Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Another World

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    Another World

    Pokud Vas zajimalo cokoliv o hre Another World a bali jste se zeptat...

    Tady http://fabiensanglard.net/another_wo...ons/index.html najdete kompletni rozborku hry z pohledu programatora a to dokonce s popisem implementace hry pro jednotlive platformy Amiga 500, Atari ST, IBM PC, Super Nintendo a Sega Genesis (budou postupne nasledovat).
    Toto neni clanek od autora hry Erika Chahi, ale zvedavce, ktery se do toho opravdu ponoril...

    #2
    O: Another World

    Parada. Ne ze bych si nevsiml ze AW je nejaky "vektorovy", ale tehdy jsem myslel, ze je to jen takovy design. Nevedel jsem, ze je to skutecne vektorove a ze navic pouziva funkce Agnus k vykresleni car a vyplneni oblasti, na cemz je to cele zalozene. Docela si s tim vyhral. To je kouzlo programovani, co uplne zmizelo, neco proste vymyslet.

    Taky jsem nevedel, proc ta PC verze byla delsi. Asi by to rozsireni slo portovat zpet na Amigu. Jeden borec by to byl

    Komentovat


      #3
      Behind the Scenes - Another World / Out of this World [Making of] - YouTube
      "Co tu s tim GVPčkem děláte?" - "Ále... funguje to, tak se to snažíme rozjebat." (DaMi, 2020)

      Komentovat


        #4
        Kdysi delat hry byla casto zabava, dnes uz jen fabrika.

        Komentovat


          #5
          Autorem citovaného textu je Doda Přejít na původní příspěvek
          Kdysi delat hry byla casto zabava, dnes uz jen fabrika.
          Já věřím, že dneska je to taky zábava, u těch indie her. Kterých jsou díky bohu mraky.
          "Co tu s tim GVPčkem děláte?" - "Ále... funguje to, tak se to snažíme rozjebat." (DaMi, 2020)

          Komentovat


            #6
            Mozna, jen to bude tezko srovnatelne.

            Komentovat


              #7
              Budget Intro: Another World - Fan Made Trailer to Eric Chahi's Masterpiece - YouTube
              "Co tu s tim GVPčkem děláte?" - "Ále... funguje to, tak se to snažíme rozjebat." (DaMi, 2020)

              Komentovat


                #8
                Naprosta bomba, vdaka za prispevok, velmi zaujimave citanie. Presne tak, novodobe hry (prevazne) nemaju dusu, neda sa to hrat, dokonca mam pocit ze je to robene pre debilov, ako boli dobre kedysi serie Call of Duty, poslednu co som hral pred par rokmi, tak to sa nedalo, pandrlak bezal a nebolo treba ani kus rozmyslat, hlavne ze to bolo rychle a bum bum, proste priserny odpad.



                Najviac ma zaujalo toto o verzii pre Amigu:

                Another World on Amiga

                Another World on Amiga is not, properly speaking, a port. Since the A500 was the development machine, it is the original version built from 1989 to 1991 by then 21 years old Eric Chahi working alone[9] in his bedroom.


                Klikni pro plné zobrazení obrázku

Jméno: EiricChahi-AW.jpg
Počet zobrazení: 155
Velikost: 127,7 KB
ID: 148880





                Rozhovor s autorom Erikom Chahi o Another World:

                --------------------------------------------------
                A1200 + Blizzard 1230/50Mhz + 32MB RAM, AMD RYZEN 7 2700x 16GB DDR4 RAM AMD R9 380 4GB, MAC OS X HighSierra,

                Komentovat


                  #9
                  Autorem citovaného textu je TherioN Přejít na původní příspěvek
                  Naprosta bomba, vdaka za prispevok, velmi zaujimave citanie. Presne tak, novodobe hry (prevazne) nemaju dusu, neda sa to hrat, dokonca mam pocit ze je to robene pre debilov, ako boli dobre kedysi serie Call of Duty, poslednu co som hral pred par rokmi, tak to sa nedalo, pandrlak bezal a nebolo treba ani kus rozmyslat, hlavne ze to bolo rychle a bum bum, proste priserny odpad.
                  Nesmíš hrát blbé hry. Je obrovské množství velmi kvalitních titulů. A i tehdy byly tuny šrotu.
                  Ad Erik Chahi foto: Chlapec byl dobře zajištěný, jestli měl takové vybavení v pokojíku

                  Komentovat


                    #10
                    To vybavenie mu mozem len zavidiet, sotva som si mohol dovolit kupit v roku 1992 C64 s datasettom, ani na disketovku neboli prachy, kdeze Amigu, ktora stala majlant.
                    --------------------------------------------------
                    A1200 + Blizzard 1230/50Mhz + 32MB RAM, AMD RYZEN 7 2700x 16GB DDR4 RAM AMD R9 380 4GB, MAC OS X HighSierra,

                    Komentovat


                      #11
                      Ale Atari? má dle všeho na podlaze u okna
                      Amiga - PMD 85

                      Komentovat


                        #12
                        To je zarážka na dveře.
                        "Co tu s tim GVPčkem děláte?" - "Ále... funguje to, tak se to snažíme rozjebat." (DaMi, 2020)

                        Komentovat


                          #13
                          Ano je to Atari ST, programoval aj na nom, je to macher, klobuk dole.

                          Eric Chahi sa v roku 1989 inšpiroval animáciami v Amiga verzii hry Dragon's Lair, a rozmýšľal nad tým vytvoriť podobnú 2D animáciu čisto vektorovým spôsobom čo by znížilo nároky na zaberaný priestor. Na počítači Atari ST napísal v 68000 assembleri rutinu na zobrazovanie polygónov (10 polygónov pri 50 snímkoch za sekundu) a plánoval vytvoriť hru zo sci-fi prostredia v podobnom štýle ako Karateka alebo Impossible Mission.
                          --------------------------------------------------
                          A1200 + Blizzard 1230/50Mhz + 32MB RAM, AMD RYZEN 7 2700x 16GB DDR4 RAM AMD R9 380 4GB, MAC OS X HighSierra,

                          Komentovat

                          Zpracovávám...
                          X