit komentář:


  • Delihc
    odpověděl
    O: Nové produkce na scéně

    Blockwood - Solskogen 2014 Invitation by Spaceballs & up rough



    Vložit komentář:


  • Delihc
    odpověděl
    O: Nové produkce na scéně

    Beams of Light by Tristar & Red Sector Inc. (@party 2014)



    An oscilloscope (X-Y mode) demo played via a sound file. Released for @Party 2014 wild demo competition.Download #1: http://www.pouet.net/prod.php?which=635...

    Vložit komentář:


  • Delihc
    odpověděl
    O: Nové produkce na scéně

    8088 Domination by Hornet (@party 2014) (IBM PC 5160)



    Video capture of my @party 2014 winning compo entry "8088 Domination", an official sequel to 8088 Corruption (https://www.youtube.com/watch?v=H1p1im_2uf4) th...

    Vložit komentář:


  • Delihc
    odpověděl
    O: Nové produkce na scéně

    osaka - A Music Demo for Sharp PC-1403 (Outline 2014 wild 1st)

    A little 1-bit music demo for the Sharp PC-1403 Pocket Computer (https://en.wikipedia.org/wiki/Sharp_PC-1403).1st place in the Realtime Wild Compo @ Outline ...


    Vložit komentář:


  • DJM
    odpověděl
    O: Nové produkce na scéně

    256 je nasobok 2, cize cislo s ktorym sa dobre pracuje a namiesto nasobenia a delenia (tu konkretne nie) tak pouzivam bitovy posuv, ktory je rychlejsi (hlavne ako jedna z najpomalsich instrukcii - delenie (divs,divu) ). Nasobi sa to preto, aby pri naslednom deleni nevznikli moc male cisla, co by v celych cislach boli same 0. Deli sa to 3. rozmerom preto aby to vytvorilo dojem perspektivy. Je to vlastne uz zjednodusenina vzorca. Ono keby sa s tym zahras, tak mozes pouzit aj ine varianty a hodnoty a nastavis si to ako ti to najlepsie vyhovuje podla 3D objektov... Ked sa z=0 a nekontrolovalo by sa to tak program padne (DIVISION BY ZERO). Ono zalezi ako to "z" pouzivas, mozes si zvolit to co je 0 az -nekonecno ze uz nemusis kreslit, lebo je to uz za "kamerou" a zobrazilo by ti to prevratenu projekciu...

    Dobra kniha ktoru som mal kedysi davnejsie pozicanu (este ked som nemal net) bola "Pocitacova grafika" od Jiri Zara a kolektiv. Uz je myslim aj druhe vydanie. A v dnesnej dobe uz toho vela najdes aj pomocou google...

    Vložit komentář:


  • Lisiak
    odpověděl
    O: Nové produkce na scéně

    Prečo je tam ten násobok 256? A prečo sa to delí 3. rozmerom? Vzorec je jednoduchý, len mu nerozumiem. Keď sa z = 0, to je stav, kedy 3. rozmer neni vidieť? Poprípade mi prosím daj nejaký link na článok, pokiaľ nejaký taký existuje.

    Vložit komentář:


  • DJM
    odpověděl
    O: Nové produkce na scéně

    Deje sa to za behu "animace", presne v takom poradi ako som spominal.
    Premietnutie 3D vrcholu (x,y,z) do 2D (x,y) robim takto:

    ak sa z nerovna 0 tak
    x = ( x * 256 ) / z
    y = ( y * 256 ) / z


    este sa k tomu prirata pozicia na obrazovke, napr. do stredu (ak by bola obrazovka 320x256): x=x+160 a y=y+128

    Vložit komentář:


  • Lisiak
    odpověděl
    O: Nové produkce na scéně

    Autorem citovaného textu je DJM Přejít na původní příspěvek
    Dalej je tam 3d engine ktory otoci vrcholy, nasledne prebehne ich projekcia z 3d do 2d, zoradi polygony, vyhodi neviditelne polygony, obreze tie co zasahuju mimo obrazovky a podla potreby vyfarbi (flat shading, gouraud shading a texture mapping).
    Z 3D na 2D to propočítáváš před animací a pak už jen vykresluješ animaci 2D, nebo se to děje za běhu samotné animace. Dle toho, jak to píšeš to děláš za běhu animace, jen se ujištuji.

    Vložit komentář:

Zpracovávám...
X