Tak za ten návod bych tě vynesl do nebe a zárověň při pohledu na něj bych tě za tu předchozí "Modří už vědí jak to nainstalovat, ostatní to musí odkoukat podle jiných filetypů" nejraději kopl do holeně
Pěkný, o něco podobného jsem se pokoušel na widlých v PSPadu, s tím že kód bych psal na widlích a spoušťák měl na uae. Nakonec jsem pokusů zanechal jelikož jsem se zasekl při konfiguraci, kterou jsi dotáhnul, jak se zdá do finále.
V tuhle chvíli mi tenhle krok přijde zajímavější než samotné Miyagi, ale jestli si vybavuješ (nebo jsi viděl) screenshoty z nevydaného kimona (když si vzpomenu nahodím i link), tak mix miyagi a karatecubicu by měla být správná kolej i směr k něčemu co by se dalo nazvat wysiwygem pro kfighter.
Karate funguje v pohode pod OS4, MorphOS, DraCo, CGX a samozrejme na AGA Amigach.
PS: Pridal jsem par prekladu v sekci parameters na moje Karate stranky. Jo a Karate je bozi
Kouknem na to tedy Rozhodně díky za ty texty u tebe na webu...
Karate funguje v pohode pod OS4, MorphOS, DraCo, CGX a samozrejme na AGA Amigach.
PS: Pridal jsem par prekladu v sekci parameters na moje Karate stranky. Jo a Karate je bozi
Tady jsou soubory pro CubicIDE - Karate. Výrazy pro syntax highlighting, case - append, nastavení pro explorer, pár skriptů a taky nápověda - quickinfo. http://ghh.wz.cz/friends/karatecubic.lha
Modří už vědí jak to nainstalovat, ostatní to musí odkoukat podle jiných filetypů.
Priklad pouziti dbm7xxaft co je v karate baliku neni moc srozumitelnej a ani ta hudba neni moc srozumitelna. Musel jsem to cely orezat a vytvorit si novej modul abych pochopil aspon zaklad. Nakonec jsem napsal uplne jinej priklad - vic technickej, necekejte tedy super skladbu http://ghh.wz.cz/friends/synchrotest.lha
Zaroven ale doporucuju si ten puvodni priklad precist. Karate je bozi
Dneska se mi konecne podaril prulom u funkce dbm7xxaft (synchronizace s hudbou - digibooster modulem). Moc jsem nechapal jak to funguje a v ovladani digiboosteru taky nejsem moc odbornik, ale jde to Skusim jeste udelat nejakej peknej priklad.
Narazil jsem na další záhadu Efekt Multizoom má jako poslední parametr rotaci, tam funguje všechno správně (používám aff |0|0.003). Ale u efektu MultiZoomLight mi rotace nechce fungovat správně. Beží to moc rychle a když hodně snížím hodnotu tak to "divně cuká". Skuste někdo.
Tohle v Karate dělá objekt Sprite3d. Taky jsem to přirovnal k "různým ohňům-světlům atd. ve starých doomovkách". T3dBillboard patří pod textury (bitmapa+colortable), mohlo by to tedy být něco podobnýho.
Dave správně vyhmát podstatu mé otázky
Billboarding se používá ve starších herních enginech pro zobrazování spritu, který se vždy točí čelem k hráči. V Doomovi například zabití nepřátelé, munice... no, vlastně skoro všechno. Vlastně úplně všechny sprity .
Vložit komentář: