Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Assembler - všeobecná logika

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

  • Lisiak4
    odpověděl
    O: Assembler - všeobecná logika

    Autorem citovaného textu je Lisiak4 Přejít na původní příspěvek
    Nevím, jestli a kdy bude grafika, tak zatím takhle pánové

    Skladba: Atari Goes On!
    Autor 8 bit Atari verze: PG
    https://www.youtube.com/watch?v=FDwKjIDm2sE

    Amiga 4 kanálová očesaná verze aktuální k 19.10.2019 :
    https://youtu.be/4qOwTmVQX_g

    Speciální díky: PG, DJM, zxretrosoft
    Již delší dobu jsem na něco zapomínám. Opravit mé speciální díky, když se mi to vše povede dotáhnout do konce. Resetkání je nedílnou součástí toho co mne zatím žene dopředu

    Speciální díky: PG, jack-3d, DJM, zxretrosoft

    Vložit komentář:


  • Lisiak4
    odpověděl
    O: Assembler - všeobecná logika

    Bude se jeste ladit vibrato

    Vložit komentář:


  • Lisiak4
    odpověděl
    O: Assembler - všeobecná logika

    V nejblizsich dnech, po tom co mi PG napise, ze je to ok, uvolnim EXE soubor ciste s hudbou, bude to jen zamerne zkraceno o 3 patterny. Testovano na A1200, 4 MB fast RAM. Musi PG napsat, ze je to OK.

    Vložit komentář:


  • rok
    odpověděl
    O: Assembler - všeobecná logika

    paráda

    Vložit komentář:


  • springy
    odpověděl
    O: Assembler - všeobecná logika

    Boží!

    Vložit komentář:


  • Lisiak4
    odpověděl
    O: Assembler - všeobecná logika

    Snížené vibrato, hlasitost nechávám původní, již i 105 procent bylo dle mne hodně.

    https://youtu.be/M5OALRphArs

    Vložit komentář:


  • Lisiak4
    odpověděl
    O: Assembler - všeobecná logika

    Ahoj, s asm na Amize se pořád hraju a zatím rozhodně nějak zásadně nepolevuji

    V rámci mé hudební rutiny jsem v poslední době řešil hraní sólového nástroje. Zanášela sa mi mi do něj vysoká frekvence. Byl jsem na to upozorněn (od PGho). V současné verzi používám na sólo 7 samplů, které střídám při hraní skladby dle potřeby. Jde o to, že je třeba sampl ve skladbě hrát dostatečnou rychlostí. Viz tabulka je sampl 96 v 1.oktávě posunutý o oktávu níže vůči originálu. Aby jsem dosáhl dostatečné rychlosti hraju každý tón samplu 96 o 2 oktávy výše (čím vyšší tón, tím rychleji se sampl hraje). Na zahrání tónu A1 a A1# nemůžu použít sampl 96. Hraje se moc rychle a sampl se již nehraje bezchybně. Tyhle tóny hraju pomocí G1#, tedy vlastně o 2 oktávy výše a to je G3#. Pomocí G3# zahraju za použití 2 samostatných samplu (97,98.) určených pouze pro tyhle 2 tóny ve skutečnosti A1 a A1#. Pak mám sampl 99, který není v rámci vzorku posunutý o oktávu níže. Je tedy frekvenčně na své původní hodnotě. Tento sampl nicméně hraju o 1 oktávu výše. Sampl 96 jsem hrál výše o 2 oktávy. Sample 9a a 9b jsou samostatné a fungují stejně jako sample 97 a 98. Mám je přesamplované v Protrackeru, aby mi hráli vyšší tóny nižší rychlostí. Ve skladbě Atari Goes On! se tón H2 nehraje a tak používám samostatný sampl přesamplovaný Protrackerem a hraju C3 pomocí nejvyšší možné rychlosti tónem G2#. Sample 9a,9b a 9c již o oktávu výše nehraju. Snad jsem to napsal srozumitelně . Ještě skusím zjemnit vibrato a dát hlasitost sólového nástroje nahoru. Amiga má pro mne v současné době rozsah 4 oktáv (0-3). 4.oktávu mám sice nadefinovanou, ale tón samplu se v ní již nezvyšuje. Sólový nástroj je po zvukové stránce chiptune. Původně jsem hrál již i pouze 1 sínusovku. Nicméně u jednoho přesamplování jsem měl délku samplu 1 sínusovky v nepárném počtu bajtů a s tím si Amiga neporadí. Tak jsem použil sínusovek v každém samplu více. Po zvukové stránce je hraní nástroje z tak 98 procent shodné jako by jsem ho hrál pouze s 1 sínusovkou. No a v odkazu je tohle vše v "pohybu"
    Code:
     0.oktáva        1.oktáva          2.oktáva           3.oktáva        4.oktáva
    
