Oznámení
Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.
Real3D
Sbalit
X
-
Real3D 3.5 demo widle. Může se z toho renderovat a ukládat obrázky, ale nic jinýho se uložit nedá. Tahle pc verze má lepší generátor fontů, proto bych to chtěl...
-
Autorem citovaného textu je ghh Přejít na původní příspěvekNa hodně starym disku jsem našel demoverzi Real3D 3.5 pro Windows. Funguje mi to v emulátoru Bochs (win98 ). Všechno funguje stejně jako Amiga verze včetně projektů textur atd.
Chtěl bych si s tím trochu pohrát. Nemá někdo plnou verzi? Je dost pravděpodobný že to bylo na nějakym CD k časopisu a pod.
Vložit komentář:
-
To museli snad delat pro Windows 3.11. Chapu ze oproti Motorole bylo to programovani pro Win asi docela jiny svet.
Vložit komentář:
-
Tu pisu o portovani Real3D na Windows, dobre som sa zasmial ako opisuju Windows, takze V3.5 vydana v roku 1996 je posledna verzia zalozena na V2 architekture este kompatibilna s Amigou, zatial som ju nikde nevidel:
First dark clouds above Commodore were in sight 1993 and porting of Real3D to Microsoft's Windows was started. Compared to true pre-emptive multi tasking operating system in Amiga coupled with Motorola's linear memory space, it was actually quite a shock to discover what a piece of crap the first Windows operating system versions were. Not even dynamic memory allocation worked for anything but trivial tests. Luckily Microsoft's new operating system Windows NT, and Digital's new and fast CPU model gave us some hope for the better future. Windows port was finally finished 1994. This image was created by the beta tester Grant Neisner, Reflect IO and was used as a box cover image.
Version 3 release 1995 continued the v2 based development line. The feature set kept growing and it introduced quite a many new exotic features, such as the animation drag method and animated shrink wrapping, just to name a few. This is the V3 box cover image created by Grant Neisner.
Version 3.5, released 1996, was the last version based on v2 architecture.
- Poděkování 1
Vložit komentář:
-
Taky trochu umím vyhledávat na netu Tohle samozřejmě znám, ale ke stažení už je jen Realsoft3D ne Real3D. Právě verze 3.5 je ještě "Amigovská", další verze už jsou prostě jinde.
Vložit komentář:
-
Na Wikipedii, když jsem hledal Real3D, jsem našel odkaz na Realsoft stránky, kde by se na vyžádání měly dát stáhnout verze Real3D pro různé platformy.
- Poděkování 2
Vložit komentář:
-
Na hodně starym disku jsem našel demoverzi Real3D 3.5 pro Windows. Funguje mi to v emulátoru Bochs (win98 ). Všechno funguje stejně jako Amiga verze včetně projektů textur atd.
Chtěl bych si s tím trochu pohrát. Nemá někdo plnou verzi? Je dost pravděpodobný že to bylo na nějakym CD k časopisu a pod.
- Poděkování 1
Vložit komentář:
-
Autorem citovaného textu je ghh Přejít na původní příspěvekDneska jsem si náhodou všimnul že tady je můj screenshot. Asi se tam dostal z AmiKitu.
Vložit komentář:
-
Dneska jsem si náhodou všimnul že tady je můj screenshot. Asi se tam dostal z AmiKitu.
- Poděkování 2
Vložit komentář:
-
O: Real3D
Delat to na Amize je frajerina, ale asi to neni uplne nutne. Pokud to jde v necem otevrit na PC, jako ze to urcite pujde, tak to ten program i ulozi do STL. Stejne to tak na tom samem PCcku musis prohnat Slicerem, to uz na Amize proste neudelas.
Vložit komentář:
-
O: Real3D
Koukal jsem na převod DXF -STL a našel jsem toto https://sourceforge.net/projects/ivcon-tl/ Zatím nevidím problém to zkompilovat pro amigu. Až bude čas zkusím to...
Vložit komentář:
-
O: Real3D
Real3D umi exportovat objekty do dxf a rpl (oboje jsou vlastne cisla koordinatu).
Vložit komentář:
-
O: Real3D
To je otazka? Jestli to jde prevest na STL? Podle me urcite.
Vložit komentář:
-
O: Real3D
Tak jsem si říkal, že Amiga byla studnice 3D aplikací, bohužel tu již není. Ale přeci jenom, pokud se rozhodnu učit nějaký ten 3D na Amize a jako motivaci si navrhnu nějaký objekt pro 3D tisk. Je možnost jak to převést na stl formát.
Doufám že to není moc off topic....
Vložit komentář:
-
O: Real3D
bigmac: díky za upozornění, opraveno.
davesade: všechno je to 500 frejmů 60fps, měl jsem na to mustr a postupně nahrával projekty a renderoval, kdyby to bylo pokaždý jinak dlouhý tak se zcvoknu
Vložit komentář:
Vložit komentář: