Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Sinuhed

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

  • Dedy
    odpověděl
    Jsem na tom taky tak. Hraji si jen na Amize.

    Vložit komentář:


  • Predseda
    odpověděl
    I mě, nehraju ani na PC, ani na Androidu.

    Vložit komentář:


  • Lasice
    odpověděl
    no tak těch lidí by to ocenilo mnohem více...škoda, mě to mine

    Vložit komentář:


  • Wanucha
    odpověděl
    Bohužel na Amigu to určitě nebudu dělat, možná by se našlo 10 lidí celkem, který by to ocenili. Zatim jsem to ještě ani nehrál, nepodařilo se mi to zprovoznit na PC, jenom jsem viděl videa ve francoužštině.
    Když to udělam v Unity, budu to mít rychle a jednoduše udělam build na všechny moderní platformy (reálně to zatim vidim na PC a Android). Nečekam, že to moc vydělá nebo bude slavný, ale rád bych, aby to alespoň nějaký lidi zaujalo. K tomu potřebuju nějakej nápad, jak to udělat zajímavý, jenže v poslední době hraju hlavně factory hry, ne logický, takže v hlavě prázdno. Taky je možnost jenom 1:1 port beze změn + lokalizace.

    Vložit komentář:


  • Predseda
    odpověděl
    Nj, na reálném železe se to dneska už jen finálně testuje. Někdy už ani to ne.

    Vložit komentář:


  • Defor
    odpověděl
    Autorem citovaného textu je Predseda Přejít na původní příspěvek
    O pohodlí je to jasné, o tom žádná. Paradoxně i hry pro Amigu se odjakživa líp píšou na PC, i když nebyly ještě emulátory. A dneska na reálné Amize programujou jen masochisti.
    Větší projekty pro OCS/AGA asi drtivá většina nabouchá na PC a zkouší v emulátorech. Ale pár hardcore nadšenců se určitě stále najde. Například Bifat podle svého vyjádření udělal demo Hologon přímo na své A600.

    Oprava: Tak jsem se asi sekl. Jeho věta
    I use a script preprocessor, a cross assembler, and a network launcher on the Amiga.
    spíš hovoří pro to, že i on to dělal mimo Amigu.
    Naposledy upravil Defor; 02.04.2021, 14:10:12.

    Vložit komentář:


  • Defor
    odpověděl
    Autorem citovaného textu je Solaris104 Přejít na původní příspěvek
    Zrovna Sinuhed je hra, která se dá celá napsat v Amos nebo Blitz BASICu.
    A nebylo to v Amosu napsané?
    Třeba by původním autorům nevadilo, kdyby se zde někdo předělávky chopil? Tak šup šup Amigisti! Směle do toho!

    Vložit komentář:


  • Solaris104
    odpověděl
    Zrovna Sinuhed je hra, která se dá celá napsat v Amos nebo Blitz BASICu.

    Vložit komentář:


  • Predseda
    odpověděl
    O pohodlí je to jasné, o tom žádná. Paradoxně i hry pro Amigu se odjakživa líp píšou na PC, i když nebyly ještě emulátory. A dneska na reálné Amize programujou jen masochisti.

    Vložit komentář:


  • Defor
    odpověděl
    Až na to, že je mnohem těžší se piplat s nějakou verzí pro Amigu. Výkon, vývojářské prostředky, pohodlí při jejich užívání, to všechno je nesrovnatelně lepší na PC/Mobilu. Kde se to "nafláká" třeba v Unity.
    Bohužel.
    Chce to nesrovnatelně víc odhodlání, času a umu udělat to na Amigu.
    Ovšem plně souhlasím s diskutujícími, že Svět by víc docenil remake nebo dvojku na Amize. Tam by se neztratila.

    Vložit komentář:


  • Dedy
    odpověděl
    Moje řeč!

    Vložit komentář:


  • Solaris104
    odpověděl
    Taky si myslím, že Sinuhed 2 pro Amigu (anglickou verzi) by si zahrálo asi víc lidí než na mobilu a PC.

    Vložit komentář:


  • Lasice
    odpověděl
    vidím to stejně jako předseda, když už tak sinuhed 2 na amigu to by bylo fajn, taky to nebude mít zřejmě tržní úspěšnost, ale zase tě zahřeje a nás taky, že to bude pro amigu

    Vložit komentář:


  • Predseda
    odpověděl
    Autorem citovaného textu je Wanucha Přejít na původní příspěvek
    Ahoj, nedávno jsem se potkal s Dušanem Jiráskem a řikal, že by rád udělal remake Sinuheda. Možná bych do toho šel, jenom to chce nápad, kterej se dneska uchytí. Nechcem nic hodně složitýho. Mě zatim napadlo nechat hratelnost jak je, přidat mapu, low poly 3D grafiku a udělat primárně na mobil (PC verzi potom). Co vás k tomu napadá?
    Mě napadá, že mobilních her je tak neuvěřitelně obrovský přetlak, že určitě nemůžeš čekat nějakou tržní úspěšnost, ba ani to že si té hry nějak víc lidí vůbec všimne.

    Vložit komentář:


  • Wanucha
    odpověděl
    Ahoj, nedávno jsem se potkal s Dušanem Jiráskem a řikal, že by rád udělal remake Sinuheda. Možná bych do toho šel, jenom to chce nápad, kterej se dneska uchytí. Nechcem nic hodně složitýho. Mě zatim napadlo nechat hratelnost jak je, přidat mapu, low poly 3D grafiku a udělat primárně na mobil (PC verzi potom). Co vás k tomu napadá?

    Vložit komentář:

Zpracovávám...
X