O: Nové produkce na scéně
Emperor of the North Pole by Spaceballs (Solskogen 2014)
					
					
					
				
			Oznámení
				
					Sbalit
				
			
		
	
		
			
				Aktuálně žádná oznámení.
				
			
				
	
Nové produkce na scéně
				
					Sbalit
				
			
		
	X
- 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
O: Nové produkce na scéně
zatím tam není, ale první video které ho ukazuje už je na světě, finální verze asi ještě není dokončenáAutorem citovaného textu je DJM Přejít na původní příspěvekNo hej, ale neni tam...
Vložit komentář:
 - 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
O: Nové produkce na scéně
No hej, ale neni tam...Autorem citovaného textu je Delihc Přejít na původní příspěvekPrvní místo je - Emperor of the North Pole od Spaceballs
Vložit komentář:
 - 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
O: Nové produkce na scéně
První místo je - Emperor of the North Pole od Spaceballs
Vložit komentář:
 - 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
O: Nové produkce na scéně
Chyba tam 1st v kategorii oldskool, zatial idem kuknut zvysne...
Vložit komentář:
 - 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
O: Nové produkce na scéně
1. místo - to jsem se musel juknout, co bylo na 2. a 3. místě. Těžko z tohodle vybírat, ale osobně hodnotím demo pro ZX Spectrum i 8 bitové Nintendo za lepší. Tohle demo má 7,8 MB. Je převedené z PC. Pokud to tvůrce přezentuje jako PC demo na Amize, tak je to dobrý amigistaAutorem citovaného textu je Delihc Přejít na původní příspěvek
.
OT: Jako Python lamer programátor tomuhle demu závidím jen jeho svižnost, kterou u Pythonu na Amize nikdy nedosáhnu.
Vložit komentář:
 - 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
O: Nové produkce na scéně
256 je nasobok 2, cize cislo s ktorym sa dobre pracuje a namiesto nasobenia a delenia (tu konkretne nie) tak pouzivam bitovy posuv, ktory je rychlejsi (hlavne ako jedna z najpomalsich instrukcii - delenie (divs,divu) ). Nasobi sa to preto, aby pri naslednom deleni nevznikli moc male cisla, co by v celych cislach boli same 0. Deli sa to 3. rozmerom preto aby to vytvorilo dojem perspektivy. Je to vlastne uz zjednodusenina vzorca. Ono keby sa s tym zahras, tak mozes pouzit aj ine varianty a hodnoty a nastavis si to ako ti to najlepsie vyhovuje podla 3D objektov... Ked sa z=0 a nekontrolovalo by sa to tak program padne (DIVISION BY ZERO). Ono zalezi ako to "z" pouzivas, mozes si zvolit to co je 0 az -nekonecno ze uz nemusis kreslit, lebo je to uz za "kamerou" a zobrazilo by ti to prevratenu projekciu...
Dobra kniha ktoru som mal kedysi davnejsie pozicanu (este ked som nemal net) bola "Pocitacova grafika" od Jiri Zara a kolektiv. Uz je myslim aj druhe vydanie. A v dnesnej dobe uz toho vela najdes aj pomocou google...
Vložit komentář:
 - 
	
		
		
		
		
		
	
	
	
	
O: Nové produkce na scéně
Prečo je tam ten násobok 256? A prečo sa to delí 3. rozmerom? Vzorec je jednoduchý, len mu nerozumiem. Keď sa z = 0, to je stav, kedy 3. rozmer neni vidieť? Poprípade mi prosím daj nejaký link na článok, pokiaľ nejaký taký existuje.
Vložit komentář:
 
	
	
	
	
	
	
	
	
Vložit komentář: