Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Chaos Guns

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

  • Predseda
    odpověděl
    Autorem citovaného textu je kulich.bulich Přejít na původní příspěvek
    a ano 29 strankovou diskuzi procitat nebudu
    Já si to teď pročet a je to náhodou docela sranda

    Vložit komentář:


  • ObiWanKen
    odpověděl
    Dik, áno, je to ASM.

    Vložit komentář:


  • kulich.bulich
    odpověděl
    O zacatku tohodle projektu jsem zachytil kdysi davno a ano 29 strankovou diskuzi procitat nebudu a ObiWanKenovi, ktery prosel turbulentni casy preju silny moral i tu chut v tom pokracovat dal. Hadam, ze je to cele psane v ASM?

    Vložit komentář:


  • ObiWanKen
    odpověděl
    Autorem citovaného textu je Arcicorsa Přejít na původní příspěvek
    No jo, joypad fakt běhá jak má . Respektive dvě tlačítka (střelba a použít).
    Ten tretí button testujem vo WinUAE s nejakým USB padom ala PS controller. Je to v podstate tretie tlačítko myši (MMB) a softwarovo je to jednoduché.

    ......... ja z fotek reprodukoval DPS a FW je volně ke stažení... Jen to musím překreslit v Eagle... Kdyby jsi chtel tak ti jednu DPS osadím a ty si to namontuješ do SNES ovladače aby jsi mohl testovat podporu ve hře pokud by se ti chtělo.
    Ak by si sa pustil do tohto tak by som určite jeden kus zobral. Keby len pre záujem ako sa obsluhuje "komunikácia" s ovládačom.

    Vložit komentář:


  • Prisko
    odpověděl
    Autorem citovaného textu je Lisiak Přejít na původní příspěvek
    Nevim, nakolik ma kulich.bulich predstavu o tomhle projektu, ja mel za to, ze OWK, zde spise napise neco ve stylu, ze tenhle projekt byl puvodne delany nekym jinym kde byl hlavni programator MarK, ktery to programoval v necem jinem nez ty teď v ASM, ze puvodni projekt byl spise ukonceny a ze Ty si to cele preprogramoval, tedy ze to ted bezi na jinem engine nez je ten puvodni a zacal si na tom ve volne chvili delat. MarK s amigou skoncil, alespon doposud. Vse se da docist v tomhe vlakne. Snad jsem to napsal v zkratce spravne.
    Ono pročítat 29 stran diskuze se chce málo komu

    "Píšu množné číslo a ano - na hře samozřejmě nepracuji sám. Hlavním programátorem jest MarK, který za pouhý měsíc vytvořil engine, který už brzo bude ve fázi, kterou bych se nebál nazvat finální. Grafiku zatím kreslím jenom já, ale Předseda má na starosti animace. Umělecké návhry nám dodává kdo jiný než Drokk. O hudbu a zvuky se časem postará Nooly."
    Od té doby to teda prošlo velkým progresem

    Vložit komentář:


  • Arcicorsa
    odpověděl
    Jjj fakt to nebylo poznat, čuchal jsem tu díru po slepu .

    No jo, joypad fakt běhá jak má . Respektive dvě tlačítka (střelba a použít).

    Používám CD32 gamepady takze k dispozici je 7 tlačítek. A1200 ho umí také obsloužit kdyz je podpora ve hře. Takže by to pak šlo kompletně ovládat jen CD32 gamepadem...

    Mám v plánu sem dát kompletní zdroje k projektu KTRL. Projekt skončil, borec už dva roky nereaguje a první verze ke které dal zdroje má bug jak kráva a je nepoužitelný. K V2 kde to opravil uz nedal k dispozici zdroje k DPS a šel jen koupit, bohužel dva roky uz je jeho vlákno mrtvé a nereaguje, ja z fotek reprodukoval DPS a FW je volně ke stažení... Jen to musím překreslit v Eagle... Kdyby jsi chtel tak ti jednu DPS osadím a ty si to namontuješ do SNES ovladače aby jsi mohl testovat podporu ve hře pokud by se ti chtělo.

    Vložit komentář:


  • ObiWanKen
    odpověděl
    Áno, dosiahol si koniec
    Ten prechod cez stenu mal byť rozpoznateľný podľa tieňu, ale niekde sa stala chyba

    Dokonca som tam dal podporu "3-button joystick" ale neviem či sa vôbec vyrábali.
    Ja to testujem len na KB. Šípky + Space + LShift + Ctrl.

    Vložit komentář:


  • Arcicorsa
    odpověděl
    No dohrál.... Třeba si to jen myslím . Skončil jsem viz foto.

