Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Assembler - všeobecná logika

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    Tak na reální Amize jsem měl ve zvuku v režimu kdy odstavuji hudební rutinu v samplu pořád drobné praskání ve zvuku. Nejdříve jsem měl za to, že se jedná o rychlost hraní samplu. To se nepotvrdilo. Sampl má celkem 512 bytů, já z něj cykloval 256 bytů. Pomohlo snížit ještě úsek cyklování samplu a já to rovnou nastavil na frekvenci opakování samplu která mi vyhovovala a opakuji ve výsledku 160 bytů ze samplu. Nastavoval jsem to na přesnost 10 bytů a za mně je to ok. Teď si uvědomuji, že dané praskání v samplu nezpůsobovalo dávání jeho frekvenčního průběhu na nulu a pak na jeho klasický průběh, ale rozdíl průběhu při jeho opakování. Jeho průběh má klesající charakter a ten skok v jeho vzdálenějším průběhu k jeho začátku již byl moc veliký
    Amiga - PMD 85

    Komentovat

    Zpracovávám...
    X