Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Ghh

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

  • ghh
    odpověděl
    Máte rádi pizzu ?

    Nemohl jsem si pomoct a musel si tohle vystřihnout https://www.youtube.com/watch?v=OJ5HLHc5Mp4
    Velmi vtipný film
    Naposledy upravil ghh; 16.01.2011, 14:59:49. Důvod: šotek

    Vložit komentář:


  • davesade
    odpověděl
    Tak já si ten ImageFX nainstaluju, díky!

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    Ještě bych dodal že Karate přímo podporuje formát DigiBooster a p61 do kterýho se dá zkonvertovat .mod Skus začít v DigiBoosteru

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    Couleur

    Bitmapy v Karate můžou mít jen 256 barev. Mrkni na http://members.upc.cz/ghh12/karate/intro.html Všechny obrázky pak "masteruju" v ImageFX, kterej je samozřejmě boží

    Vložit komentář:


  • MisticJoe
    odpověděl
    Pro AGA je to jaksi zbytečné. 256 barev (128, atd.) - indexované. Uložíš paletu a pak ji použiješ na sprity a tak. S tím se člověk moc babrat nemusí. Indexovanou grafiku doporučuju ukládat do GIFů a pak na Amče převést na co je třeba.
    Naposledy upravil MisticJoe; 16.12.2010, 13:03:41.

    Vložit komentář:


  • davesade
    odpověděl
    Nooly je bezva, ale já bych rád ze začátku spáchal demo sám, abych se to naučil. ModPlug Tracker mám a ten návod pro Photoshop se zdá bejt dostatečnej - i když není pro AGA (což Karate podporuje, jestli se nepletu). Pro moje účely by 256 barev bylo lepší...

    Vložit komentář:


  • MisticJoe
    odpověděl
    Na konvertování muziky a převod do Amigy doporučuji ModPlug Tracker (možná jsem to už někde psal, ale opakování je matka jistoty ).

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    Gauguin

    Paleta, potažmo rozmístění barev v paletě je velmi důležité. Bitmapy co jsou společně v jednom kpartu musí mít paletu stejnou. Já používám ImageFX, ten umí paletu "locknout" uložit, nahrát atd. (ale neni pro pc)
    Naposledy upravil ghh; 14.12.2010, 16:03:03. Důvod: ale notak

    Vložit komentář:


  • Prober
    odpověděl
    S hudbou se obrať na Noolyho, mohl by ti celkem pomoct.

    Vložit komentář:


  • davesade
    odpověděl
    Díky za tipy. Mám v hlavě demo už delší dobu, asi teda budu muset "ukrást" hudbu (resp. dumám převod Fast Tracker XM na nějaký kompatibilní MOD), ale něco chci spáchat. Na Worms party mne ten skript zaujal moc.

    Vložit komentář:


  • MisticJoe
    odpověděl
    Jen k tomu hodím drobnou opravu pro OCS/ECS (samozřejmě pro AGA odpadá) EHB, co jsem vypozoroval. Je dobré obrázek nejdřív převést do 12bit, 32 barev (pokud zmizí nějaké, které tam chceme, vnutíme je ručně). Popsaným postupem si uděláme paletu 64 barev, ale aplikujeme ji na 24bit originál. Výsledky v následném ditheringu jsou kupodivu lepší.
    Pro grafiku do hry je samo dobré si stanovenou paletu uložit do .ACT, aby byla jistota, že hodnoty barev budou vždy na stejném místě jak u okolní grafiky, tak spritů atd.

    Vložit komentář:


  • Prober
    odpověděl
    Doporučuju Misticův článek na amiga.cz - Konverze grafiky - statické obrázky na OCS/ECS.

    Vložit komentář:


  • davesade
    odpověděl
    Laický dotaz - když si chystám grafiku, tak to asi budu dělat na PC, tedy patrně Photoshop. Jak to převedu do nějakého Amiga formátu - IFF? Jakože mám problémy s definicemi palety. Je na to nějaká univerzální poučka? (Manuál jsem procházel zběžně a na podobné téma jsem nenarazil).

    Vložit komentář:


  • ghh
    odpověděl
    Jojo Demomaker taky jsem si s nim vyhrál. Dlouhé dny učení zdánlivě nepochopitelého ovládání

    Vložit komentář:


  • Doda
    odpověděl
    Ten byl dobrej. Stravil jsem u nej dlouhe dny.

    Vložit komentář:

Zpracovávám...
X