    Párkrát jsem se zasekl, trvalo mi to asi 2h a z toho jsem půl hodiny laboroval s těma čudlíkama než jsem to vzdal a začal jsem obcházet všechny stěny az jsem najednou jednou prošel skrz .

    Nejhorší bylo najít první klíč, to se přiznám, že jsem se podival na tvoje video. Pak už jsem podobné kulišárny očekával tak jsem zkoušel ledasco .
    Přiložené soubory

    Vložit komentář:


  • ObiWanKen
    odpověděl
    Tak ja som opísal len posledné roky , a ako tak pozerám je to skôr posledných desať rokov.


    Arcicorsa Až teraz mi došlo že si demo dohral a teda našiel "skrytý switch" pre aktivovanie teleportu.

    Vložit komentář:


  • Lisiak
    odpověděl
    Nevim, nakolik ma kulich.bulich predstavu o tomhle projektu, ja mel za to, ze OWK, zde spise napise neco ve stylu, ze tenhle projekt byl puvodne delany nekym jinym kde byl hlavni programator MarK, ktery to programoval v necem jinem nez ty teď v ASM, ze puvodni projekt byl spise ukonceny a ze Ty si to cele preprogramoval, tedy ze to ted bezi na jinem engine nez je ten puvodni a zacal si na tom ve volne chvili delat. MarK s amigou skoncil, alespon doposud. Vse se da docist v tomhe vlakne. Snad jsem to napsal v zkratce spravne.

    Vložit komentář:


  • ObiWanKen
    odpověděl
    Zamrzlo to len na mne.
    Len tak v skratke, otec "dostal" rakovinu prostaty a tam išiel môj (a manželkin) voľný čas. A keď pred pár mesiacmi zomrel tak som sa v tom znovu začal tak rekreačne šprtať
    Pridal som pár zombie (rôzne farby) a ich chovanie, rozšíril mapu a upravil časť kódu kde som hlavne odstránil inštrukcie pre násobenie a delenie. Našiel aj pár bugov atď.
    Naposledy upravil ObiWanKen; 20.12.2025, 18:41:19.

    Vložit komentář:


  • kulich.bulich
    odpověděl
    Mel bych dotaz, protoze je to pekny kus prace a ten projekt je docela dost daleko a tak bych se chtel zeptat, proc to vlastne zamrzlo? Ze si na to uz sam?

    Vložit komentář:


  • ObiWanKen
    odpověděl
    Dik za test.

    V podstate všetky chyby sa týkajú len nedostatku pamäte. Možno si PCMCIA karta "berie" nejakú časť na svoj chod a ta potom chýba.

    FPS môže byť horší, budem sa musieť pozrieť na čítač VB. Možno som to prehnal s pauzou a spomalujem zbytočne o frame naviac.
    GUI som bol nútený doplniť po dlhej dobe kvôli sebe, lebo mi liezlo na nervy keď som nemal prehľad o stave ammo v zásobníku.
    U 5 knoflikov netreba nič riešiť sú tam len na okrasu. Majú byť previazané na vstup niekam inam

    A máš pravdu, dá sa to prejsť aj bez trainera v pohode, a niektorých zombie je ľahšie ignorovať a obísť ich ako bojovať.

    Vložit komentář:


  • Arcicorsa
    odpověděl
    Tak jsem včera otestoval poslední verzi na CD32 a rekl bych, že je to s FPS mírně horší nez stará verze.

    Každopádně na A1200 s TF1260 to jede jako po másle .

    Musím říci, že ta poslední verze je super. S funkčním GUI je to fakt parádní a mnohem lépe se to hraje. Dohrál jsem to až do konce. Šlo by to projít i bez traineru, ale jsou tam asi tři zombíci co jsou fakt siláci a není sranda je dostat . Trochu jsem se zasekl na u 5 knoflíků v řadě, tam jsem nepřišel na to co s tím, ale pak jsem prisel na to, že to řešit nemusím a jde to dohrát i bez rozlousknutí této hádanky.

    Za mě super počin .

    Jo a je tam nějaká chybka, na A1200 jsem dostal White error a Green error. Pak jsem přišel na to, že se to tluče s PCMCIA CF kartou. Kdyz jsem ji vyndal, tak už to jelo korektně. To by chtělo ověřit jeste od někoho dalšího.

    Každopádně díky !

    Video je z CD32, první půlka je puvodni verze a druhá půlka je poslední build.

    Vložit komentář:


  • ObiWanKen
    odpověděl
    Občas do to ťuknem. Niečo upravím alebo pridám.

    Vložit komentář:

Zpracovávám...
X