Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

"Lost Forest", aneb hra kterou chystám

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    #61
    Ahoj
    strávil jsem nad tím víkend, když byl čas a zjistil jsem pár zajímavých věcí:
    - první je ta že, použití kablíků, které drží za piny paralelního portu jen asi 1-2 mm není dobré, při jakékoliv vibraci se občas stane, že to nevede
    - jakékoliv volné piny chytají mírné ruchy. Je to natolik háklivé, že když se odpojí u AD převodníku audio vstup a přibližujete se s kabelem tak už těch 5 mm vzduchové mezery a 22kHz stačí na to, abych ten zvuk slyšel jemně z povzdálí aniž bych se kabelem dotknul pinu
    - další věch je že obdélníky se teď chovají po použití externího zdroje 5V sice velmi hranatě, ale nedotáhnou se až na dno, jak kdyby v opačném směru něco posílalo data proti mým datům

    Začínám spekulovat zda v OS není někde nastaveno že ten port má vysílat na místo přijímání, protože datové piny umí být obousměrné
    První obrázek jsou LSB bity a druhý MSB, ze kterých zbili jen přestřelené špičky. Je to silně podezřelé Takže budu pátrat v nastavení PAR: v OS

    Klikni pro plné zobrazení obrázku  Jméno: IMG_20220626_000139075_HDR.jpg Počet zobrazení: 0 Velikost: 158,5 KB ID: 156804Klikni pro plné zobrazení obrázku  Jméno: IMG_20220626_000526219_HDR.jpg Počet zobrazení: 0 Velikost: 173,4 KB ID: 156805
    Naposledy upravil Cyberian; 27.06.2022, 08:31:19.
    Amiga 1200 Infinitiv tower, TF1260@50MHz, OS 3.1.4, PPaint7.3, RoadShow
    Projects: The Lost Forest, still in progress

    Komentovat


      #62
      Zkoušel jsem dneska pátrat zda není něco v OS nastaveného a nic jsem nanašel. Po porovnání sampleru od Romistore a SW konverze jsem nakonec usoudil že je kvalitativně lepší konverze přes:
      Voxengo r8brain 22050 Hz a unsigned 8 bit wave -> odšumění na https://audiodenoise.com/ -> výstup je však 32 bit a tak je potřeba ho přes audacity převést na 8-bit a tenhle .wav soubor si pak načíst v Octamedu a uložit ho do IFF.

      Zkoušel jsem i přímé uložení v audacity do "jiného formátu" a tam "jiné nekomprimované soubory" a IFF i AIFF variantu, ale výsledek více šuměl =)

      Závěr: Takže na Open Sampler na delší dobu kašlu a budu to dělat SW konverzí
      Amiga 1200 Infinitiv tower, TF1260@50MHz, OS 3.1.4, PPaint7.3, RoadShow
      Projects: The Lost Forest, still in progress

      Komentovat


        #63
        Sampler od Romistore je co přesně? Na jeho shopu jsem nic nenašel...
        Amiga 1200, Blizzard 1230 / 50MHz, 32MB Fast RAM, CF 8GB, OS 3.2

        Komentovat


          #64
          Prisko To je jeho osobní konstruovaný sampler, ještě od jeho táty =)
          Nooly Můžu tě poprosit, zda by jsi to zkusil převést na amiga sampl. Jestli ti vyjdou stejné šumy? Viz příloha, je tam zdrojový wav a co mi vyšlo jako 8svx. Případne můžete zkusit i ostatní zda budete mít lepší výsledek
          Přiložené soubory
          Amiga 1200 Infinitiv tower, TF1260@50MHz, OS 3.1.4, PPaint7.3, RoadShow
          Projects: The Lost Forest, still in progress

          Komentovat


            #65
            Cyberian Zkusím až se vrátím z dovolené za 14 dní. Kdyžtak se, prosím, připomeň Ten zvuk je fajn, ale je příliš dynamický (rozdíly v intenzitě zvuku jsou v různých pasážích příliš velké, bude to vždycky z podstaty věci šumět. Zkus fakt limiter, pomůže to. Jinak já s 8svx jako takovým nemám až tolik zkušeností, vzhledem k tomu, že většinou dělám MODy, tak mi v podstatě stačí Milky Tracker a r8brain. A potom už jen obligátní ProTracker. Ale rád to prozkoumám!

            Komentovat


              #66
              Cyberiane, jak budeš mít čas, shrň prosím v bodech v samostatném vláknu postup toho elektronického samplování co se ti osvědčil.
              Amiga - PMD 85

              Komentovat


                #67
                Klikni pro plné zobrazení obrázku  Jméno: E-MU-E4XT_Ultra.jpg Počet zobrazení: 0 Velikost: 56,5 KB ID: 162980
                Po delší době mám pokrok v samplování. Nasadil jsem na to ale těžký kalibr E-MU EX4T Ultra, Použil jsem v něm bitrate convertor na 8-bit s creamy filtrem a pak změnu frekvence ze 48kHz na na 24kHz,
                pak export do wav.
                Pak jsem použil zatím nejlepší program na koverzi do 8SVX a to AmigaPal s nastavením Lo Cut na 20Hz a Hi cut na 8400Hz. Teď je ten zvuk úplně čistý Klikni pro plné zobrazení obrázku  Jméno: 2023-06-24 21_50_18-AmigaPal.png Počet zobrazení: 0 Velikost: 49,8 KB ID: 162981
                Amiga 1200 Infinitiv tower, TF1260@50MHz, OS 3.1.4, PPaint7.3, RoadShow
                Projects: The Lost Forest, still in progress

