ObiWanKen
A kde byl problém při tom použití více než 2 bitplanu?
Jen takový malý postřeh z videa co se týče mně a pouštím si to na slabých repro. Ta hlasitost první zbraně je si myslím moc veliká. Při střelbě mám pocit, jako by vypadával hudební kanál co hraje melodii a přitom tomu tak není. Tedy ten efekt střelby moc prehluči melodii, ale to je v tomhle stádiu prkotina. Ta druhá zbraň je již ok. Tedy ten sampl první zbraně je razantnější. Ono jde jinak ztlumit ten sampl i elektronickým přepočtem aby se nemusela měnit přednastavená hlasitost na přehrávači MODu, nebo odkud se ten sampl hraje, kdyby si chtěl, ale to asi víš.
A kde byl problém při tom použití více než 2 bitplanu?
Jen takový malý postřeh z videa co se týče mně a pouštím si to na slabých repro. Ta hlasitost první zbraně je si myslím moc veliká. Při střelbě mám pocit, jako by vypadával hudební kanál co hraje melodii a přitom tomu tak není. Tedy ten efekt střelby moc prehluči melodii, ale to je v tomhle stádiu prkotina. Ta druhá zbraň je již ok. Tedy ten sampl první zbraně je razantnější. Ono jde jinak ztlumit ten sampl i elektronickým přepočtem aby se nemusela měnit přednastavená hlasitost na přehrávači MODu, nebo odkud se ten sampl hraje, kdyby si chtěl, ale to asi víš.


Předpokládám, že budou při tom velkém množství kopírování objektů kompletně využity blitterem. Ten asi využije i skoro každý volný slot v horizontal blank oblasti. Dostane se CPU vůbec někdy k chip-ram? Předpokládám, že jen v pauzách, když blitter nekopíruje? Asi ta hra povinně potřebuje fast-ram, že?
Komentovat