Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Karate

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

  • Prober
    odpověděl
    O: KarateIDE

    Autorem citovaného textu je ghh Přejít na původní příspěvek
    Tady je návod jak to sprovoznit http://ghh.wz.cz/cubic/cubictypekarate.html
    Tak za ten návod bych tě vynesl do nebe a zárověň při pohledu na něj bych tě za tu předchozí "Modří už vědí jak to nainstalovat, ostatní to musí odkoukat podle jiných filetypů" nejraději kopl do holeně

    Vložit komentář:


  • killjoy
    odpověděl
    O: KarateIDE

    Pěkný, o něco podobného jsem se pokoušel na widlých v PSPadu, s tím že kód bych psal na widlích a spoušťák měl na uae. Nakonec jsem pokusů zanechal jelikož jsem se zasekl při konfiguraci, kterou jsi dotáhnul, jak se zdá do finále.
    V tuhle chvíli mi tenhle krok přijde zajímavější než samotné Miyagi, ale jestli si vybavuješ (nebo jsi viděl) screenshoty z nevydaného kimona (když si vzpomenu nahodím i link), tak mix miyagi a karatecubicu by měla být správná kolej i směr k něčemu co by se dalo nazvat wysiwygem pro kfighter.

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    KarateIDE

    Tady je návod jak to sprovoznit http://ghh.wz.cz/cubic/cubictypekarate.html
    Zároveň si z této stránky stáhněte novej soubor karatecubic.lha. Buďte modří

    Vložit komentář:


  • Prober
    odpověděl
    O: Karate

    Autorem citovaného textu je ghh Přejít na původní příspěvek
    Modří už vědí jak to nainstalovat, ostatní to musí odkoukat podle jiných filetypů.
    Tak už vím, že mezi modré nepatřím a budu asi trochu do červena. Ale já to nevzdávám, dneska v noci na to kouknu pořádně

    Autorem citovaného textu je ghh Přejít na původní příspěvek
    Karate funguje v pohode pod OS4, MorphOS, DraCo, CGX a samozrejme na AGA Amigach.
    PS: Pridal jsem par prekladu v sekci parameters na moje Karate stranky. Jo a Karate je bozi
    Kouknem na to tedy Rozhodně díky za ty texty u tebe na webu...

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    O: Karate

    Karate funguje v pohode pod OS4, MorphOS, DraCo, CGX a samozrejme na AGA Amigach.
    PS: Pridal jsem par prekladu v sekci parameters na moje Karate stranky. Jo a Karate je bozi

    Vložit komentář:


  • Prober
    odpověděl
    O: Karate

    Jak je to vůbec s Karete pod OS4? Funguje to?

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    KarateIDE

    Tady jsou soubory pro CubicIDE - Karate. Výrazy pro syntax highlighting, case - append, nastavení pro explorer, pár skriptů a taky nápověda - quickinfo. http://ghh.wz.cz/friends/karatecubic.lha
    Modří už vědí jak to nainstalovat, ostatní to musí odkoukat podle jiných filetypů.

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    O: Karate

    Mozna ano, ale tohle je jenom cviceni.

    Vložit komentář:


  • Lisiak
    odpověděl
    O: Karate

    Super! Uděláš pak i nějaké intro?

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    O: Karate

    Priklad pouziti dbm7xxaft co je v karate baliku neni moc srozumitelnej a ani ta hudba neni moc srozumitelna. Musel jsem to cely orezat a vytvorit si novej modul abych pochopil aspon zaklad. Nakonec jsem napsal uplne jinej priklad - vic technickej, necekejte tedy super skladbu http://ghh.wz.cz/friends/synchrotest.lha
    Zaroven ale doporucuju si ten puvodni priklad precist. Karate je bozi

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    O: Karate

    Dneska se mi konecne podaril prulom u funkce dbm7xxaft (synchronizace s hudbou - digibooster modulem). Moc jsem nechapal jak to funguje a v ovladani digiboosteru taky nejsem moc odbornik, ale jde to Skusim jeste udelat nejakej peknej priklad.
    Naposledy upravil ghh; 27.12.2014, 01:09:22. Důvod: hezci

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    O: Karate

    Narazil jsem na další záhadu Efekt Multizoom má jako poslední parametr rotaci, tam funguje všechno správně (používám aff |0|0.003). Ale u efektu MultiZoomLight mi rotace nechce fungovat správně. Beží to moc rychle a když hodně snížím hodnotu tak to "divně cuká". Skuste někdo.

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    O: Karate

    Tohle v Karate dělá objekt Sprite3d. Taky jsem to přirovnal k "různým ohňům-světlům atd. ve starých doomovkách". T3dBillboard patří pod textury (bitmapa+colortable), mohlo by to tedy být něco podobnýho.
    Dave správně vyhmát podstatu mé otázky

    Vložit komentář:


  • davesade
    odpověděl
    O: Karate

    Billboarding se používá ve starších herních enginech pro zobrazování spritu, který se vždy točí čelem k hráči. V Doomovi například zabití nepřátelé, munice... no, vlastně skoro všechno. Vlastně úplně všechny sprity .

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    O: Karate

    Jojo to už jsme někde probírali, ale to není ono.

    Vložit komentář:

Zpracovávám...
X