Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

patchnutý Alien Breed 3D II - The Killing Grounds

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    Ostatní patchnutý Alien Breed 3D II - The Killing Grounds

    Nedávno se podařilo dát dohromady zdrojový kód od AB3DII, který je možný zkompilovat. Hned potom začali vznikat úpravy, hlavně kolem rutin na C2P. Momentálně už je AB3D II hratelný i na 040.

    Celé vlákno: https://eab.abime.net/showthread.php?t=111090

    Tady je případný popis, porovnání whdload verze a nové na 060


    AB3D II na 030
    Amiga 4000T (060, PPC, Mediator) | Amiga 1200T (Apollo 1240) | Amiga 1200T (Apollo 1260, Mediator) | Amiga 1200 (TF1260) a pár dalších A1200 ...

    #2
    Tady je odkaz ke stažení poslední verze https://eab.abime.net/zone/ABD3D2_Blizz1260.lha
    Amiga 4000T (060, PPC, Mediator) | Amiga 1200T (Apollo 1240) | Amiga 1200T (Apollo 1260, Mediator) | Amiga 1200 (TF1260) a pár dalších A1200 ...

    Komentovat


      #3
      A tady jsem ještě natočil ukázku jak to jede na 040

      Amiga 4000T (060, PPC, Mediator) | Amiga 1200T (Apollo 1240) | Amiga 1200T (Apollo 1260, Mediator) | Amiga 1200 (TF1260) a pár dalších A1200 ...

      Komentovat


        #4
        Tak myslel jsem si, že na 060/50Mhz to bude hratelné na full screen, ale není. Asi mi nezbývá nic jiného než emulátor nebo malé okno. Ale je to určitě velký skok oproti původní verzi.
        I love Amiga

        Komentovat


          #5
          Přesně, malý okno je dobrý, ale ten fullscreen zatím nic moc. Ale kromě změny C2P tam co si pamatuji zatím žádné další optimalizace neprovedli, spíš se zaměřují na bug-fixing. Doufejme, že v bodoucnu se to ještě zrychlí.
          A500, A500+, Amiga 600HD/ACA630, A600 V2-Apollo 68080, Amiga 1200/Blizz1230/50, CD32, A3000, A4000/060, Minimig, Powerbook G4 17" MorphOS, SAM460cr AmigaOS4 God is great!

          Komentovat


            #6
            Při tom ten engine je jednodušší než Quake, takže by to mělo v pohodě běhat. Ale asi to je na roky práce v pochopení kódu a optimalizaci.
            I love Amiga

            Komentovat


              #7
              Autorem citovaného textu je Solaris104 Přejít na původní příspěvek
              Při tom ten engine je jednodušší než Quake, takže by to mělo v pohodě běhat. Ale asi to je na roky práce v pochopení kódu a optimalizaci.
              Ty zdrojáky jsou nekomentovaný cluster-fuck, což bylo a stále je obvyklé u projektů typu "one man show". Bohužel.

              Komentovat


                #8
                Solaris104 Hele tím si nejsem jistý.
                Na jednu stranu se může zdát, že místy je to jednodušší, ale když se podíváš víc do detailů. Tak jsou tam skutečné 3D zbraně, Potvory až na oblíbené červené vetřelce jsou 3D objekty, jsou tam dynamická světla. Vlastně se dá říct, že ten engine předběhl dobu co do technologií.
                Problém je, že je to z hlediska vývoje naprostá čuňárna . Jak psal Defor a ano krom grafiky je to one man show a ještě hodně časově stísněná one man show. Zjevně.
                Přitom AlienBreed 3D 1, byla technicky vzato lepší engine než Doom (kdyby vznikl později, víc systémově) tak by Dooma zašlapal do země. Má spoustu věcí co v Doomu nejsou a Doom je ani neumožňuje (a patrně autor sám si to neuvědomil) (máš šikmé stěny, jednotlivé úrovně se mohou křížit, má průhlednost a objekty se mohou vyskytovat nad sebou, výbuch není limitován velikostí objektu který vybuchuje (jeden sloupec na mapě), má schody, výtahy).
                Dum spiro spero!
                Amiga 1200 x2, Amiga 600, Amiga 500, PowerMacek G5 (MorphOS), Amiga 2000. IceDrake (68080/192MIPS, 512 MB RAM, RTC)

                Komentovat


                  #9

                  Komentovat


                    #10
                    Áno, hoši na tom furt pracujú, sem tam si pozriem, čo nové. Mám aj postahovane nejaké tie verzie, ale ešte som sa k tomu nedostal. 😁

                    Powerbook G4 A1138, MOS 3.18, MACOSX Tiger + LubuntuPPC 16.04
                    Mkr. Tower Inf. II, Amiga 1200, BPPC603e+/210MHz/060/50MHz, 256MB Ram, BVision, SCSI 2.5" 80GB, AOS3.2,MOS,AOS4.1FE
                    E/Box Tower, Amiga 1200, Blizzard 1260/50MHz, 128MB Ram, Mediator 1200TX, Voodoo 3 2000, SB128, Fast ETH, CF 8GB, AOS3.9
                    Amiga 600, X601, Furia EC020, SMC PCMCIA WiFi Network Card
                    AmigaCD32 + TF330 64MB RAM, Paravision_SX1, 8MB Ram


                    registered on https://amigamap.com/amiga-slovak_republic.html

                    Komentovat


                      #11
                      No já čekám, až vydají final verzi a doufám, že to bude hratelné alespoň na 68060/66MHz na full screen. Vypadá to nadějně, taky tam občas mrknu..
                      I love Amiga

                      Komentovat


                        #12
                        Autorem citovaného textu je Solaris104 Přejít na původní příspěvek
                        No já čekám, až vydají final verzi a doufám, že to bude hratelné alespoň na 68060/66MHz na full screen. Vypadá to nadějně, taky tam občas mrknu..
                        Už jsi to zkoušel? Protože už na 040 je to velmi hratelné
                        Amiga 4000T (060, PPC, Mediator) | Amiga 1200T (Apollo 1240) | Amiga 1200T (Apollo 1260, Mediator) | Amiga 1200 (TF1260) a pár dalších A1200 ...

                        Komentovat

                        Zpracovávám...
                        X