O: Rise of the Triad
A zase se plácáme v samém kdyby, kdyby. I kdyby byl na Amigu portován Doom nebo Wolf3D už tehdy, stejně by jí nakonec ujel vývoj strašně rychle.
A zase se plácáme v samém kdyby, kdyby. I kdyby byl na Amigu portován Doom nebo Wolf3D už tehdy, stejně by jí nakonec ujel vývoj strašně rychle.


Určitě ze sebe vydal to nejlepší, ale neměl k dispozici vědomosti a hardware, které máme (mají) teď. A bohužel i kdyby, stejně by mu to nepomohlo. A upozorňuji, že nelze srovnávat demáče se hrou. Dřív jsem si myslel totéž, co se tady píše, taky jsem nechápal, jaktože nepomůže grafická karta, ale byl jsem vyveden z omylu člověkem nad jiné povolaným. Možná si pamatujete, na #AmigaCS svého času chodil i Kalms (tenkrát ještě ne TBL, snad CNCD?). Bavil jsem se s ním (tehdy dělal konverze her z PC na DreamCast a snad PlayStation, mimochodem velmi přátelský a ukecaný člověk) a říkal, že i kdyby použil svoje nejlepší rutiny C2P, přetaktovanou 060, tak plynulý 3D (herní) engine v režimu 1:1 neudělá. Je o 10 později, znalosti jsou opět o něco dál, hw o něco rychlejší (bavíme se o 68k) a jak vypadá situace? Nevím jak vy, ale podle těch videí z Youtube tomu říkám tragédie. Nic takového bych tedy já osobně hrát nechtěl. Bohužel.
Komentovat