     01 1712 C0      0d(96) 856 C1     19(99) 428 C2      25(9c) 214 C3   31 107 C4
     02 1616 C0#     0e(96) 808 C1#    1a(99) 404 C2#     26 202 C3#      32 101 C4#
     03 1525 D0      0f(96) 762 D1     1b(99) 381 D2      27 190 D3       33  95 D4
     04 1440 D0#     10(96) 720 D1#    1c(99) 360 D2#     28 180 D3#      34  90 D4#
     05 1357 E0      11(96) 678 E1     1d(99) 339 E2      29 170 E3       35  85 E4
     06 1281 F0      12(96) 640 F1     1e(99) 320 F2      2a 160 F3       36  80 F4
     07 1209 F0#     13(96) 604 F1#    1f(99) 302 F2#     2b 151 F3#      37  76 F4#
     08 1141 G0      14(96) 570 G1     20(99) 285 G2      2c 143 G3       38  71 G4
     09 1077 G0#     15(96) 538 G1#    21(99) 269 G2#     2d 135 G3#      39  67 G4#
     0a 1017 A0      16(97cA) 508 A1   22(9acA) 254 A2    2e 127 A3       3a  64 A4
     0b  961 A0#     17(98cAm)480 A1#  23(9bcAm)240 A2#   2f 120 A3#      3b  60 A4#
     0c  907 H0      18(99) 453 H1     24(-----)226 H2    30 113 H3       3c  57 H4
    https://www.youtube.com/watch?v=VY8w...t4sNAdth4OAd6k

    Vložit komentář:


  • Lisiak4
    odpověděl
    O: Assembler - všeobecná logika

    Nevím, jestli a kdy bude grafika, tak zatím takhle pánové

    Skladba: Atari Goes On!
    Autor 8 bit Atari verze: PG
    https://www.youtube.com/watch?v=FDwKjIDm2sE

    Amiga 4 kanálová očesaná verze aktuální k 19.10.2019 :
    https://youtu.be/4qOwTmVQX_g

    Speciální díky: PG, DJM, zxretrosoft

    Vložit komentář:


  • Lisiak4
    odpověděl
    O: Assembler - všeobecná logika

    Nemám rád cizí logiku v programování, nerozumím ji, ale z prvního pohledu se logika práce s grafikou dá pochopit, co mne těší. Tak jsem v té euforii napsal, že jsem se zamiloval

    Vložit komentář:


  • springy
    odpověděl
    O: Assembler - všeobecná logika

    Doufám, že je to platonické.

    Vložit komentář:


  • JanciB
    odpověděl
    O: Assembler - všeobecná logika

    Zamiloval sa do assembleru

    Vložit komentář:


  • springy
    odpověděl
    O: Assembler - všeobecná logika

    Zamiloval? Tak to po Assembleru už ani nevzdechneš, co?

    Vložit komentář:


  • Lisiak4
    odpověděl
    O: Assembler - všeobecná logika

    V rámci mé hudební rutiny:
    - doprogramování práce s hlasitostí
    - změněn formát
    - převod skladby na nový formát

    Technické info:
    hudební rutina - 2,3 kB
    data skladby - 20,6 kB
    sample - 23,8 kB
    celkově - 46,7 kB

    Tak že prý někde v nástroji hraju o oktávu výše, tak to jsem zvědav Začal jsem koukat na práci s grafikou (po programové stránce), tak uvidíme, co ukáže čas, ale asi jsem se zamiloval, tak snad to nebude pouze první dojem

    Vložit komentář:


  • Lisiak4
    odpověděl
    O: Assembler - všeobecná logika

    V rámci mé hudební rutiny ještě zkusím doprogramovat práci s hlasitostí pro postupné ztlumování sólového nástroje a pak i všech nástrojů. Editace skladby dokončena, ještě pak jedna drobnost, takový zvukový efekt, který je i v Atari verzi. Drobátko jsem si udělal představu, parametry mne osobně dostali drobátko do kolen. Skladba má 17 patternů. Pár přibližných údajů:

    Data skladby: 35 kB
    7 samplů: 25 kB
    Hudební rutina: 2,2 kB

    Dohromady je to zatím na necelých 61 kB.

    EDIT: Data skladby jsou na dvojnásobku vůči standardu, ještě se rozhodnu jestli zůstanu na původním formátu, nebo ho změním. Ztlumování samplů bych dělal radši pro nový formát... .
    Naposledy upravil Lisiak4; 12.08.2019, 12:26:13.

    Vložit komentář:


  • Lisiak4
    odpověděl
    O: Assembler - všeobecná logika

    Autorem citovaného textu je Noro Přejít na původní příspěvek
    Vzhledem k tomu, že tenhle kousek použivali i borci z DMA designu tak to prostě stojí za to ;-).
    Pokud totiž někdo bude používat MED player s radostí mu budu dělat muziku .
    Nesnáším ten vojebaný formát Protrackeru
    Pokud někdo něco chce opravdu dělat, není mu k tomu většinou třeba nic dalšího. Obávám se že je to i Tvůj případ, pokud se budeme bavit o 2. půlce mé první věty.

    Vložit komentář:

Zpracovávám...
X