Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Karate

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

  • Nooly
    odpověděl
    Pěkné, s tím by se dělal sync jedna báseň! Úplně mám chuť zase ochočit Karate, ale pak zjistím, že vlastně nemám na nic čas

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    Příklad dbm7xxaft. Dá se s tím skvěle pohrát. Stahujte zde.

    https://www.youtube.com/watch?v=SidtBP8dP4s
    Naposledy upravil Doda; 22.02.2021, 08:49:40.

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    O: Karate

    Při zkoumání funkce cosboom a sinboom, jsem narazil na rozdílný chování hodnoty cos speed a sin speed. U parametru cosboom hodnota cos speed vyžaduje extrémě nízký čísla např 0.0001, ale u sinboom hodnota sin speed chce normálních 0.1. Vypadá to že je to asi chyba v cosboom a sinboom se chová normálně.

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    O: Karate

    jack-3d mě požádal o vysvětlení jak vytvářim colortable podle svý palety. Tak tady i pro ostatní.
    https://www.youtube.com/watch?v=RMuvMIFSS2U

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    O: Karate

    killjoy: Aha Já to zase myslel tak ze spíše jack-3d by ti moh v tomto odpovědět - poradit. Já jsem tenhle problém s texturama na k objetech a lw objektech nezkoumal. Teda spíš mě to ani nenapadlo, jedu tak nějak strojově při popisu jednotlivých funkcí.
    Vysvětli trochu víc tvůj problém. Jak vypadaj ty objekty (Mesh3d ?), maj stejnej počet polygonů atd...

    Vložit komentář:


  • killjoy
    odpověděl
    O: Karate

    Autorem citovaného textu je ghh Přejít na původní příspěvek
    killjoy: Lw objekty a jejich texturovani (pro karate ucely) perfektne zvlada jack-3d. Nejsem si uplne jist, ale myslim ze je lepsi pouzivat LW7 nez LW5.
    Taky jsem tyhle parametry nikdy nepouzil, ale chci udelat komplet dokumentaci, tak jsem to zkoumal Zatim je pro mne zahada objekt t3dBillboard a Light3d.


    To jsi si spatne vylozil, nepotrebuju pomoct s modelovanim ani s texturama.
    Spis me zajimalo jestli jsi se s tim take setkal, ze ne vsechny textury jsou korektne zobrazene na vsech modelech. Mam nekolik typu cim to muze byt, tak snad to jeden z nich bude.

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    O: Karate

    killjoy: Lw objekty a jejich texturovani (pro karate ucely) perfektne zvlada jack-3d. Nejsem si uplne jist, ale myslim ze je lepsi pouzivat LW7 nez LW5.
    Taky jsem tyhle parametry nikdy nepouzil, ale chci udelat komplet dokumentaci, tak jsem to zkoumal Zatim je pro mne zahada objekt t3dBillboard a Light3d.

    Vložit komentář:


  • killjoy
    odpověděl
    O: Karate

    Autorem citovaného textu je ghh Přejít na původní příspěvek
    Vypadá to že jsem přišel na to jak funguje cosboom a sinboom Je to vlastně kontrola cos nebo sin v čase s možností zastavení a opakování. Nějak mi furt nešlo do hlavy že by mohla být chyba v nápovědě, tak jsem se od ní oprostil a najednou to (po mnoha hodinách výzkumu) šlo Karate je boží.
    Hezky, tyhle paramerty jsem zatim ani nepotreboval pouzivat, tak jsem je ani nezkoumal. Jak budu mit chvilku zkusim na ne taky kuknout.
    Osobne se ted peru spis s tim, ze ne vsechny textury funguji regulerne na vsech objektech, tyka se to zvlaste vice textur. Na lightwave objektu se mi nedari zobrazit regulerne bumpmapu, naopak na vygenerovanym objektu z enginu je uplne stejna textura zobrazena spravne. Zatim jsem nerozlustil cim to bude jestli nedokoncenou casti enginu a nebo lightwavem samotnym, ale cas a reverzni inzenyrstvi napomuze.
    Nicmene produkce dema pokracuje svym tempem stale dal.

    Jo a Karate je nej...

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    O: Karate

    Vypadá to že jsem přišel na to jak funguje cosboom a sinboom Je to vlastně kontrola cos nebo sin v čase s možností zastavení a opakování. Nějak mi furt nešlo do hlavy že by mohla být chyba v nápovědě, tak jsem se od ní oprostil a najednou to (po mnoha hodinách výzkumu) šlo Karate je boží.

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    KarateBlok

    Přidal jsem obrázky a další příklad pro dbm7xxaft. http://ghh.wz.cz/karate/dbmsynchrofunctions.html Jenže u dbm7xxboom jsem opět narazil, zatím nevim jak to funguje. Vypadá to že u každého "boom" parametru je chyba v nápovědě

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    KarateBlok

    Přidal jsem pár nových příkladů v sekci Trigonometric functions (cost a sint). Ovšem u cosboom a sinboom jsem totálně narazil a vůbec nevim jak funguje, nebo co má jako dělat . Taky se zdá že u těchto dvou funkcí je chyba v zabudovaný nápovědě, takže ani studie zdrojáku nepomohla. http://ghh.wz.cz/karate/trigonometricfunctions.html
    Naposledy upravil ghh; 25.04.2016, 00:21:18. Důvod: nojo

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    KarateBlok

    Tady jsou téměř všechny příklady co jsou na karate stránce. Obrázky, objekty a moduly co jsou použity v ukázkách. Uvnitř je i karate (exe) a adresář Fx, takže stačí nahrát jakýkoli příklad do editoru a spustit.
    http://ghh.wz.cz/karate/kfiles/karateblok.lha

    Vložit komentář:


  • jack-3d
    odpověděl
    O: Karate

    Karate je engine/demotool/scriptovací jazyk na tvorbu realtime prezentací (dem). ghh dělá českou dokumentaci včetně příkladů a v threadu nám ukazuje novinky. Nejnovějším tématem, kterým se tu lidi zaobírají je nově zprovozněná zvýrazněná syntaxe v textovém editoru. Tedy podobně jako když tvoříš webové stránky, nebo programuješ v nějakém jazyku, tak editor visuálně pomáhá označovat příkazy, parametry, proměnné, ...

    Vložit komentář:


  • Predseda
    odpověděl
    O: Karate

    Prosimvás, mohl by mi někdo stručně vysvětlit o čem je tenhle thread?

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    O: KarateIDE

    killjoy: Taky už jsem si pohrával s mixem CubicIDE + RxMUI. Jenže CubicIDE nemá každej a není zadarmo (i když cena je lidová). Tak jsem se rozhod skusit udělat Miyagi, ale zase mui třída TextEditor není úplně nejlepší. Každopádně CubicIDE se dá vyšperkovat do pyramidálních rozměrů. Kimono jsem uz viděl, vypadá suprově #13.
    Prober: Jen bych dodal že teď už budeš umět vytvořit jakýkoliv filetyp, ten návod vlastně platí i obecně.

    Vložit komentář:

Zpracovávám...
X