Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Metro Siege

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    #46
    O: Metro Siege

    Mně se to moc líbí, jak už psal Lasice, tenhle automatový styl bojovek mám moc rád. Na téhle ke super, že nejen vypadá skvěle, ale obsahuje o hudbu a sfx dohromady (ne jako ve většině předělávek ze segy či odkud) jako v Golden Axe a vypadá to lépe, než Double Dragoni na Amize. Super!

    Komentovat


      #47
      O: Metro Siege

      Autorem citovaného textu je ExiE Přejít na původní příspěvek
      jediny validni argument, ktery padl od vyvojare na EAB je vyssi narocnost na vyvoj, jenze ten je platny jen za urcityuch podminek, a zrovna v pripade tymu ktery pracuje na Metro Siege by tomu tak podle meho nazoru nebylo. Protoze maji grafika, ktery je absolutni profik ktery pracuje pri vytvareni grafiky na modernich strojich...

      Programator ma naopak vice prace na OCS, protoze musi bojovat s velmi omezenou velikosti CHIP RAM
      Treba prave proto, ze je to obtizne, bojuji s omezenou velikosti chipky a paletou Ne ze bych byl proti AGA verzi, ale kazdopadne Metro Siege tak jak je a i ta druha vec z jejich stranek (AlarCity) vypadaji uzasne. To je radost koukat. Snad bude odpovidat i hratelnost.
      AmigaOS // AROS

      Komentovat


        #48
        O: Metro Siege

        Autorem citovaného textu je Sindlarv Přejít na původní příspěvek
        Treba prave proto, ze je to obtizne, bojuji s omezenou velikosti chipky a paletou Ne ze bych byl proti AGA verzi, ale kazdopadne Metro Siege tak jak je a i ta druha vec z jejich stranek (AlarCity) vypadaji uzasne. To je radost koukat. Snad bude odpovidat i hratelnost.
        Ale treba AlarCity zatim bylo ohlaseno jako AGA only...

        Komentovat


          #49
          O: Metro Siege

          @predseda: jako prave, ja byl kojenej Excaliburem, jak AGA chipy zametou s PC platformou... a pak se z toho vyklubalo neco, co pridalo par barev a sem tam paralaxni background. Byl jsem naivni, uznavam! Tim spis ale teda dneska povazuji OCS (ac jsem vzdy mel A1200) za jakysi standard a pokud teda clovek dela hru pro "Amigu", tak to musi byt kompatibilni s OCS. Cejtim to tak.

          Komentovat


            #50
            O: Metro Siege

            Já to cítím jako Solaris, pokud by vývojáři pořádně využili AGA, mohli jsme mít hezčí hry. AGA je sice horší VGA, ale dají se s tím dělat kouzla. Zajímavé je, že na PC to zcela přirozeně šlo - "děláme novou hru, bude mít vyšší nároky, upgradujte si HW" - a všichni to udělali. Na Amize to nešlo, když vyšla náročnější hra, všichni jenom nadávali že to nejede na holé pětikuli. Zčásti je to pochopitelné, protože HW pro Amigu byl oproti HW na PC drahý (turbíny, paměti), nebo bylo nutné rovnou vyměnit komplet celý počítač (grafika). Ale vývoj Amigy to vlastně zastavilo. Jako nemodulární koncept to asi nemohlo přežít, i kdyby fungoval Commodore jinak.

            No ale to je filozofie, zpátky s Metro Siege.

            Včera vyšlo nové Patreon video, je tam nastíněný boss prvního levelu a také jak budou vypadat návazné levely. Slíbili jsme že to neprofláknem, ale už se ví i story hry a půjde o zradu a korupci. Mike říkal, že je to plné herních klišé, ale že přesně tak to chtěli, aby to navozovalo atmosféru devadesátek. Boss bude mít některé zajímavé nápady - to jak se objeví, nebo případně jak si bude doplňovat energii. Tedy tohle všechno "pokud paměť dovolí".
            Do ženský, do motoru a do budov v Syndicate nevidíš.

            Komentovat


              #51
              O: Metro Siege

              Autorem citovaného textu je ExiE Přejít na původní příspěvek
              Ale treba AlarCity zatim bylo ohlaseno jako AGA only...
              A to jsou za obema hrama ti sami lidi? Nic blizsiho jsem necetl, jen me napadlo, jestli v pripade Metro proste kluci neberou omezeni OCS jako vyzvu.
              AmigaOS // AROS

              Komentovat


                #52
                O: Metro Siege

                Částečně. Ale za AlarCity jsou v podstatě jen dva lidi, John Tsakiris (Tsak) a Alex Brown (ten si říká alpine900 nebo Enable Software, ale je zároveń součáastí Pixelglass). Na Metro Siege pracují ještě nejmíň další dva, Mike Parent a Corey Annis (Bitbeam Cannon). Pak tam ještě bude hudebník.
                Naposledy upravil Predseda; 03.09.2019, 21:49:21. Důvod: překlepy
                Do ženský, do motoru a do budov v Syndicate nevidíš.

