Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Vytvoření sdíleného adresáře mezi PC a WinUAE

Sbalit
X
Sbalit
  •  

  • Vytvoření sdíleného adresáře mezi PC a WinUAE

    WinUAE ve výchozím stavu vidí pouze na disky, které předem namapujete, tedy nasdílíte. Bez tohoto nasdílení je přesun dat do emulátoru nebo z něj velmi komplikovaný. Sdílený disk vytvoříte v části CD & Hard drives přes tlačítko Add Directory or Archive…

    Klikni pro plné zobrazení obrázku  Jméno: SdilenyAdresar1.png Počet zobrazení: 0 Velikost: 50,6 KB ID: 145171
    Tvorba sdíleného adresáře mezi PC a WinUAE

    V novém okně přes tlačítko Select Directory… vyberte místo, kde chcete sdílený adresář vytvořit.

    Klikni pro plné zobrazení obrázku  Jméno: SdilenyAdresar2.png Počet zobrazení: 0 Velikost: 16,9 KB ID: 145172
    Tvorba sdíleného adresáře mezi PC a WinUAE

    Vytvořte ho jakýmkoli běžným způsobem (např. přes. CTRL+SHIFT+N) a jakkoli jej pojmenujte. Já zvolím název PC. Po potvrzení umístění jej ještě pojmenujte (kroky 2 a 3), případně vypněte Bootable, většinou to není potřeba.

    Klikni pro plné zobrazení obrázku  Jméno: SdilenyAdresar5.png Počet zobrazení: 0 Velikost: 56,0 KB ID: 145173
    Vytvoření a výběr adresáře v pc

    Klikni pro plné zobrazení obrázku  Jméno: SdilenyAdresar6.png Počet zobrazení: 0 Velikost: 51,9 KB ID: 145174
    Výsledek

    Na toto místo můžete v pc kopírovat jakékoli soubory a emulátor zpřístupní sdílený adresář jako standardní amiga disk. Sdílený adresář pak vidí jakákoli verze operačního systému Workbench.

    Klikni pro plné zobrazení obrázku  Jméno: SdilenyAdresar3.png Počet zobrazení: 0 Velikost: 58,6 KB ID: 145175
    Pohled ze strany PC

    Klikni pro plné zobrazení obrázku  Jméno: SdilenyAdresar4.png Počet zobrazení: 0 Velikost: 9,4 KB ID: 145176
    Pohled ze strany amigy


    • davesade
      #1
      davesade komentoval
      Editace komentáře
      Pozor ale na dlouhe ci nestandardni nazvy souboru! WinUAE je zobrazi nekorektne a pokud se s nimi pokusite pracovat, muzete poskodit soubor samotny. (Alespon ve stare verzi WinUAE mi to zlobilo a musel jsem si na to davat velky pozor).
    Přidávání komentářů není v této časti diskusního fóra bez přihlášení možné, nebo zde nejsou povoleny.

Nejnovější články

Sbalit

Obsah nebyl nalezen.

Nové komentáře v článcích

Sbalit

  • Lasice
    Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
    vytvořil Lasice
    Les je úpně nádhernej, krásnej...už se do něj chci vydat, tak držím palec do další tvorby
    09.06.2025, 15:04:47
  • rok
    Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
    vytvořil rok
    nadhera.
    09.06.2025, 15:04:34
  • Commodorista
    Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
    vytvořil Commodorista
    Parádní článek, velmi netradičně pojatý. Díky.
    09.06.2025, 14:43:52
  • uunek
    Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
    vytvořil uunek
    To je misty az poeticke .
    09.06.2025, 11:55:05
  • sailor
    Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
    vytvořil sailor
    Krásný článek. I kdyby to zůstalo jen u těchto obrázků, stálo by to za to. A na trpaslíky se těším.
    09.06.2025, 09:11:45
  • Predseda
    Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
    vytvořil Predseda
    Já ti do toho odborného elaborátu nechci úplně moc kecat, práci to muselo dát velkou, ale jedna základní věc za mě: ten obrázek, co sis vybral jako pozadí, není pro paralax úplně vhodnej. Když ho budeš posouvat, vznikne ti tam sinusový efekt, protože je uprostřed kopeček a po stranách údolí. To není úplně nejšťastnější, paralaxní pozadí by mělo být pokud možno v rovině. Efekt se bude projevovat tím víc, čím rychleji to budeš posouvat.
    09.06.2025, 07:58:34
  • TherioN
    Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
    vytvořil TherioN
    To je naprosto vymakaný článok, ďakujem !
    09.06.2025, 07:29:40
  • SampL
    Odpověděl na Pixel art: První kroky do lesa
    vytvořil SampL
    Teda klobouk dolů, pěkná práce!
    09.06.2025, 07:27:04
  • Cyberian
    Pixel art: První kroky do lesa
    vytvořil Cyberian
    Poznámka: Všechny GIFy v článku lze rozkliknout pro větší zobrazení. Doporučuji to udělat, zejména u porovnávacích animací – rozdíly v detailech (např. u metody Shannonovy entropie) mohou být na zmenšenině zkreslené nebo rozmazané. Teprve ve větším náhledu vynikne ostrost a jemnost těchto metod. A právě to je důkaz, jak citlivě fungují. Konec konců ve hře budou na celé obrazovce.



    První kroky do lesa


    Amiga mi nedala nic zadarmo. Ale když jí dáš
    ...
    06.06.2025, 15:25:01
  • Freddy
    Odpověděl na Jak vytvořit vlastní WHDLoad hru
    vytvořil Freddy
    Taky jsem si naivne myslel, ze to bude tak easy, no koukal jsem na dokumentaci k WHDload a skoncil u druheho radku.
    "K tvoření nových slave / instalaček:
    doporučená je 68030+ s MMU k využití všech možností WHDLoad (namakaná mašina je vždycky dobrý výběr pro výrobu software )
    znalost strojového kódu, assembleru, hardware Amigy...
    assembler (optimalizovatelný)
    nějaké další programy se taky hodí (hexaeditor, disassembler...
    19.04.2025, 10:57:17

Populární tagy v článcích

Sbalit

a500 (5) a1200 (8) akce (20) amiga (24) apple (7) artway (7) cybergraphx (5) demoscena (11) dizzy (9) emulace (8) fastata (9) furia (6) hardware (21) internet (7) iomega (6) mac (6) midi (8) morphos (14) navody (10) pfs3 (8) resetkání (5) srazy (14) staraskola (5) winuae (10) zip (7)
Zpracovávám...
X