                Komentovat


                  #68
                  Tady je ten 8SVX
                  Přiložené soubory
                  Amiga 1200 Infinitiv tower, TF1260@50MHz, OS 3.1.4, PPaint7.3, RoadShow
                  Projects: The Lost Forest, still in progress

                  Komentovat


                    #69
                    E-MU EX4T Ultra. To zní suprově Teď jsem si o tom něco přečetl, to je ale nekompromisní mašinka.
                    Amiga DraCo DaMi PegasosII G4 G5

                    Komentovat


                      #70
                      krutopřísný, to není úplně levná záležitost to jsi koupil (asi to fakt myslíš vážně s tou hrou) nebo půjčil?
                      pařba a flink chtěj celýho člověka...

                      Komentovat


                        #71
                        Autorem citovaného textu je Lasice Přejít na původní příspěvek
                        krutopřísný, to není úplně levná záležitost to jsi koupil (asi to fakt myslíš vážně s tou hrou) nebo půjčil?
                        Koupil, bude to i na moji tvorbu.Ale první projekt bude tenhle Chci zkusit stihnout hudbu do menu do začátku Artway, ale zatim to vypadá na šibeniční termín jako vždy.

                        Autorem citovaného textu je ghh Přejít na původní příspěvek
                        E-MU EX4T Ultra. To zní suprově Teď jsem si o tom něco přečetl, to je ale nekompromisní mašinka.

                        ​Myslím, že je to asi nejlepší HW sampler co kdy vznikl. Pak už E-MU jednak postupně krachovalo a byl už tehdy odklon k softwarovým studiím. Akorát poslední dobou se zdá, že HW se začíná vracet. Je nás pořád hodně těch, kteří rádi kroutíme knoflíky a máme rádi vrnící mašinky ať už v racku nebo Amigu
                        Naposledy upravil Cyberian; 25.06.2023, 18:14:13.
                        Amiga 1200 Infinitiv tower, TF1260@50MHz, OS 3.1.4, PPaint7.3, RoadShow
                        Projects: The Lost Forest, still in progress

                        Komentovat


                          #72
                          Jo kámoš taky kdysi dělal muziku a pořád snil že si koupí E-MU zvukovku. Nakonec ji měl, ale byla pekelně drahá. Já na to nemám talent, ale tyhle mašinky se mi moc líběj I ten UltraProteus vypadá schopně.
                          Amiga DraCo DaMi PegasosII G4 G5

                          Komentovat


                            #73
                            Autorem citovaného textu je ghh Přejít na původní příspěvek
                            Jo kámoš taky kdysi dělal muziku a pořád snil že si koupí E-MU zvukovku. Nakonec ji měl, ale byla pekelně drahá. Já na to nemám talent, ale tyhle mašinky se mi moc líběj I ten UltraProteus vypadá schopně.
                            Ultraproteus má srdce z Amigy: CPU 68020
                            Amiga 1200 Infinitiv tower, TF1260@50MHz, OS 3.1.4, PPaint7.3, RoadShow
                            Projects: The Lost Forest, still in progress

                            Komentovat


                              #74
                              Už je hotová skladba do hlavního menu. Mám za cíl uvést na letošní Prase párty verzi, kde bude úvodní hudba s menu a bude možné hýbat s postavou. Prozatím je v kurzu stále Amiblitz
                              Amiga 1200 Infinitiv tower, TF1260@50MHz, OS 3.1.4, PPaint7.3, RoadShow
                              Projects: The Lost Forest, still in progress

                              Komentovat


                                #75

                                Stavím nejdříve editor ke hře a už jsem narazil snad na stovku problémů. Dneska jsem zjistil že celou mapu, co by měla mít 26 x 8 obrazovek o rozlišení 320x224, prostě nenatlačím do proměnné
                                "Dim List maptiles.w (58240)" skončí na out of memory i když dám zásobník na 3MB. AmiBlitz netoleruje index pole větší než 32766. Buď se uskromním, a nebo to zkusím rozdělit na polovinu a uložit ídéčka dlaždic do druhého listu. Proč vlastně chci celou mapu držet v paměti?
                                Důvod je prostý. Mapa bude interaktivní. Hráč můžeš většinu bloků změnit těžbou nebo stavěním. Hru bude možno uložit na disk, jenomže to vyžaduje přerušení běhu hry v Blitz módu, kde mám celý HW amigy pro sebe, skok do Quick Amiga módu (něco mezi výhradním režimem a systémem) a pak skok zpátky do Blitzmodu.

                                Zatím jsem strávil prací na editoru asi 32 hodin Z toho půlka je přemýšlení na gauči, posteli, ulici, jak by to mohlo vše fungovat, abych pak nemusel kvůli drobnosti přepisovat vše.

                                Klikni pro plné zobrazení obrázku  Jméno: AmigaProgramming.jpg Počet zobrazení: 0 Velikost: 223,6 KB ID: 165495


                                Naposledy upravil Cyberian; 14.11.2023, 15:53:13.
                                Amiga 1200 Infinitiv tower, TF1260@50MHz, OS 3.1.4, PPaint7.3, RoadShow
                                Projects: The Lost Forest, still in progress

                                Komentovat

                                Zpracovávám...
                                X