Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

"Lost Forest", aneb hra kterou chystám

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

  • Cyberian
    odpověděl
    Skladba do úvodního menu, která měla premiéru na Prase párty 2023
    Přiložené soubory

    Vložit komentář:


  • Lisiak
    odpověděl
    Znám systém 1 hry z 8 bitu, jak se dělala mapa a myslím, že to byl základ i pro ostatní hry, kdy bylo vice polí s proměnnými a každý stejný druh (nepřítel1, nepřítel2, zbraň1, zbraň2) z hry mel 1 pole, ve kterém byli aktuální souřadnice konkrétního druhu. Mapa může být i takhle interaktivní, jen je omezena na to, kolik stejných druhů umožníš mít v 1 poli a to si určíš velikostí jednotlivého pole. To řeší Tebou popsanou paměťovou náročnost, kde se vše dává do 1 pole ve kterém asi chceš dávat do mapy i vše ostatní mimo jednotlivé interaktivní druhy. Ještě pak vyřešit práci s pozadím za jednotlivými druhy pokud se na mapě bude, nebo nebude jednotlivý druh nacházet. Ale systém se souřadnicemi jednotlivých druhů je dle mně základ. I ze zadání všech druhů do 1 pole bych neměl dobrý pocit. Nenaprogramoval jsem sice žádnou hru tohohle typu, ale za mně by se to mělo dělat asi takhle a dle všeho to dělali tak i ostatní, nebo minimálně další... .

    Vložit komentář:


  • Cyberian
    odpověděl

    Stavím nejdříve editor ke hře a už jsem narazil snad na stovku problémů. Dneska jsem zjistil že celou mapu, co by měla mít 26 x 8 obrazovek o rozlišení 320x224, prostě nenatlačím do proměnné
    "Dim List maptiles.w (58240)" skončí na out of memory i když dám zásobník na 3MB. AmiBlitz netoleruje index pole větší než 32766. Buď se uskromním, a nebo to zkusím rozdělit na polovinu a uložit ídéčka dlaždic do druhého listu. Proč vlastně chci celou mapu držet v paměti?
    Důvod je prostý. Mapa bude interaktivní. Hráč můžeš většinu bloků změnit těžbou nebo stavěním. Hru bude možno uložit na disk, jenomže to vyžaduje přerušení běhu hry v Blitz módu, kde mám celý HW amigy pro sebe, skok do Quick Amiga módu (něco mezi výhradním režimem a systémem) a pak skok zpátky do Blitzmodu.

    Zatím jsem strávil prací na editoru asi 32 hodin Z toho půlka je přemýšlení na gauči, posteli, ulici, jak by to mohlo vše fungovat, abych pak nemusel kvůli drobnosti přepisovat vše.

    Klikni pro plné zobrazení obrázku  Jméno: AmigaProgramming.jpg Počet zobrazení: 0 Velikost: 223,6 KB ID: 165495


    Naposledy upravil Cyberian; 14.11.2023, 16:53:13.

    Vložit komentář:


  • Cyberian
    odpověděl
    Už je hotová skladba do hlavního menu. Mám za cíl uvést na letošní Prase párty verzi, kde bude úvodní hudba s menu a bude možné hýbat s postavou. Prozatím je v kurzu stále Amiblitz

    Vložit komentář:


  • Cyberian
    odpověděl
    Autorem citovaného textu je ghh Přejít na původní příspěvek
    Jo kámoš taky kdysi dělal muziku a pořád snil že si koupí E-MU zvukovku. Nakonec ji měl, ale byla pekelně drahá. Já na to nemám talent, ale tyhle mašinky se mi moc líběj I ten UltraProteus vypadá schopně.
    Ultraproteus má srdce z Amigy: CPU 68020

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    Jo kámoš taky kdysi dělal muziku a pořád snil že si koupí E-MU zvukovku. Nakonec ji měl, ale byla pekelně drahá. Já na to nemám talent, ale tyhle mašinky se mi moc líběj I ten UltraProteus vypadá schopně.

    Vložit komentář:


  • Cyberian
    odpověděl
    Autorem citovaného textu je Lasice Přejít na původní příspěvek
    krutopřísný, to není úplně levná záležitost to jsi koupil (asi to fakt myslíš vážně s tou hrou) nebo půjčil?
    Koupil, bude to i na moji tvorbu.Ale první projekt bude tenhle Chci zkusit stihnout hudbu do menu do začátku Artway, ale zatim to vypadá na šibeniční termín jako vždy.

    Autorem citovaného textu je ghh Přejít na původní příspěvek
    E-MU EX4T Ultra. To zní suprově Teď jsem si o tom něco přečetl, to je ale nekompromisní mašinka.

    ​Myslím, že je to asi nejlepší HW sampler co kdy vznikl. Pak už E-MU jednak postupně krachovalo a byl už tehdy odklon k softwarovým studiím. Akorát poslední dobou se zdá, že HW se začíná vracet. Je nás pořád hodně těch, kteří rádi kroutíme knoflíky a máme rádi vrnící mašinky ať už v racku nebo Amigu
    Naposledy upravil Cyberian; 25.06.2023, 19:14:13.

    Vložit komentář:


  • Lasice
    odpověděl
    krutopřísný, to není úplně levná záležitost to jsi koupil (asi to fakt myslíš vážně s tou hrou) nebo půjčil?

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    E-MU EX4T Ultra. To zní suprově Teď jsem si o tom něco přečetl, to je ale nekompromisní mašinka.

    Vložit komentář:


  • Cyberian
    odpověděl
    Tady je ten 8SVX
    Přiložené soubory

    Vložit komentář:


  • Cyberian
    odpověděl
    Klikni pro plné zobrazení obrázku  Jméno: E-MU-E4XT_Ultra.jpg Počet zobrazení: 0 Velikost: 56,5 KB ID: 162980
    Po delší době mám pokrok v samplování. Nasadil jsem na to ale těžký kalibr E-MU EX4T Ultra, Použil jsem v něm bitrate convertor na 8-bit s creamy filtrem a pak změnu frekvence ze 48kHz na na 24kHz,
    pak export do wav.
    Pak jsem použil zatím nejlepší program na koverzi do 8SVX a to AmigaPal s nastavením Lo Cut na 20Hz a Hi cut na 8400Hz. Teď je ten zvuk úplně čistý Klikni pro plné zobrazení obrázku  Jméno: 2023-06-24 21_50_18-AmigaPal.png Počet zobrazení: 0 Velikost: 49,8 KB ID: 162981

    Vložit komentář:


  • Lisiak
    odpověděl
    Cyberiane, jak budeš mít čas, shrň prosím v bodech v samostatném vláknu postup toho elektronického samplování co se ti osvědčil.

    Vložit komentář:


  • Nooly
    odpověděl
    Cyberian Zkusím až se vrátím z dovolené za 14 dní. Kdyžtak se, prosím, připomeň Ten zvuk je fajn, ale je příliš dynamický (rozdíly v intenzitě zvuku jsou v různých pasážích příliš velké, bude to vždycky z podstaty věci šumět. Zkus fakt limiter, pomůže to. Jinak já s 8svx jako takovým nemám až tolik zkušeností, vzhledem k tomu, že většinou dělám MODy, tak mi v podstatě stačí Milky Tracker a r8brain. A potom už jen obligátní ProTracker. Ale rád to prozkoumám!

    Vložit komentář:


  • Cyberian
    odpověděl
    Prisko To je jeho osobní konstruovaný sampler, ještě od jeho táty =)
    Nooly Můžu tě poprosit, zda by jsi to zkusil převést na amiga sampl. Jestli ti vyjdou stejné šumy? Viz příloha, je tam zdrojový wav a co mi vyšlo jako 8svx. Případne můžete zkusit i ostatní zda budete mít lepší výsledek
    Přiložené soubory

    Vložit komentář:


  • Prisko
    odpověděl
    Sampler od Romistore je co přesně? Na jeho shopu jsem nic nenašel...

    Vložit komentář:

Zpracovávám...
X