Přidal jsem na svoji stránku pár příkladů, který napsal Thomas Rapp v C.
Jeho příklady jsou perfektně srozumitelný a tak se mi podařilo pár jich přeložit do E. Má tam fakt zajímavý věci a při překládání jsem se toho dost dozvěděl.
Oznámení
Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.
AmigaE
Sbalit
X
-
Assign EXISTS
Pěkně jsem si s tím pohrál, ale brzy se objevily nevýhody. Výstup z assign se musí někam uložit, pak otevřít a hlavně přečíst. Obsah může bejt pokaždý jinak dlouhej a to i při úspěchu i neúspěchu. Zkrátka pro E se moc nehodí.
Hledal jsem jak zjistit dostupný zařízení jak navrhoval bigmac. V dokumentaci se o tom naštěstí píše. Našel jsem i příklad v C a přepsal s úpravami do E. Funkce zjistí seznam zařízení, převede ho na malý znaky a porovná s mým požadavkem, nakonec jenom vyhodí ano/ne.
Takže tohle je mnohem lepší a víc "sexy"
- 2 pochval
Vložit komentář:
-
Autorem citovaného textu je ghh Přejít na původní příspěvekLisiak4: Jak vypadá vestavěné IDE pro Python?
https://cs.m.wikipedia.org/wiki/IDLE
Vložit komentář:
-
Jo je tam na to switch. Jinak PortablE přeloží E kód do c++ a zkompiluje pomocí gcc.
Vložit komentář:
-
Autorem citovaného textu je ghh Přejít na původní příspěvekIDE k tomu není. Používám to s CubicIDE-GoldED, nejlepší editor na světě
Vložit komentář:
-
IDE k tomu není. Používám to s CubicIDE-GoldED, nejlepší editor na světě
- 2 pochval
Vložit komentář:
-
parada, zaujimalo by ma ci je k Amiga E aj graficke prostredie s editorom a debuggerom?
skusil som to na winshite a je to bieda, len cez prikazovy riadok((
Naposledy upravil TherioN; 10.11.2022, 13:47:10.
Vložit komentář:
-
Christopher Handley vydal novou verzi PortablE r6. Pěkný shrnutí je na amiga-news.de.
Vypadá to dobře, je modernější než ECX, ale moc se mi nechce přeškolovat.
- 1 pochvala
Vložit komentář:
-
Autorem citovaného textu je ghh Přejít na původní příspěvekJe to jednoduchý jak facka, použít na to assign atari: EXISTS jak navrhuje
bigmac Porovnat seznam dostupných zařízení by taky šlo, ale to by byla opravdu složitější cesta
Díky za nápady...
Vložit komentář:
-
Je to jednoduchý jak facka, použít na to assign atari: EXISTS jak navrhuje
bigmac Porovnat seznam dostupných zařízení by taky šlo, ale to by byla opravdu složitější cesta
Díky za nápady...
- 1 pochvala
Vložit komentář:
-
Nevím jestli je tohle vlákno k AmigaE. Jsou tam i nějaké kódy tak se když tak zkus podívat. Já jsem tohle nikdy nedělal, nevím jak je na tom AmigaE s odchytáváním výjimek a jestli by to takhle šlo řešit. Jen je to něco co mně napadá. Chybová hlášení by mohlo jít odchytávat. A třeba i to, když se zadá špatný název disku?
http://cshandley.co.uk/JasonHulance/beginner_125.html
Vložit komentář:
-
Autorem citovaného textu je ghh Přejít na původní příspěvekPotřebuju zjistit jestli cesta k adresáři opravdu existuje a tedy i ten adresář. Cestu zadá uživatel a radši to chci ověřit...
Používám na to funkci dos.library Examine(lock,fib).
Správně mi to hlásí že adresář neexisuje když je chyba v cestě např "Ram disk:tr/", ale pokud je chyba v názvu disku např "Bam disk:t/" otevře se standartní requester a ptá se kde je Bam disk.
Je mi jasný že to vyhodí requester, ale dá se na to jít jinak? Zjistit to ještě před tím requesterem?
Vložit komentář:
-
Autorem citovaného textu je ghh Přejít na původní příspěvekPotřebuju zjistit jestli cesta k adresáři opravdu existuje a tedy i ten adresář. Cestu zadá uživatel a radši to chci ověřit...
Používám na to funkci dos.library Examine(lock,fib).
Správně mi to hlásí že adresář neexisuje když je chyba v cestě např "Ram disk:tr/", ale pokud je chyba v názvu disku např "Bam disk:t/" otevře se standartní requester a ptá se kde je Bam disk.
Je mi jasný že to vyhodí requester, ale dá se na to jít jinak? Zjistit to ještě před tím requesterem?
Vložit komentář:
Vložit komentář: