Ovladani:
«««««««««
F1 - pocet frames/sec * 1000
F2 - 2 stupne korekce perspektivy (steny se deformuji, ale
engine se zrychli)
F3 - prepina rozliseni 320x240/640x480
sipky - pohyby
mezernik - letani (aby bylo mozno se dostat tam, kde jeste nejsou
vytahy)
A, S - rotace nahoru/dolu
Technicke detaily:
««««««««««««««««««
Engine je plne 3D, tzn. absolutni svobodu ve vsech sesti smerech a naprosto
libovolny tvar mapy. Steny i podlahy jsou tvoreny polygony. Pro trideni byl pouzit
BSP-tree algoritmus s predpocitanymi viditelnostmi z vetve do vetve. Polygony se
predpocitavaji ze zdrojove textury ve 4 urovnich mip-mappingu a predpocitane svetelne
mapy 16x16 pixelu do surface-cache, odkud se renderuji primo do screen-bufferu.
Pozadavky na hardware:
««««««««««««««««««««««
minimalne 030+FPU, 040 SILNE doporuceno, 060 idealni 8 MB RAM (pobezi i na
mene, ale plati, ze cim mene pameti, tim je to pomalejsi a naopak. Engine si vezme
nejvetsi volny kus pameti)
Vyuziti:
««««««««
- na zaplacnuti mista na disku
- na prohlizeni levelu do Quake (soubory .BSP)
- zaklad enginu pro nasi novou akcne/RPG/strategickou hru K.F.D.
Budoucnost:
«««««««««««
- jeste vyssi rychlost, pridani 3D objektu (ty uz samostatne funguji)
- bsp modely (dvere, vytahy, automobily, metro apod.)
- dynamicke svetlo
- ve finale nejlepsi 3D gamesa na Amigu (fuck off AB3D and others)
Zdravim vsechny verne amigisty a zasilam fuckings vsem srackam, kteri Amigu prodali
a koupili si PeeCees.
FiDo of INSANITY
P.S. Priste si uz budete mozna moct i zastrilet!!!!
ja si aj tak myslim ze enforce je v podstate len upraveny a nekompletny quake (alebo quakemap) engine s peknymi texturami... cize pri nepriateloch, logike hry, AI a efektami by bola rychlost ako quake.
@idefix No na PPC ti to asi pojede dobre .
Ale ne - ja jsem naprosto presvedcenej, ze engine Enforce je skvelej. Jenom proste neprisel ve spravnou dobu no.
ARCD mám všechny jako ISO (kdysi jsem je dával do kupy v rámci zdejší původní knihovny, ze tří - čtyř napůl čitelných placek jedno funkční ISO. Neskutečná jebačka...) ale časově to teď nedávám, abych to někde mountnul a procházel. Kdyby byl zájem, můžu to někam uploadnout...
Pardón, omluva Damimu, sou na mortále v knihovně...
Jednou už sem tady o tom psal - Fido předělal první level Quaka (už si nepamatuju, jestli jen naházel textury do svého enginu, nebo se povrtal v tom origo), ale byly tam nepřátelé a jelo mi to na PPC blizardu na 040/25. Celé to bylo na jednom ARCD.
Jj, ja si taky ve vsi ucte myslim, ze s par nepratelema to pobezi skoro jako Quake na stejne konfiguraci. Avsak - kdyby hra nemela byt jenom vyslovene frenetickou strileckou, alebrz spise RPG adventurou... Co takhle tahove souboje?
Amiga 1200, Blizzard 1260 (50 MHz), AGA, 64 MB RAM, OS 3.9, CF2IDE, Indivision AGA.First technical demonstration of never released game "Enforce" on Amiga, p...
Amiga 1200, Blizzard 1260 (50 MHz), AGA, 64 MB RAM, OS 3.9, CF2IDE, Indivision AGA.Second technical demonstration of never released game "Enforce" on Amiga, ...
Tomu se nedá říkat chyby, když to byla rozpracovaná verze... na to pozor, na to jsou vývojáři alergičtí... Vím to A navíc, enforce bylo vyvíjeno v assembleru, pokud vím, takže tam se to vychytává ještě složitěji...
Tak ten Warp3D ve verzi 0.2 mi funguje, tedy někdy to jede 60 fps, někdy 11 fps, vidím tam spoustu chyb (obloha chybí, dveře se neotvírají, ale lze jimi procházet, postavičky vidím za zdmi, textury se občas zblázní a natáhnou se šíleně v jedné ose, ...). Jako je to tomu podobné, ale není to to, co jsem viděl u Jerryho.
Vložit komentář: