Díky novinkám na Prober-ové Cadě jsem se před pár dny dostal k relativně novějšímu rozhovoru (který zde na portálu zatím nebyl prezentovaný) s Fidem. Je to fajn. Později se dovzdělám (osvěžím si) ohledně tohohle vlákna
Filip "Fido" Doksanský je hlavním tvůrcem interního enginu studia Bohemia Interactive, který nese jméno Enfusion. Základem byl engine Enforce, který Filip za...
NOROuši:
Pokud mi alkoholem a nostalgií zatemněná mysl dovolí, tak se jednalo o Apocalypse 1999, kde jsem byl a FiDo tam svůj engine Enforce předváděl na své A4000 Nikdy jindy jsem FiDa nepotkal (slavnější parťák AGASlayer ho zná samozřejmě lépe), takže pokud se jedná o jinou párty, tak to sorry ;-D
REDe, kamaráde z nejvěrnějších .
S FIDEm jsem se potkali jednak na EastErn party (tam, jsem krom holek měl zájem i tuším tvojí PPC turbokartu a hlavně FIDO tam měl čtyřlitr.
Potom (viz video víše) je z Votického Workshoku (kde už se Enforce řešil + ukázka s močičem).
Potom právě Apocalipsa 99 a 00. Na té první jsem se s FIDEm vsadil a na té další děsivě nalil (koupil jsem tam PPC od YAho(Abort)).
Toliko moje děravá paměť a brožovaný život (bratru už to je 22 let ). Jak se vlastně máš?
Tenhle rozhovor jsem už zaznamenal u tebe na CADA ale teprve teď jsem si k tomu pořádně sednul a podíval se na to. O té době jsme si myslím už hodně četl a myslel jsem že jsem taky už pamětník, ale člověk se pořád dozvídá něco nového. Toho Enforce byla škoda a Fido neskutečný programátor.
Take podobne aj so zdrojakom v C mam na disku este z tej doby, ale volalo sa to QMap. Tiez to zobrazilo BSP mapu. Kompiloval som to vtedy na WOS, lebo povodne to bolo ELF. A bolo to bez detekcii kolizii so stenami.. Portoval to Sean Barett na zaklade portu od Jawed Karim...
NOROuši:
Pokud mi alkoholem a nostalgií zatemněná mysl dovolí, tak se jednalo o Apocalypse 1999, kde jsem byl a FiDo tam svůj engine Enforce předváděl na své A4000 Nikdy jindy jsem FiDa nepotkal (slavnější parťák AGASlayer ho zná samozřejmě lépe), takže pokud se jedná o jinou párty, tak to sorry ;-D
Existovala verze pro PPC ukazoval jí Fido na Apocalipse 2001 tuším (tam jsme se tenkrát strašně picli) a měl tam udělaný fórek jednoho vojcla močícího tedy už to mělo i animace a částicové efekty.
Běhalo to jak svině.
Přesně tohle si pamatuju, žlutě močící panák na podstavci, běhalo to parádně, jen jsem myslel, že to demčo bylo k dispozici pro ostatní. Ale asi to bylo prostě jen u FiDa.
No abych to trošku rozhrábnul.
Nedávno jsem se o tom bavil s FiDem, přišel o všechny zdrojáky při umrtí disku. Jediný zdroják co najdete je jeho texture maping co s jeho svolením, dal na Aminet Troda. Jsou tam zdrojáky jak na to.
Je to totiž to nejrycheljší co na 68k Amigu kdo udělal.
Existovala verze pro PPC ukazoval jí Fido na Apocalipse 2001 tuším (tam jsme se tenkrát strašně picli) a měl tam udělaný fórek jednoho vojcla močícího tedy už to mělo i animace a částicové efekty.
Běhalo to jak svině.
Jinak Bohemia Interactive používá engine EnFusion což je Enforce Vs. Fision. Autorem je pochopitelně Fido.
Take podobne aj so zdrojakom v C mam na disku este z tej doby, ale volalo sa to QMap. Tiez to zobrazilo BSP mapu. Kompiloval som to vtedy na WOS, lebo povodne to bolo ELF. A bolo to bez detekcii kolizii so stenami.. Portoval to Sean Barett na zaklade portu od Jawed Karim...
@idefix No na PPC ti to asi pojede dobre .
Ale ne - ja jsem naprosto presvedcenej, ze engine Enforce je skvelej. Jenom proste neprisel ve spravnou dobu no.
PPC verzia myslim ze asi ani nebola ?
A engine Enforce nielen ze "neprisel ve spravnou dobu" ale neprisiel vobec...
Vložit komentář: