Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Enforce

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

  • Poison
    odpověděl
    O: Enforce

    hehe

    Zdravim vsechny verne amigisty a zasilam fuckings vsem srackam, kteri Amigu prodali
    a koupili si PeeCees.

    PC mají dneska úplně všichni

    Vložit komentář:


  • k0x
    odpověděl
    O: Enforce

    ARCD_01.iso\CS_Game'QuakeViewer



    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Q U A K E E N G I N E
    Verze: 0.1
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Novinky:
    ««««««««
    - nekolikanasobne vyssi rychlost
    - vylepsena Surface cache (bezi i na mene pameti)
    - chozeni, gravitace, detekce kolizi se stenami
    - dvouvrstva animovana obloha
    - korektne vykresluje hladinu vody
    - kompletne prepsano do assembleru, optimalizace pro 040/060
    - prepinani 320x240/640x480
    - FPS pocitadlo
    - systemova prace se screenem (bezi i ve VGA rezimech)
    - opraveny spousty chyb


    Autor:
    ««««««
    FiDo of INSANITY
    Filip Doksansky
    Svedska 33
    Praha 5
    150 00

    Tel. (02)535706

    E-Mail: glassim@mbox.vol.cz


    Ovladani:
    «««««««««
    F1 - pocet frames/sec * 1000
    F2 - 2 stupne korekce perspektivy (steny se deformuji, ale
    engine se zrychli)
    F3 - prepina rozliseni 320x240/640x480
    sipky - pohyby
    mezernik - letani (aby bylo mozno se dostat tam, kde jeste nejsou
    vytahy)
    A, S - rotace nahoru/dolu


    Technicke detaily:
    ««««««««««««««««««
    Engine je plne 3D, tzn. absolutni svobodu ve vsech sesti smerech a naprosto
    libovolny tvar mapy. Steny i podlahy jsou tvoreny polygony. Pro trideni byl pouzit
    BSP-tree algoritmus s predpocitanymi viditelnostmi z vetve do vetve. Polygony se
    predpocitavaji ze zdrojove textury ve 4 urovnich mip-mappingu a predpocitane svetelne
    mapy 16x16 pixelu do surface-cache, odkud se renderuji primo do screen-bufferu.


    Pozadavky na hardware:
    ««««««««««««««««««««««
    minimalne 030+FPU, 040 SILNE doporuceno, 060 idealni 8 MB RAM (pobezi i na
    mene, ale plati, ze cim mene pameti, tim je to pomalejsi a naopak. Engine si vezme
    nejvetsi volny kus pameti)

    Vyvinuto na:
    ««««««««««««
    A1200 big tower, 040/40MHz, 16MB RAM,
    540MB HD, 4x CD-ROM, 17" SVGA

    Vyuziti:
    ««««««««
    - na zaplacnuti mista na disku
    - na prohlizeni levelu do Quake (soubory .BSP)
    - zaklad enginu pro nasi novou akcne/RPG/strategickou hru K.F.D.

    Budoucnost:
    «««««««««««
    - jeste vyssi rychlost, pridani 3D objektu (ty uz samostatne funguji)
    - bsp modely (dvere, vytahy, automobily, metro apod.)
    - dynamicke svetlo
    - ve finale nejlepsi 3D gamesa na Amigu (fuck off AB3D and others)


    Zdravim vsechny verne amigisty a zasilam fuckings vsem srackam, kteri Amigu prodali
    a koupili si PeeCees.

    FiDo of INSANITY


    P.S. Priste si uz budete mozna moct i zastrilet!!!!

    Vložit komentář:


  • DJM
    odpověděl
    O: Enforce

    ja si aj tak myslim ze enforce je v podstate len upraveny a nekompletny quake (alebo quakemap) engine s peknymi texturami... cize pri nepriateloch, logike hry, AI a efektami by bola rychlost ako quake.
    Naposledy upravil DJM; 29.03.2019, 19:23:04.

    Vložit komentář:


  • davesade
    odpověděl
    O: Enforce

    @idefix No na PPC ti to asi pojede dobre .
    Ale ne - ja jsem naprosto presvedcenej, ze engine Enforce je skvelej. Jenom proste neprisel ve spravnou dobu no.

    Vložit komentář:


  • IDEfix
    odpověděl
    O: Enforce

    ARCD mám všechny jako ISO (kdysi jsem je dával do kupy v rámci zdejší původní knihovny, ze tří - čtyř napůl čitelných placek jedno funkční ISO. Neskutečná jebačka...) ale časově to teď nedávám, abych to někde mountnul a procházel. Kdyby byl zájem, můžu to někam uploadnout...

    Pardón, omluva Damimu, sou na mortále v knihovně...
    Naposledy upravil IDEfix; 29.03.2019, 15:22:09.

    Vložit komentář:


  • k0x
    odpověděl
    O: Enforce

    Hmm - nepodarilo se mi najit index ARCD ci primy iSOs a ty cedla bohuzel nemam.
    Mohli byste se prosim nekdo podivat ve svem archivu?


    A tady enforce na vampu

    Vložit komentář:


  • IDEfix
    odpověděl
    O: Enforce

    Jednou už sem tady o tom psal - Fido předělal první level Quaka (už si nepamatuju, jestli jen naházel textury do svého enginu, nebo se povrtal v tom origo), ale byly tam nepřátelé a jelo mi to na PPC blizardu na 040/25. Celé to bylo na jednom ARCD.

    Vložit komentář:


  • davesade
    odpověděl
    O: Enforce

    Jj, ja si taky ve vsi ucte myslim, ze s par nepratelema to pobezi skoro jako Quake na stejne konfiguraci. Avsak - kdyby hra nemela byt jenom vyslovene frenetickou strileckou, alebrz spise RPG adventurou... Co takhle tahove souboje?

    Vložit komentář:


  • Solaris104
    odpověděl
    O: Enforce

    Jako na 060/50 to jede hezky, otázkou je, jak by se to zpomalilo při nepřátelích. Asi dost.

    Vložit komentář:


  • k0x
    odpověděl
    O: Enforce

    Skoda jen ze sources nikdy nebudou public neb prey obsahuji kod vyuzity v pozdejsich dilech co uz jsou pod komercni licenci

    Vložit komentář:


  • Doda
    odpověděl
    O: Enforce

    Fidovy enginy stale zacinaji na EN*.


    Fido answers your questions about the Enfusion engine.First part of Q&A video: https://www.youtube.com/watch?v=j6lZ41Q89hY

    Vložit komentář:


  • davesade
    odpověděl
    O: Enforce

    Tady jsou moje starsi videa z obou verzi (na 060):
    Amiga 1200, Blizzard 1260 (50 MHz), AGA, 64 MB RAM, OS 3.9, CF2IDE, Indivision AGA.First technical demonstration of never released game "Enforce" on Amiga, p...


    Amiga 1200, Blizzard 1260 (50 MHz), AGA, 64 MB RAM, OS 3.9, CF2IDE, Indivision AGA.Second technical demonstration of never released game "Enforce" on Amiga, ...

    Vložit komentář:


  • IDEfix
    odpověděl
    O: Enforce



    Trochu pro oživení tématu, jedno čerstvé video...

    Vložit komentář:


  • MarK
    odpověděl
    O: Enforce

    Tomu se nedá říkat chyby, když to byla rozpracovaná verze... na to pozor, na to jsou vývojáři alergičtí... Vím to A navíc, enforce bylo vyvíjeno v assembleru, pokud vím, takže tam se to vychytává ještě složitěji...

    Vložit komentář:


  • jack-3d
    odpověděl
    O: Enforce

    Tak ten Warp3D ve verzi 0.2 mi funguje, tedy někdy to jede 60 fps, někdy 11 fps, vidím tam spoustu chyb (obloha chybí, dveře se neotvírají, ale lze jimi procházet, postavičky vidím za zdmi, textury se občas zblázní a natáhnou se šíleně v jedné ose, ...). Jako je to tomu podobné, ale není to to, co jsem viděl u Jerryho.
    Naposledy upravil jack-3d; 21.01.2014, 01:16:23.

    Vložit komentář:

Zpracovávám...
X