Oznámení
Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.
"Lost Forest", aneb hra kterou chystám
Sbalit
X
-
Znám systém 1 hry z 8 bitu, jak se dělala mapa a myslím, že to byl základ i pro ostatní hry, kdy bylo vice polí s proměnnými a každý stejný druh (nepřítel1, nepřítel2, zbraň1, zbraň2) z hry mel 1 pole, ve kterém byli aktuální souřadnice konkrétního druhu. Mapa může být i takhle interaktivní, jen je omezena na to, kolik stejných druhů umožníš mít v 1 poli a to si určíš velikostí jednotlivého pole. To řeší Tebou popsanou paměťovou náročnost, kde se vše dává do 1 pole ve kterém asi chceš dávat do mapy i vše ostatní mimo jednotlivé interaktivní druhy. Ještě pak vyřešit práci s pozadím za jednotlivými druhy pokud se na mapě bude, nebo nebude jednotlivý druh nacházet. Ale systém se souřadnicemi jednotlivých druhů je dle mně základ. I ze zadání všech druhů do 1 pole bych neměl dobrý pocit. Nenaprogramoval jsem sice žádnou hru tohohle typu, ale za mně by se to mělo dělat asi takhle a dle všeho to dělali tak i ostatní, nebo minimálně další... .
Vložit komentář:
-
Stavím nejdříve editor ke hře a už jsem narazil snad na stovku problémů. Dneska jsem zjistil že celou mapu, co by měla mít 26 x 8 obrazovek o rozlišení 320x224, prostě nenatlačím do proměnné
"Dim List maptiles.w (58240)" skončí na out of memory i když dám zásobník na 3MB. AmiBlitz netoleruje index pole větší než 32766. Buď se uskromním, a nebo to zkusím rozdělit na polovinu a uložit ídéčka dlaždic do druhého listu. Proč vlastně chci celou mapu držet v paměti?
Důvod je prostý. Mapa bude interaktivní. Hráč můžeš většinu bloků změnit těžbou nebo stavěním. Hru bude možno uložit na disk, jenomže to vyžaduje přerušení běhu hry v Blitz módu, kde mám celý HW amigy pro sebe, skok do Quick Amiga módu (něco mezi výhradním režimem a systémem) a pak skok zpátky do Blitzmodu.
Zatím jsem strávil prací na editoru asi 32 hodin Z toho půlka je přemýšlení na gauči, posteli, ulici, jak by to mohlo vše fungovat, abych pak nemusel kvůli drobnosti přepisovat vše.
Naposledy upravil Cyberian; 14.11.2023, 16:53:13.
- Poděkování 8
Vložit komentář:
-
Už je hotová skladba do hlavního menu. Mám za cíl uvést na letošní Prase párty verzi, kde bude úvodní hudba s menu a bude možné hýbat s postavou. Prozatím je v kurzu stále Amiblitz
- Poděkování 8
Vložit komentář:
-
Autorem citovaného textu je ghh Přejít na původní příspěvekJo kámoš taky kdysi dělal muziku a pořád snil že si koupí E-MU zvukovku. Nakonec ji měl, ale byla pekelně drahá. Já na to nemám talent, ale tyhle mašinky se mi moc líběj I ten UltraProteus vypadá schopně.
Vložit komentář:
-
Jo kámoš taky kdysi dělal muziku a pořád snil že si koupí E-MU zvukovku. Nakonec ji měl, ale byla pekelně drahá. Já na to nemám talent, ale tyhle mašinky se mi moc líběj I ten UltraProteus vypadá schopně.
Vložit komentář:
-
Autorem citovaného textu je Lasice Přejít na původní příspěvekkrutopřísný, to není úplně levná záležitost to jsi koupil (asi to fakt myslíš vážně s tou hrou) nebo půjčil?
Autorem citovaného textu je ghh Přejít na původní příspěvekE-MU EX4T Ultra. To zní suprově Teď jsem si o tom něco přečetl, to je ale nekompromisní mašinka.
Myslím, že je to asi nejlepší HW sampler co kdy vznikl. Pak už E-MU jednak postupně krachovalo a byl už tehdy odklon k softwarovým studiím. Akorát poslední dobou se zdá, že HW se začíná vracet. Je nás pořád hodně těch, kteří rádi kroutíme knoflíky a máme rádi vrnící mašinky ať už v racku nebo AmiguNaposledy upravil Cyberian; 25.06.2023, 19:14:13.
- Poděkování 5
Vložit komentář:
-
krutopřísný, to není úplně levná záležitost to jsi koupil (asi to fakt myslíš vážně s tou hrou) nebo půjčil?
- Poděkování 1
Vložit komentář:
-
E-MU EX4T Ultra. To zní suprově Teď jsem si o tom něco přečetl, to je ale nekompromisní mašinka.
- Poděkování 1
Vložit komentář:
-
Tady je ten 8SVXPřiložené soubory
- Poděkování 2
Vložit komentář:
-
Po delší době mám pokrok v samplování. Nasadil jsem na to ale těžký kalibr E-MU EX4T Ultra, Použil jsem v něm bitrate convertor na 8-bit s creamy filtrem a pak změnu frekvence ze 48kHz na na 24kHz,
pak export do wav.
Pak jsem použil zatím nejlepší program na koverzi do 8SVX a to AmigaPal s nastavením Lo Cut na 20Hz a Hi cut na 8400Hz. Teď je ten zvuk úplně čistý
- Poděkování 7
Vložit komentář:
-
Cyberiane, jak budeš mít čas, shrň prosím v bodech v samostatném vláknu postup toho elektronického samplování co se ti osvědčil.
Vložit komentář:
-
Cyberian Zkusím až se vrátím z dovolené za 14 dní. Kdyžtak se, prosím, připomeň Ten zvuk je fajn, ale je příliš dynamický (rozdíly v intenzitě zvuku jsou v různých pasážích příliš velké, bude to vždycky z podstaty věci šumět. Zkus fakt limiter, pomůže to. Jinak já s 8svx jako takovým nemám až tolik zkušeností, vzhledem k tomu, že většinou dělám MODy, tak mi v podstatě stačí Milky Tracker a r8brain. A potom už jen obligátní ProTracker. Ale rád to prozkoumám!
- Poděkování 3
Vložit komentář:
-
Prisko To je jeho osobní konstruovaný sampler, ještě od jeho táty =)
Nooly Můžu tě poprosit, zda by jsi to zkusil převést na amiga sampl. Jestli ti vyjdou stejné šumy? Viz příloha, je tam zdrojový wav a co mi vyšlo jako 8svx. Případne můžete zkusit i ostatní zda budete mít lepší výsledekPřiložené soubory
- Poděkování 1
Vložit komentář:
-
Sampler od Romistore je co přesně? Na jeho shopu jsem nic nenašel...
Vložit komentář:
Vložit komentář: