Další aktualizace MUI modulů pro AmigaE (ECX). Našel jsem tam dvě chyby a přidal asi 10 nových parametrů a třídu Popcolor.mui.
EMUIModules_0.4.lha
Oznámení
Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.
AmigaE
Sbalit
X
-
Překonvertoval jsem MorphOS Reggae moduly pro AmigaE (ECX). Reggae je něco jako modernější verze datatypů.
EReggaeModules_0.1.lha readme
- Poděkování 3
Vložit komentář:
-
Aktualizoval jsem MUI moduly pro AmigaE (ECX) a přidal další třídy. Předchozí verze byla dost ochuzená, teď už je tam všechno co by tam mělo být
EMUIModules_0.3.lha
- Poděkování 1
Vložit komentář:
-
Dneska jsem si znovu prohlížel zdroják programu ffnews kterej má 13967 řádků a na jednom jsem našel tohle. Je to pravda včera jsem řešil dělení float čísel a málem mi pukla hlava
Code:IF Val(x2+StrLen(x2)-4)>=100 THEN CopyMem(x2+StrLen(x2)-2,x2+StrLen(x2)-4,3) [COLOR=#990000]/* black magic :smile: */[/COLOR]
- Poděkování 2
Vložit komentář:
-
O: AmigaE
Ono to nejde moc "jenom" číst, zkusím to fakticky nainstalovat (podle návodu) a dám vědět.
Vložit komentář:
-
CubicIDE a AmigaE
Tady je popis jak nainstalovat Amiga E a ECX.
Tady jsou soubory pro CubicIDE (Quickinfo, Dictionary, Syntax Highlighting atd).
A hlavně návod jak to nainstalovat.
Prosím přečtěte si někdo ten návod (nemusíte to hned instalovat) a napište jestli je to srozumitelný.
Vložit komentář:
-
O: AmigaE
Bezva, tohle mi taky funguje. Vezte ze oba priklady dukladne prozkoumam a pokusim se prepsat do E.
Vložit komentář:
-
O: AmigaE
Autorem citovaného textu je ghh Přejít na původní příspěvekTak tak, mac adresu zadava uzivatel, takze neni predem znama, pouze znam jeji tvar. Chci to konkretne k tomuhle:
Rozkouskovat adresu a vyplnit editacni pole v okne Edit. Takze potrebuju aby byly v promenne. Dneska me v praci pri skrabani brambor neco napadlo a asi to pujde.
Celej tenhle "problem" vzniknul jen proto ze jsem si fakt myslel ze parsovani bude tak jednoduchy jako v ArexxuCode:#include <stdio.h> int main() { int a[6]; int i; const char *MAC = "aa:bb:cc:dd:ee:ff"; sscanf(MAC, "%x:%x:%x:%x:%x:%x", &a[0], &a[1], &a[2], &a[3], &a[4], &a[5]); for (i = 0; i < 6; i++) { printf("%x ", a[i]); } }
Vložit komentář:
-
O: AmigaE
Tak tak, mac adresu zadava uzivatel, takze neni predem znama, pouze znam jeji tvar. Chci to konkretne k tomuhle:
Rozkouskovat adresu a vyplnit editacni pole v okne Edit. Takze potrebuju aby byly v promenne. Dneska me v praci pri skrabani brambor neco napadlo a asi to pujde.
Celej tenhle "problem" vzniknul jen proto ze jsem si fakt myslel ze parsovani bude tak jednoduchy jako v Arexxu
Vložit komentář:
-
O: AmigaE
Autorem citovaného textu je ExiE Přejít na původní příspěvekPriznam se ze jsem to teda moc nepochopil...
Tohle jde použít pouze pokud je ta mac adresa opravdu známá, tedy vybírá se z různých předem daných mac adres, jinak je to mé řešení k ničemu a já danou situaci špatně pochopil, za co se omlouvám.
Vložit komentář:
-
O: AmigaE
Autorem citovaného textu je Lisiak4 Přejít na původní příspěvekJen jsem chtěl říci, že se dá pracovat i s řetězcem. Nemusíš tedy po "splitu" tedy rozdělení nutně chtít, aby to co se rozdělilo byla proměnná.
Python:
Code:adresy = "mac1","mac2","mac3" = v proměnné adresy máš 3 řetězce if adresy[0] == "mac3": promennaMacAdresy = indexuješ a porovnáváš text s textem a až po splnění podmínky již pracuješ s proměnnou. To v Pythonu lze, nevím, jak C. Nicméně tenhle princip lze použít i v assembleru například.
Vložit komentář:
-
O: AmigaE
Jen jsem chtěl říci, že se dá pracovat i s řetězcem. Nemusíš tedy po "splitu" tedy rozdělení nutně chtít, aby to co se rozdělilo byla proměnná.
Python:
Code:adresy = "mac1","mac2","mac3" = v proměnné adresy máš 3 řetězce if adresy[0] == "mac3": promennaMacAdresy = indexuješ a porovnáváš text s textem a až po splnění podmínky již pracuješ s proměnnou. To v Pythonu lze, nevím, jak C. Nicméně tenhle princip lze použít i v assembleru například.
Naposledy upravil Lisiak; 28.12.2017, 06:54:18.
Vložit komentář:
-
O: AmigaE
K těmhle postupům v rámci vyššího jazyku jsem se nedostal. Nemůžeš sice řetězec použit přímo jako název proměnné, ale můžeš ho do Tebou stanovené proměnné dát. Pak již pouze porovnáš proměnnou ve které je řetězec s tebou daným řetězcem a při shodě již použiješ konkrétní předem známou proměnnou (MAC adresu). Je to samozřejmě ten nejprimitivnější způsob řešení.
Vložit komentář:
Vložit komentář: