Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Karate

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

  • ghh
    odpověděl
    Wanted

    Nemůžu přijít na to jak funguje objekt Light3d a textura t3dBillboard. Nikde jsem nenašel jejich použití. Neví to někdo ?

    Vložit komentář:


  • Nooly
    odpověděl
    Ano!

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    Karate Real3D

    Včera jsem konečně prolomil nezdary s objektem Mesh3d. Real3D vyexportuje objekt jako RPL a to jsou ty souřadnice co potřebuji.
    Přiložené soubory

    Vložit komentář:


  • Nooly
    odpověděl
    tak ukazka, jak to delam ja, na pozadi PSPad, na popredi winUAE. grafiku a hudbu mivam predpripravene, takze nepotrebuju mit hned po ruce editory.

    tvoje IDE je prirozene o 64 radu vys
    Přiložené soubory

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    Tady je mnohem lepší guide než ta moje. Velmi užitečné http://lightourfire.free.fr/download...mmands1.00.lha

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    Karate

    Včera jsem si pohrával s 3d objektama a u torusu jsem se tak rozjel až jsem to trochu rozepsal. http://members.upc.cz/ghh12/docs/Koblih.lha Stačí se do toho trochu dostat a už umíš i jiný 3d objekty.

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    K-ide

    Joo ? Ukaz screenshot svyho "IDE"

    Vložit komentář:


  • Nooly
    odpověděl
    Autorem citovaného textu je ghh Přejít na původní příspěvek
    Tohle vypada pekne http://lightourfire.free.fr/index.php?what=kimono#kimono Skoda ze No downloads yet.
    jejda, to vypada fakticky suprove! ja si teda udelal svuj celkem pohodlny "system" na PC (PCckar, LOOOOOOOOOOOSER! ), ale tohle vypada mnohem lip, pod jednou strechou! skoda, ze na MorphOS ted proste nedosahnu :/

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    Kimono

    Tohle vypada pekne http://lightourfire.free.fr/index.ph...=kimono#kimono Skoda ze No downloads yet.

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    Dojo

    Tak už to mám, stačilo akorát přijít unaven z práce. Je to samozřejmě úplně jednoduché.
    Code:
    <Fx>                               Lopez nakoukne zprava.
            <Pa> Sprite </Pa>
            <Pa></Pa>
            <Pa> lopez </Pa>
    
    
            <Pa> bounce |200|255|400|1|0.89  </Pa>  1 je pocatecni pozice levy Y osy (tesne pred screenem) 0.89 je value 2
            <Pa> cte |0.5  </PA>
            <Pa> bounce |200|255|400|1.2|0.98 </Pa>  1.2 pacatecni pozice pravy Y osy zde mimo screen
            <Pa> cte |0.8  </PA>
        </Fx>
    Naposledy upravil ghh; 04.03.2009, 16:40:05. Důvod: Better

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    Sensei

    Potřeboval bych helpnout s parametrem bounce.
    Code:
       <Fx>                               Kamerka nakoukne zleva.
            <Pa> Sprite </Pa>
            <Pa></Pa>
            <Pa> admiraL </Pa>
    
    
    
            <Pa> bounce |200|255|800|-0.25|0  </Pa> -0.25 je mimo screen
            <Pa> cte |0.1  </PA>
            <Pa> bounce |200|250|800|0|0.25 </Pa>
            <Pa> cte |0.38  </PA>
        </Fx>

    Tímto mi sprajt najede zleva, zůstane u kraje a odjede zpátky. Jenže se mi nedaří donutit ho aby udělal správně totéž, ale zprava. Myslim že jsem se do toho už moc zamotal

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    A nebo skus tu muziku uplne vyradit.
    Na radku 51 zmen toto <Fx> na toto < Fx>, tim jsi ten efekt vyradil a Karate ho bude ignorovat. Pak to uloz a skus to znova.

    Vložit komentář:


  • Nooly
    odpověděl
    tak to nakopiruj presne tam, kde mas karate a klidne prepis adresare data a fx, melo by to urcite bezet.

    no a je to prijemny example a hlavne pekne popsany! jestli ani z toho clovek nepochopi, o co jde, tak je nekde asi problem =)

    Vložit komentář:


  • davesade
    odpověděl
    Nečekaně mi to nejede .
    Donahrál jsem tam dbplayer.library a pak se mi to sekne prostě, guru a čau .

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    Tady je pokus o pokus Snad to pomuze do zacatku.

    Vložit komentář:

Zpracovávám...
X