                Komentovat


                  #53
                  O: Metro Siege

                  Autorem citovaného textu je Predseda Přejít na původní příspěvek
                  Částečně. Ale za AlarCity jsou v podstatě jen dva lidi, John Tsakiris (Tsak) a Alex Brown (ten si říká alpine900 nebo Enable Software, ale je zároveń součáastí Pixelglass). Na Metro Siege pracují ještě nejmíň další dva, Mike Parent a Corey Annis (Bitbeam Cannon). Pak tam ještě bude hudebník.
                  nedelal na AlarCity Earok???

                  Komentovat


                    #54
                    O: Metro Siege

                    Jo, dělal. Sorry.
                    Do ženský, do motoru a do budov v Syndicate nevidíš.

                    Komentovat


                      #55

                      Komentovat


                        #56

                        Komentovat


                          #57
                          Keď sa pozriem spätne na Amiga hry, skutočných AGA hier je veľmi málo, väčšina hier deklarovaných ako AGA hry sú len premaľované ECS (Chaos Engine I AGA vyzerá podľa mňa a mnohých iných amigistov dokonca horšie než ECS) .

                          ( Chaos Engine doesn't use much more than 100 colours for the AGA version (taken from the screenshots on HOL that is), but Donk does: http://hol.abime.net/388/screenshot (#5 for example uses 256) )


                          Fakt je že A1200 prišla na trh v októbri 1992 a Commodore krachol v apríli 1994, herné štúdia sa báli investovať do vývoja AGA hier, väčšinou boli len narýchlo zbúchané trápne prerábky.

                          Medzi najlepšie zmáknuté AGA only hry patrí podľa mňa napríklad božský Banshee. Je obrovská škoda že AGA hier je tak málo a rovnako ako niektorí amigisti tu na fóre nerozumiem tomu, ako v dnešnej dobe môže niekto vyvíjať ECS hru. Ako amigista by som sa dnes už s OCS / ECS amigou ani nebabral, keď existuje A1200.

                          Ďalšia vec je, že je možné že A1200 bez fast ram je pri 256 farebnej grafike pomalá, 2MB pamäti je tak či tak málo, ale aký je problém si pamäť (turbokartu) dokúpiť?

                          Nie že by táto hra Metro Siege nevyzerala dobre v OCS, ale príde mi to skôr ako keby sa tvorcovia chceli ukázať čo dokážu z OCS / ECS vyžmýkať. Toto by som ale skôr pochopil v prípade tvorby hry pre C64 - tu by som však tiež čakal že hru vytvoria pre Mega65 a na C64 sa už vykašlú.
                          --------------------------------------------------
                          A1200 + Blizzard 1230/50Mhz + 32MB RAM, AMD RYZEN 7 2700x 16GB DDR4 RAM AMD R9 380 4GB, MAC OS X HighSierra,

                          Komentovat


                            #58
                            To je takový Amiga paradox - her pro AGA je málo, protože amigisti AGA hry nechtějí. A nechtějí je proto, že A1200 pro ně není dost "klasická" Amiga. Stejně tak i třeba dema. Když to potřebuje AGA chipy, ohrnují nad tím nos. Demence, no.
                            Do ženský, do motoru a do budov v Syndicate nevidíš.

                            Komentovat


                              #59
                              Fakt je, že najväčší boom zažili amigisti do roku 1992, keď bola Amiga na vrchole slávy (to už A1200 prišla neskoro), a zrejmé títo pamätníci nedajú na svoje pětikoule dopustiť, moja prvá Amiga bola ale A1200 a ja zas nedám dopustiť na ňu, to aj Pécečkári keď videli
                              ako na A1200 maká Quake I na BPPC 603e 175mhz na AGA, tak im padla sánka. Kamarát mi sťahoval z aminetu ešte cez príkazový riadok nejaké veci a medzi nimi aj HAM8 obrázky v true color palete, to zízali aj pětikouláci. Dnes som skôr retrogamer a hrám všetko čo je namakané skôr na emulátoroch C64, Amiga, Capcom PS1, NeoGeo. Na Amige AGA by mohlo byť ozaj viac skvelých hratelných kúskov, je to škoda.
                              --------------------------------------------------
                              A1200 + Blizzard 1230/50Mhz + 32MB RAM, AMD RYZEN 7 2700x 16GB DDR4 RAM AMD R9 380 4GB, MAC OS X HighSierra,

                              Komentovat

                              Zpracovávám...
                              X