Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Real3D

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

  • Doda
    odpověděl
    Autorem citovaného textu je ghh Přejít na původní příspěvek
    Dneska jsem si náhodou všimnul že tady je můj screenshot. Asi se tam dostal z AmiKitu.
    Cislo 71 z 2008, to uz je tedy dost letite. Urcite je fajn videt tam svoji praci.

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    Dneska jsem si náhodou všimnul že tady je můj screenshot. Asi se tam dostal z AmiKitu.

    Vložit komentář:


  • Doda
    odpověděl
    O: Real3D

    Delat to na Amize je frajerina, ale asi to neni uplne nutne. Pokud to jde v necem otevrit na PC, jako ze to urcite pujde, tak to ten program i ulozi do STL. Stejne to tak na tom samem PCcku musis prohnat Slicerem, to uz na Amize proste neudelas.

    Vložit komentář:


  • bigmac
    odpověděl
    O: Real3D

    Koukal jsem na převod DXF -STL a našel jsem toto https://sourceforge.net/projects/ivcon-tl/ Zatím nevidím problém to zkompilovat pro amigu. Až bude čas zkusím to...

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    O: Real3D

    Real3D umi exportovat objekty do dxf a rpl (oboje jsou vlastne cisla koordinatu).

    Vložit komentář:


  • Doda
    odpověděl
    O: Real3D

    To je otazka? Jestli to jde prevest na STL? Podle me urcite.

    Vložit komentář:


  • bigmac
    odpověděl
    O: Real3D

    Tak jsem si říkal, že Amiga byla studnice 3D aplikací, bohužel tu již není. Ale přeci jenom, pokud se rozhodnu učit nějaký ten 3D na Amize a jako motivaci si navrhnu nějaký objekt pro 3D tisk. Je možnost jak to převést na stl formát.

    Doufám že to není moc off topic....

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    O: Real3D

    bigmac: díky za upozornění, opraveno.
    davesade: všechno je to 500 frejmů 60fps, měl jsem na to mustr a postupně nahrával projekty a renderoval, kdyby to bylo pokaždý jinak dlouhý tak se zcvoknu

    Vložit komentář:


  • davesade
    odpověděl
    O: Real3D

    Koukam na ty tutorialova videa: dobra prace! Akorat se zeptam blbe: proc to ma dycky presne 9 vterin?

    Vložit komentář:


  • bigmac
    odpověděl
    O: Real3D

    Autorem citovaného textu je ghh Přejít na původní příspěvek
    Přidal jsem další tutorialy obrázky a videa.
    Velké díky i když ty v češtině mám radši , jo a máš tam dvakrát sekci Rotation.

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    O: Real3D

    Přidal jsem další tutorialy obrázky a videa.

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    O: Real3D

    Přidal jsem na svou stránku pár tutoriálů z manuálu i s obrázkama a videama.

    Vložit komentář:


  • jack-3d
    odpověděl
    O: Real3D

    Paráda, ale nedá mi to ;o) Teï už staèí jen vyrenderovat a poslat do RESETkání 2015 Dynamic ART compo ;o)

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    O: Real3D

    Velmi efektni kolize plus gravitace. Je to az podezrele jednoduchy. Postavis kostky na policku, pridas kolizi + gravitaci a je hotovo
    https://www.youtube.com/watch?v=cSctCufz2Pg

    http://ghh.wz.cz/real/realfiles/collisionforce.lha

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    O: Real3D

    Jak konvertovat vektorove fonty do formatu Real3D.
    http://ghh.wz.cz/real/real3dfonty.html

    Vložit komentář:

Zpracovávám...
X