Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Cyberian

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    #61
    Hlavně to neber nějak moc tragicky, je to jen jeden názor. Pokud tě to baví, tak se tomu věnuj dál. Ale pokud se sesypeš hned při první kritice, tak to taky není nejlepší věc do budoucna.
    Amiga 1200, Blizzard 1230 / 50MHz, 32MB Fast RAM, CF 8GB, OS 3.2

    Komentovat


      #62
      Nemůžeš soudit komunitu podle jednoho hlasu. Tohle jsi trochu přehnal, ale na druhou stranu proč napřed nedoděláš jeden projekt než se pustíš do dalšího? Já jsem už starší a AI mně moc nebere, zatím se jí vyhýbám, ale až to bude bezpečné, tak ji vyzkouším, jestli se teda dožiju.
      Amiga 1200, PiStorm32 Lite, PBook 1.67GHz, MOS 3.18, ,Asus UX433FA, MX-23.4 Libretto

      Komentovat


        #63
        Autorem citovaného textu je Cyberian Přejít na původní příspěvek

        Přiznám se, že mě tohle zamrzelo víc, než bych čekal.

        Možná jsem naivní, ale myslel jsem si, že když se někdo z nás pustí do něčeho nového – i když je to odvážné, možná i trochu bláznivé – najde tady pochopení. Nebo aspoň respekt.

        Nečekal jsem potlesk, jen trochu zvědavosti. Místo toho cítím chlad a sarkasmus.

        Tvořit pro Amigu je pro mě srdeční záležitost. Chtěl jsem něco, co tu ještě nebylo – ne proto, abych se předvedl, ale abych zachoval a oživil něco, co miluju. A ano, zároveň se tím učím, zkouším nové věci. I proto jsem to sdílel – že to pro mě něco znamená.

        Ale možná jsem se spletl.

        Možná se tu už jen očekává, že člověk bude dělat to, co se dělalo vždycky, a jakmile to přesáhne rámec starého světa, už se to nepočítá.

        Mrzí mě to.

        Neříkám, že končím, ale popravdě – teď si asi potřebuju vzít chvíli pauzu. Abych si srovnal, jestli tenhle projekt dává smysl v prostředí, kde nadšení místo podpory často naráží na zeď.
        Ak ta to ma naplna, tak to rob, na nazore nezalezi. Kolko som sa napocuval ja ohladom svojich projektov a co? Robim co ma bavi...
        Naposledy upravil Boboo; 13.05.2025, 10:03:10.
        Amiga 600 2MB Chip, Furia 030/40MHz, FDD HD 1,76MB (AriseR6i)
        Furiatune homepage

        Komentovat


          #64
          Tak a máte tu ode mě nový článek:

          Pixel Art: První kroky do lesa

          Ve čtvrtek 5.6 jsem našel někdy kolem 17h ohromnou inspiraci a strávil jsem čas až do 1 hodiny ráno kódováním, pak po probuzení dalším kódováním zas do 1h ráno, ale s přestávkama na práci v práci acelý den ve spolupráci a hutným dialogem s AI. V neděli jsem v půlnoci dopsal článek. Který vznikl asi z 210 normostran textu . Dalších 120 stran bylo na to abych se v tom guláši vůbec zorientoval a sepsal to do něčeho co má hlavu a patu... snad (úvahy, kód, opět úvahy, slepé uličky). Zúročil jsem od prosince minulého roku tvrdý trénink kolem základů vývoje AI, statistiky, strojového učení a velkých jazykových modelů.

          Tak snad se to některým bude líbit a projdou se kousek se mnou do lesa, který se narodil mezi kódem, obrazem a vzpomínkou.
          Naposledy upravil Cyberian; 09.06.2025, 09:02:26.
          Amiga 1200 Checkmate, TF1260@50MHz, Indivision AKA MK3,OS 3.1.4, PPaint7.3, RoadShow
          Amiga 1200 Blizzard 1230 IV, asahi case + rozdělaný podsvit klávesnice
          Projects: The Lost Forest - still in progress, Stereo Amiga Sampler - hotovo, Amiga AI

          Komentovat


            #65
            Super článek, díky. A jedna podstatná otázka: všichni to už chceme hrát, kdy to bude hotovo?
            Amiga OCS, ECS, AGA, CGX, PPC
            -----------------------------------------------
            Líbí se mi Retropolis

            Komentovat


              #66
              Autorem citovaného textu je DaMi Přejít na původní příspěvek
              Super článek, díky. A jedna podstatná otázka: všichni to už chceme hrát, kdy to bude hotovo?
              Na ArtWay bych rad privezl jen zkousku pohybu s par vrstvami. Tu bych mohl sithnout (ehm sithy sem radeji tahat nebudeme , myslel jsem stihnout)
              Mam rozdelanou HW/SW teorii jak mit pro hru 8 audio kanalu. Musim zopaknout intuition library, ale asi dam AI precist sken te nove knihy co nedavno vysla o programovani OS.

