Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Assembler - všeobecná logika

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    Tak na reální Amize jsem měl ve zvuku v režimu kdy odstavuji hudební rutinu v samplu pořád drobné praskání ve zvuku. Nejdříve jsem měl za to, že se jedná o rychlost hraní samplu. To se nepotvrdilo. Sampl má celkem 512 bytů, já z něj cykloval 256 bytů. Pomohlo snížit ještě úsek cyklování samplu a já to rovnou nastavil na frekvenci opakování samplu která mi vyhovovala a opakuji ve výsledku 160 bytů ze samplu. Nastavoval jsem to na přesnost 10 bytů a za mně je to ok. Teď si uvědomuji, že dané praskání v samplu nezpůsobovalo dávání jeho frekvenčního průběhu na nulu a pak na jeho klasický průběh, ale rozdíl průběhu při jeho opakování. Jeho průběh má klesající charakter a ten skok v jeho vzdálenějším průběhu k jeho začátku již byl moc veliký
    Amiga - PMD 85

    Komentovat


      Tak před chvílí na mně asm vyjel s chybou co jsem nečekal, protože jsem dlouhodobě do toho kódu kde se vyskytovala nezasahoval. Tak jsem nevěděl která bije asi tak minutu. Pak jsem pochopil že PC relativní adresaci na adresu bitplanu již nestačil skok Já to měl definovaný za textem pro můj jednoduchý program co s textem pracuje. No a jak jsem text nabaloval, tak již to bylo moc... . Tak jsem vzal celý program pro Cooper a hodil ho před ten text. Již dobrý... .

      Amiga - PMD 85

      Komentovat

      Zpracovávám...
      X