Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

AmigaE

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

  • ghh
    odpověděl
    Přidal jsem na svoji stránku pár příkladů, který napsal Thomas Rapp v C.
    Jeho příklady jsou perfektně srozumitelný a tak se mi podařilo pár jich přeložit do E. Má tam fakt zajímavý věci a při překládání jsem se toho dost dozvěděl.

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl

    Assign EXISTS


    Pěkně jsem si s tím pohrál, ale brzy se objevily nevýhody. Výstup z assign se musí někam uložit, pak otevřít a hlavně přečíst. Obsah může bejt pokaždý jinak dlouhej a to i při úspěchu i neúspěchu. Zkrátka pro E se moc nehodí.
    Hledal jsem jak zjistit dostupný zařízení jak navrhoval bigmac. V dokumentaci se o tom naštěstí píše. Našel jsem i příklad v C a přepsal s úpravami do E. Funkce zjistí seznam zařízení, převede ho na malý znaky a porovná s mým požadavkem, nakonec jenom vyhodí ano/ne.
    Takže tohle je mnohem lepší a víc "sexy"

    Vložit komentář:


  • Lisiak
    odpověděl
    Autorem citovaného textu je ghh Přejít na původní příspěvek
    Lisiak4: Jak vypadá vestavěné IDE pro Python?
    Já používal ještě dvojkovou verzi kde byly přednastaveny sympatičtější barvy, nicméně pointu to vystihuje. Jednoduchý vzhled a to mám rád. Vestavěné vývojové prostředí pro Python se jmenuje IDLE.

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    Lisiak4: Jak vypadá vestavěné IDE pro Python?

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    Jo je tam na to switch. Jinak PortablE přeloží E kód do c++ a zkompiluje pomocí gcc.

    Vložit komentář:


  • TherioN
    odpověděl
    vyzera to pekne, ale je tam aj nejaka moznost debugovania?

    Vložit komentář:


  • Lisiak
    odpověděl
    Autorem citovaného textu je ghh Přejít na původní příspěvek
    IDE k tomu není. Používám to s CubicIDE-GoldED, nejlepší editor na světě
    Tohle vývojové prostředí je ještě sympatické. Připomíná mi to klasické vestavěné IDE pro Python. Když jsem se podíval na jiné komplexnější editory pro Python, tak mi nevyhovovali, já jednoduše ty funkce nevyužiju a jen mi to tam zavazí. ASM-pro mám záměrně dané do 2 barev. U ASM mi to takhle vyhovuje. U vyšších jazycích je samozřejmě barevná syntaxe fajn a tam bych to využíval i já

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    IDE k tomu není. Používám to s CubicIDE-GoldED, nejlepší editor na světě

    Vložit komentář:


  • TherioN
    odpověděl
    parada, zaujimalo by ma ci je k Amiga E aj graficke prostredie s editorom a debuggerom?

    skusil som to na winshite a je to bieda, len cez prikazovy riadok ((
    Naposledy upravil TherioN; 10.11.2022, 14:47:10.

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    Christopher Handley vydal novou verzi PortablE r6. Pěkný shrnutí je na amiga-news.de.
    Vypadá to dobře, je modernější než ECX, ale moc se mi nechce přeškolovat.

    Vložit komentář:


  • Falcon_11
    odpověděl
    Autorem citovaného textu je ghh Přejít na původní příspěvek
    Je to jednoduchý jak facka, použít na to assign atari: EXISTS jak navrhuje Falcon_11. Jenom to vrátí že zařízení je "not assigned" žádnej requester (disk atari se v počítači nevyskytuje), to je přesně co jsem potřeboval.
    bigmac Porovnat seznam dostupných zařízení by taky šlo, ale to by byla opravdu složitější cesta
    Lisiak Tohle by taky mohlo fungovat, dokonce na nižší úrovni a to by se mi líbilo víc. Hned to otestuju..
    Díky za nápady...
    😁👍

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    Je to jednoduchý jak facka, použít na to assign atari: EXISTS jak navrhuje Falcon_11. Jenom to vrátí že zařízení je "not assigned" žádnej requester (disk atari se v počítači nevyskytuje), to je přesně co jsem potřeboval.
    bigmac Porovnat seznam dostupných zařízení by taky šlo, ale to by byla opravdu složitější cesta
    Lisiak Tohle by taky mohlo fungovat, dokonce na nižší úrovni a to by se mi líbilo víc. Hned to otestuju..
    Díky za nápady...

    Vložit komentář:


  • Lisiak
    odpověděl
    Nevím jestli je tohle vlákno k AmigaE. Jsou tam i nějaké kódy tak se když tak zkus podívat. Já jsem tohle nikdy nedělal, nevím jak je na tom AmigaE s odchytáváním výjimek a jestli by to takhle šlo řešit. Jen je to něco co mně napadá. Chybová hlášení by mohlo jít odchytávat. A třeba i to, když se zadá špatný název disku?

    Vložit komentář:


  • Falcon_11
    odpověděl
    Autorem citovaného textu je ghh Přejít na původní příspěvek
    Potřebuju zjistit jestli cesta k adresáři opravdu existuje a tedy i ten adresář. Cestu zadá uživatel a radši to chci ověřit...
    Používám na to funkci dos.library Examine(lock,fib).
    Správně mi to hlásí že adresář neexisuje když je chyba v cestě např "Ram disk:tr/", ale pokud je chyba v názvu disku např "Bam disk:t/" otevře se standartní requester a ptá se kde je Bam disk.
    Je mi jasný že to vyhodí requester, ale dá se na to jít jinak? Zjistit to ještě před tím requesterem?
    Neviem ako je to v AmigaE, ale v AmigaDose sa dá použiť assign exists sa ni zdá. Musím pozriet ako som to robil, niesom teraz doma.

    Vložit komentář:


  • bigmac
    odpověděl
    Autorem citovaného textu je ghh Přejít na původní příspěvek
    Potřebuju zjistit jestli cesta k adresáři opravdu existuje a tedy i ten adresář. Cestu zadá uživatel a radši to chci ověřit...
    Používám na to funkci dos.library Examine(lock,fib).
    Správně mi to hlásí že adresář neexisuje když je chyba v cestě např "Ram disk:tr/", ale pokud je chyba v názvu disku např "Bam disk:t/" otevře se standartní requester a ptá se kde je Bam disk.
    Je mi jasný že to vyhodí requester, ale dá se na to jít jinak? Zjistit to ještě před tím requesterem?
    Vzhledem k tomu že disk může mít jakoliv název, musel bys sis nejdříve zjistit dostupná rařízení. A pak porovnat, zda takové zařízení existuje. Nevím zda je jednoduší cesta...

    Vložit komentář:

Zpracovávám...
X