              Takze to chodici male dematko bude zatim jediny pevnejsi bod v casoprostoru. Rad bych napsal vic, ale po vcerejsim zaveru, se snazim ztisit a odpocinout. Dame rec jak prijedes na kole
              Amiga 1200 Checkmate, TF1260@50MHz, Indivision AKA MK3,OS 3.1.4, PPaint7.3, RoadShow
              Amiga 1200 Blizzard 1230 IV, asahi case + rozdělaný podsvit klávesnice
              Projects: The Lost Forest - still in progress, Stereo Amiga Sampler - hotovo, Amiga AI

              Komentovat


                #67
                Dokončuji program, kde bude moci každý využít praktické části úprav zmíněné v článku. Výsledek se uloží do ILBM s autoinkrementací čísla v názvu souboru. Článek plánuji předělat (zjistil jsem, že některé věci se musí udělat jinak). Program vypočítá výsledný obraz tak aby velikost obrazu y = 256 pixelů a šířka se poměrem dopočítá a doplní se paddingem (viz ta šedá barva na konci), aby se zarovnalo na násboky 6 pixelů. Což je důležité protože nezarovnaný obraz na wordy by ve hře způsobil Guru meditation Ještě to musím zkusit načíst v Personal Paintu , jestli je to vůbec správně uložený ILBM. Jj, tak je to OK, Amiga to IFF přečíst umí.

                Klikni pro plné zobrazení obrázku

Jméno: Parallaxar2.png
Počet zobrazení: 3
Velikost: 654,5 KB
ID: 172188
                Naposledy upravil Cyberian; 15.06.2025, 23:11:44.
                Amiga 1200 Checkmate, TF1260@50MHz, Indivision AKA MK3,OS 3.1.4, PPaint7.3, RoadShow
                Amiga 1200 Blizzard 1230 IV, asahi case + rozdělaný podsvit klávesnice
                Projects: The Lost Forest - still in progress, Stereo Amiga Sampler - hotovo, Amiga AI

                Komentovat


                  #68
                  Musel jsme se AI zeptat jestli se padding pouziva jen v HTML nebo i jinde, ale pouziva se i jinde . Pokud se bude jednat o pozadi, asi by melo fungovat udelat tu sirku spise s přesahem aby ta šedá byla mimo zobrazovaci pole Amigy, pak se jen ve vysledku šedá a nejaka mala cast prave strany nezobrazi. Na jakou konfiguraci Amigy svou tvorbu cílíš? Alespoň předběžně.
                  Naposledy upravil Lisiak; 15.06.2025, 19:27:58.
                  Amiga - PMD 85

                  Komentovat


                    #69
                    Autorem citovaného textu je Lisiak Přejít na původní příspěvek
                    Musel jsme se AI zeptat jestli se padding pouziva jen v HTML nebo i jinde, ale pouziva se i jinde . Pokud se bude jednat o pozadi, asi by melo fungovat udelat tu sirku spise s přesahem aby ta šedá byla mimo zobrazovaci pole Amigy, pak se jen ve vysledku šedá a nejaka mala cast prave strany nezobrazi. Na jakou konfiguraci Amigy svou tvorbu cílíš? Alespoň předběžně.
                    Ahoj! Já někdy ty odborné termity používám jak to přijde pod ruku . Cílím na A1200 68030, s minimum 8MB FAST RAM. Záleží jak budu (ne)šikovný. U paralaxy se ta y hodnota může časem změnit i na vyšší. Pokud to budu technicky umět, tak tam bude i podzemí.
                    Amiga 1200 Checkmate, TF1260@50MHz, Indivision AKA MK3,OS 3.1.4, PPaint7.3, RoadShow
                    Amiga 1200 Blizzard 1230 IV, asahi case + rozdělaný podsvit klávesnice
                    Projects: The Lost Forest - still in progress, Stereo Amiga Sampler - hotovo, Amiga AI

                    Komentovat

                    Zpracovávám...
                    X