Oznámení
Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.
Uživatelský profil
Sbalit
-
Mám pocit, že se to běžně dělá tak, že máš buffer v chip ram a ten naplniš a hraješ z něj z fastky ho naplňuješ to ti může ušetřit...
- Poděkování 1
-
Podle mě je to klasické šmeee. Kdy získají práva na Loga a podobné srajdy.
No a pak to zase posunou dál někomu kdo to bude lepit na krabice....
Vložit komentář:
-
No ale to je chyba... data jako zvuk nebo grafika pokud to jedeš přes chipset, musíš nasypat do chipram. Jinak tam máš navíc to kopírování....
Vložit komentář:
-
No za mě to nedává smysl.. používat WAV. 8SVX jako zdroj dat bohatě stačí, převedení do RAW formátu a šup s tím na zvukového čipu....
Vložit komentář:
-
Hezká práce... kdyby jsi chtěl někdy helfnout s tím PHP a problémama. Dej vědět poradím, pomůžu....
Vložit komentář:
Bohužel k zobrazení nejsou žádné aktivity
Zobrazit další
Vložit komentář: