O: Real3D
Jde někde videt, jak Real3d rendruje?
Oznámení
Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.
Real3D
Sbalit
X
-
O: Real3D
Ted jsem upravil oba tutorialy. https://ghh.8u.cz/real/real3dtutorials.html
Update:wireframe video https://www.youtube.com/watch?v=tjBnMhjtLOk
Jo a manual je na LSD43 (Aminet).Naposledy upravil DaMi; 21.02.2023, 12:27:04.
Vložit komentář:
-
O: Real3D
Konecne po nekolika letechjsem prisel na to proc nefunguje spravne skeleton pod OS4. Blbne to pri emulovany 68020, musi se to prepnout na 68060 (program set68kCPU). Pak uz to konecne funguje jak ma.
Taky jsem trochu upravil stranku s nastavenim Real3D pod CGX. http://members.upc.cz/ghh12/real/real3denvironment.html
Vložit komentář:
-
O: Real3D
Bohuzel obrazky tam nikdy nebyly. Tohle guide je delany z textu co je na LSD docs disku (ted nevim jaky cislo). Pamatuju se ze autor tam psal neco jako ze obrazky maj asi 6 MB coz je strasne moc pro uploadtak je nepridal na BBS ci disketu.
Vložit komentář:
-
O: Real3DManual
Autorem citovaného textu je ghh Přejít na původní příspěvekJsem ted dodelal http://ghh.wz.cz/files/Real3DManual.lha
Tak se podivejte, je to opravdu vzrusujici cteni.
Manual je sice jen pro verzi 2.xx ale je to hodne stejny a dost to pomuze.
Novejsi funkce a zmeny (V3.5) jsou popsany v orig. dokumentaci k verzi 3.5
Manual je samozrejmne ve formatu Guide (MorphED je superbozi).
Jo a kdo tam najde spatnej link dostane bombon
Vložit komentář:
-
Cattle
Včera jsem si chtěl udělat nějakou siluetu podle obrázku. Jenže v Real3D je ten backdrop picture hrozně pomalej a vypadává a vůbec. No konečně mě to trklo, nastavil jsem si průhlednost aktivního okna a pod něj obrázek. Výsledek je luxusní
Vložit komentář:
-
Robo walk
Novej projekt na http://ghh.wz.cz
Tentokrat je to chodici robutek. Neni to uplne
dokonaly, ale na ukazku to staci. Obtiznost 4
Vložit komentář:
-
No presne nevim, ale ma to 600 frejmu a jeden tak 6 az 8 sekund. Mezitim co se to pocitalo jsem si zapnul Draka
Vložit komentář:
-
Rotate Sweep Morph Path
Dalsi projekt na http://ghh.wz.cz .
Metody Rotate, Sweep, Morphing a Path. Totalni kontrola nad
vsim v Timeline, skvele se casuji jednotlive metody.
Vložit komentář:
-
R3dv3
Nahral jsem dalsi projekt na http://ghh.wz.cz
Tentokrat jsem si hral s metodou SURFACE.
Kola se jednoduse toci, ale jsou na nich "treci body"
ktery se "lepej" na podlahu. Takze staci roztocit kola, pridat treci body, podlahu + prekazky a kolo se rozjede bez
jakyhokoli zadavani trasy apod.
Zde jsou shvalne hranaty kolaaby bylo pekne videt jak se celej bajk pohupuje.
Vložit komentář:
-
Real3DManual
Jsem ted dodelal http://ghh.wz.cz/files/Real3DManual.lha
Tak se podivejte, je to opravdu vzrusujici cteni.
Manual je sice jen pro verzi 2.xx ale je to hodne stejny a dost to pomuze.
Novejsi funkce a zmeny (V3.5) jsou popsany v orig. dokumentaci k verzi 3.5
Manual je samozrejmne ve formatu Guide (MorphED je superbozi).
Jo a kdo tam najde spatnej link dostane bombon
Vložit komentář:
Vložit komentář: