Díky přátelé. DaMi: jojo dělám teď v Burger letná ve Veletržní ulici. IDEfix: ano ano vyplním tvé přání-rozkaz
BTW: Brácha překvapil s dárkem. Bavil jsem se s ním asi před půl rokem o Amize a teď jsem od něj dostal tohle (to napravo). Neni ten můj brácha super?
[ATTACH=CONFIG]6934[/ATTACH]
Díky přátelé. DaMi: jojo dělám teď v Burger letná ve Veletržní ulici. IDEfix: ano ano vyplním tvé přání-rozkaz
BTW: Brácha překvapil s dárkem. Bavil jsem se s ním asi před půl rokem o Amize a teď jsem od něj dostal tohle (to napravo). Neni ten můj brácha super?
Naposledy upravil ghh; 20.07.2016, 02:08:22.
Důvod: Chtěl jsem to trošku upravit.
Drobná technická - až budeš v práci cpát tu blondýnu do toho svýho narozeninového dortu, tak nejlíp až po upečení, bo v případě varianty "před" by z toho dortu taky nemusela vůbec vyskočit... A byl bys zbytečně zklamanej...
V pátek mi rodiče přivezli věci co jsem měl u nich ve sklepě. 4 boxy disket a Aminet cd o kterejch jsem tušil že tam jsou a pak ještě 2 klávesnice o kterejch jsem netušil. To vlevo je papír s bílou barvou pro srovnání
Pak ještě dva vrchní a jeden spodní kryt od A1200, ale brutálně upižlaný jakože do podoby plochý klávesnice (ne ode mne !!). To jsem ani nefotil aby se někdo nepoblil.
Tutorial v tuhle chvili dle meho osobniho nazoru nema smysl. Nejprve bych dotahnul v miyagi nejen vytvoreni <kimg>, ale i jeho upravu pomoci parametru v efektu a pak uvidis kam te to posune dal.
Jak budu mit s cim poradit nebo napad napisu, ale myslim si ze radit s k-fighterem nepotrebujes a ze jej chapes stejne dobre jako ja. Co se tyka arexu to je pro me spanelska vesnice a tam ti nemuzu poradit s nicim (snad jen s tim napadem jak bych si co predstavoval aby fungovalo )
Dik za podnety.
To Test okno je tam jenom pro testovani a normalne tam nebude - vse pujde pres menu, nebo po stisku F2.
Zatim jsem delal gui jenom pro Buildable objekty (protoze jsou jednodussi) a chapu ze Effects budou slozitejsi. Taky je mi jasny ze dat tohle vsechno dohromady bude pekna fuska , jestli sem si moc nenalozil.
Pri tvorbe nejakeho Buildable obj... se pri jeho preview vytvori "minidemo" podle jeho typu a to se zobrazi. Tedy nezavisle na ostatnich efektech parametrech, ale tohle bych mohl jeste poladit.
Taky je dobrej napad pridat mocne komentovany tutorialy. Uz ted pri vytvoreni novyho projektu se ti nahraje takovy "uvodni" demo.
Jinak diky a koukej jeste neco napsat, navrhnout, poradit
Konecne se mi podarilo dotahnout system rozpoznani tagu pod kurzorem a taky jeho preview. Jeste to urcite poladim, ale zaklad by mel byt hotov
Tak jsem ted na revisionu zkouknul verzi 0.8, a musim pochvalit jde to vsechno zajimavym smerem.
A hned me napada kdyz test okno je pro buildable objekty, jestli jsi premyslel jak poresit efekty a pripadne parametry. Je to uz dost komplexni zalezitost na kterou je treba koukat z globalu.
Kdyz chci vytvorit buildable objekt pouziju odkaz v test okne <kimg>...|...</kimg> = ok nahraju jej do pameti, ale co potom s jeho zobrazenim pridruzeny efekt <fx> ... </fx> a k nemu potrebne parametry <pa> ... </pa>
Byt tebou pustil bych se podobnou cestou jako krabob v tutorialu a to prvnim prikladem zobrazeni obycejneho obrazku.
- Spusti se myagi text okno + nejake to prvni nastaveni (nazev dema, adresar pro ulkadani souboru, textaku atd.)
- otevre se okno s textakem <main> <kscript>....
- a k tomu tve "test okno" s nabidkou <kimg> postup zname. Nastavime cestu k obrazku a nejak jej pojmenujeme => neco jako tlacitko dalsi otevre se nove okno a v nem se bude jiz moci editovat samotny efekt s pomoci parametru.
- po vyplneni pozadovanych policek se zapise efekt do skriptu.
Blbe je to ze ruzne efekty maji ruzne pocty parametru.
Ale asi bych se nejprve pustil do vytvoreni dema v myagi pouze o velikosti jednoho obrazku a teprve potom pridaval dalsi zrudnosti jako p61, 3d, colorblending a dalsi narocnejsi hracky.
Jeste abych nezapomnel do test okna pridat k <kimg> i efekt pro nastaveni barevne palety. Jinak by byl obrazek s fujky barvama
Vložit komentář: