Zdravím, začínám s jazykem BlitzBasic 2.1. V manuálu k němu jsem našel zmíňku, že se dají používat unsigned proměnné. Nemohu však přijít na to jak to zapsat. Nikde jsem o tom nenašel žádnou informaci, jen to že se má v kompilační volbách vypnout debug error, aby zbytečně nevypisoval chyby, že je proměnná mimo rozsah a také to, že se to používá pro některá volání systémových funkcí.
Například pokud napíšu:
tak mám signed proměnnou od -127 do 127.
Jak ale na zápis unsigned proměnné? Dá se to nějak přes NewType?
Například pokud napíšu:
Code:
znak.b = 127
Jak ale na zápis unsigned proměnné? Dá se to nějak přes NewType?
, kde se čeká na vstup hráče k ovládání postavy, zároveň se řeší pohyb spritů a jejich rozhodování kam půjdou, do toho se řeší ještě hudba a možná i multiplayer
Aspoň, že jsem si koupil jen verzi do čtečky a né papírovou(papírové knihy už nemám kam dávat).
Takze som spadol z WOS+CGX na AGA a 68020. Nikdy som nerobil v BliztzBasicu takze neviem poradit. Ja viem len ASM alebo C, amos si uz moc nepamatam....
Komentovat