Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Ahoj, já jsem nějakej Josef a zkouším vytvořit gamesku pro Amigu.

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    #31
    O: Ahoj, já jsem nějakej Josef a zkouším vytvořit gamesku pro Amigu.

    VBL je aj na LCD.

    To co je pre teba vtipny efekt je normalny jav - v akom poradi mazes a vykreslujes data pocas priebehu el. luca...

    Neviem uz ako to funguje v amose, napr. koli comu je tam bob clear, predpokladam ze pozadie sa premazava dlazdicami a pod..

    Standardny double buffer by mal vyzerat takto:

    - vymazes offscreen buffer
    - vykreslis do neho dlazdice,boby (vlastne vsetko co treba)
    - pockas kym bude luc na zaciatku obrazovky = wait vbl
    - zobrazis offscreen buffer a ten co sa zobrazoval doteraz si nastavis na offscreen

    V tom tvojom priklade v druhom vlakne to vyzera, ze prehodis obrazovky a potom este vykreslujes boby a tam by som videl problem s blikanim...

    Proste vykreslovat by si mal vsetko do obrazovky, ktoru nevidiet (offscreen) a potom vsetko naraz zobrazit len prehodenim bufrov a to prave po vbl. V C sa pouziva este vyraz
    WaitTOF (top of frame) a pre gfx. kartu WaitBOVP (bottom of view port)...
    Amiga 1200T (E/Box)+BlizzardPPC 603p/363+060/66+BVision PPC+256MB+KS3.1+Cocolino+Lyra 2+Fast Ata MK-IV+320GB WD Blue 3200AAJB PATA HDD(PFS3)+dvdrw+dvd+cf2ide
    Amiga 1200+BlizzardPPC 603e/210+040/25+128MB+KS3.1+CF4GB(PFS3)

    Komentovat


      #32
      O: Ahoj, já jsem nějakej Josef a zkouším vytvořit gamesku pro Amigu.

      AHA! Já myslel že wait vbl čeká až proběhne paprsek přes celou obrazovku..

      teď jsem zjistil že místo bob clear a bod draw stačí jenom bob update... dost to pomohlo ale pořád to maličko bliká.

      momentálně jsem tu scrollovací rutinu hodně osekal. Vlastně se jenom jezdí screen offsetem po jedné velké obrazovce... dlaždice se každopádně vždy vykreslí jen jednou na obrazovku s mapou.

      Každopádně díky za rady

      Komentovat


        #33
        O: Ahoj, já jsem nějakej Josef a zkouším vytvořit gamesku pro Amigu.

        Užívejte si videa a hudbu, kterou máte rádi, nahrávejte originální obsah a sdílejte vše s přáteli, rodinou i celým světem na YouTube.

        Komentovat


          #34
          O: Ahoj, já jsem nějakej Josef a zkouším vytvořit gamesku pro Amigu.

          vypada to dobre, jeste by se mohla postavicka otacet smerem kterym jde


          Komentovat


            #35
            O: Ahoj, já jsem nějakej Josef a zkouším vytvořit gamesku pro Amigu.

            Ještě hodně věcí by se tam mohlo, a snad i bude! S otáčením trochu váhám jestli to udělat přes uložené obrácené obrázky, nebo za chodu flipnuté boby. Ale spíš ty obrázky.

            Komentovat


              #36
              O: Ahoj, já jsem nějakej Josef a zkouším vytvořit gamesku pro Amigu.

              Rád bych poděkoval DaMimu za překopírování výtvoru do reálné Amigy. Kdož jste ukořistil kopii, ciťte se volně ohledně libovolného pohrávání si, využívání či zneužívání kódu pro vlastní zábavu a tvorbu, a hlavně, jestli přijdete na nějaký zlepšovák, dejte vědět. Ohledně grafiky, tu bych si rád autorsky chránil, nakreslete si svou

              Komentovat


                #37
                O: Ahoj, já jsem nějakej Josef a zkouším vytvořit gamesku pro Amigu.

                Mě zaujala animace bez využití AMALu, to jsem v podstatě nikdy nedělal.
                "Zítra začína PředPrasepárty." (DaMi, 5. duben 2024)

                Komentovat


                  #38
                  O: Ahoj, já jsem nějakej Josef a zkouším vytvořit gamesku pro Amigu.

                  Nestačím zírat a klobouk dolů... good work guy
                  Sběratel Amiga pecek. WHDLoad and MUI registered user. Advanced bastler.

                  Komentovat


                    #39
                    O: Ahoj, já jsem nějakej Josef a zkouším vytvořit gamesku pro Amigu.

                    Chlape, příště nebuď tak skromnej a neoslovuj tam s lidmi, jak by "teoreticky přenesli HDF do Amigy". Musíš prostě říct, že seš ten blackgoat a že máš demo k ukázání!
                    Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

                    Komentovat


                      #40
                      O: Ahoj, já jsem nějakej Josef a zkouším vytvořit gamesku pro Amigu.

                      Skromnost, to jsem celej já Však tam byli všichni tak spokojený, že se mi ani nechtělo moc rušit. Hodný lidi se mě ujali, zahrál jsem si zase Turricana, provedl s domácími degustaci polské vodky, i buřta opekl, a dobré dílo se nakonec podařilo. A "demo" se nakonec taky ukázalo...

                      Komentovat


                        #41
                        O: Ahoj, já jsem nějakej Josef a zkouším vytvořit gamesku pro Amigu.

                        Ale vážně - vypadá to hezky. Nějakou náhodně generovanou rogue-like, procedurálně... aby to dělalo malé levely, ale donekonečna. To by bylo bájo!
                        Amiga 1200 + Blizzard 1260 + 64 MB RAM + CF2IDE + Indivision AGA Mk1 + PCMCIA2CF + WHDLoad registered + GOTEK

                        Komentovat


                          #42
                          O: Ahoj, já jsem nějakej Josef a zkouším vytvořit gamesku pro Amigu.

                          Střílení a potvorák



                          Menší potíže se sprity - když obrazovka scrollne, přestane fungovat detekce kolizí...
                          Pokud jsou střely boby, funguje ok...

                          Komentovat


                            #43
                            O: Ahoj, já jsem nějakej Josef a zkouším vytvořit gamesku pro Amigu.

                            Davesade: do generování levelů se asi jentak nepustím... moje představa je velká mapa složená z řekněme 5*5 scrollovacích obrazovek max 800*800 (to je limit AMOSu který vychází z limitu původního OCS chipsetu), které budou pospojované průchody ve stylu Super Metroida. Ve většině obrazovek se bude na hráče sypat klasický příděl nekonečných chcípáků, některé obrazovky budou ale obsahovat speciální bossy nebo různé úkoly. To je asi tak to nejlepší, co jsem s pomocí AMOSu schopen stvořit, ale celkem to i zapadá do mého původního konceptu.

                            Komentovat


                              #44
                              O: Ahoj, já jsem nějakej Josef a zkouším vytvořit gamesku pro Amigu.

                              Klikni pro plné zobrazení obrázku

Jméno: fs-uae-crop-1608230021-02.png
Počet zobrazení: 1
Velikost: 22,1 KB
ID: 108933Noční radovánky s D Paintem...

                              Komentovat


                                #45
                                O: Ahoj, já jsem nějakej Josef a zkouším vytvořit gamesku pro Amigu.

                                Vypada to dobre, tak jako automatove

                                Komentovat

                                Zpracovávám...
                                X