O: Nové produkce na scéně
Boring ball by Nukleus (Hackerence Summer 2014)
Oznámení
Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.
Nové produkce na scéně
Sbalit
X
-
O: Nové produkce na scéně
Autorem citovaného textu je Delihc Přejít na původní příspěvekPrvní místo je - Emperor of the North Pole od Spaceballs
Vložit komentář:
-
O: Nové produkce na scéně
První místo je - Emperor of the North Pole od Spaceballs
Vložit komentář:
-
O: Nové produkce na scéně
Chyba tam 1st v kategorii oldskool, zatial idem kuknut zvysne...
Vložit komentář:
-
O: Nové produkce na scéně
Autorem citovaného textu je Delihc Přejít na původní příspěvek.
OT: Jako Python lamer programátor tomuhle demu závidím jen jeho svižnost, kterou u Pythonu na Amize nikdy nedosáhnu.
Vložit komentář:
-
O: Nové produkce na scéně
256 je nasobok 2, cize cislo s ktorym sa dobre pracuje a namiesto nasobenia a delenia (tu konkretne nie) tak pouzivam bitovy posuv, ktory je rychlejsi (hlavne ako jedna z najpomalsich instrukcii - delenie (divs,divu) ). Nasobi sa to preto, aby pri naslednom deleni nevznikli moc male cisla, co by v celych cislach boli same 0. Deli sa to 3. rozmerom preto aby to vytvorilo dojem perspektivy. Je to vlastne uz zjednodusenina vzorca. Ono keby sa s tym zahras, tak mozes pouzit aj ine varianty a hodnoty a nastavis si to ako ti to najlepsie vyhovuje podla 3D objektov... Ked sa z=0 a nekontrolovalo by sa to tak program padne (DIVISION BY ZERO). Ono zalezi ako to "z" pouzivas, mozes si zvolit to co je 0 az -nekonecno ze uz nemusis kreslit, lebo je to uz za "kamerou" a zobrazilo by ti to prevratenu projekciu...
Dobra kniha ktoru som mal kedysi davnejsie pozicanu (este ked som nemal net) bola "Pocitacova grafika" od Jiri Zara a kolektiv. Uz je myslim aj druhe vydanie. A v dnesnej dobe uz toho vela najdes aj pomocou google...
Vložit komentář:
-
O: Nové produkce na scéně
Prečo je tam ten násobok 256? A prečo sa to delí 3. rozmerom? Vzorec je jednoduchý, len mu nerozumiem. Keď sa z = 0, to je stav, kedy 3. rozmer neni vidieť? Poprípade mi prosím daj nejaký link na článok, pokiaľ nejaký taký existuje.
Vložit komentář:
-
O: Nové produkce na scéně
Deje sa to za behu "animace", presne v takom poradi ako som spominal.
Premietnutie 3D vrcholu (x,y,z) do 2D (x,y) robim takto:
ak sa z nerovna 0 tak
x = ( x * 256 ) / z
y = ( y * 256 ) / z
este sa k tomu prirata pozicia na obrazovke, napr. do stredu (ak by bola obrazovka 320x256): x=x+160 a y=y+128
Vložit komentář:
-
O: Nové produkce na scéně
Autorem citovaného textu je DJM Přejít na původní příspěvekDalej je tam 3d engine ktory otoci vrcholy, nasledne prebehne ich projekcia z 3d do 2d, zoradi polygony, vyhodi neviditelne polygony, obreze tie co zasahuju mimo obrazovky a podla potreby vyfarbi (flat shading, gouraud shading a texture mapping).
Vložit komentář:
Vložit komentář: