O: Jak naprogramovat svojí první hru? (Saboteur - verze z PMD 85)
davesade: Ale to by jsem nezkusil, co to dá a já mám 5 let v plánu Sabotéra
.
davesade: Ale to by jsem nezkusil, co to dá a já mám 5 let v plánu Sabotéra
.
. Rozdělení obrazovky směrem odshora dolů:
).
. Normálne si mne z toho zmagořil až jsem se z toho vymotal!
. Kerningem jsem překrytí nedosáhl (ani kladným a ani záporným) protože se ním určuje mezera před znakem! Áno správně si to napsal, bavíme se o právě editovaném znaku a ne o znaku co je po něm!
.
.
). No a 5 minut vyřešení problému, při animaci mimo ASCII budu dávat před znak ješte 1 znak ASCII o nulové šířce - tohle jsem testoval krátce, ale vypadá to funkčně.
), tedy po stisku klávesy se zobrazí naše volba a tu pak entrem potvrdíme. Na to já vidím nejideálnější rezervovat klávesy 0 až 9 - grafika těchto kláves by byla vyhrazena pouze pro naši volbu pro ovládání hry. Pro Amigu 600 nekomfortní, ale kdyby jsem to posunul na klávesnici třeba (q,w,e,a,s,d,y,x,c) tak nevím, čísla mi připadají nejsympatičtěji. Chtěl bych tyto čísla pak dát i přímo na místo v místnosti, kam se sabotér vybere chůzí. Nevím teď přesně kolik kláves budu potřebovat na ovládání hry, to se pak když tak upraví.
), co jak přesně myslíš, to teď není důležité, ten z roku 2011 je již pro mne přehlednější.
.
Komentovat