Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Chaos Guns

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

    Dik za test.

    V podstate všetky chyby sa týkajú len nedostatku pamäte. Možno si PCMCIA karta "berie" nejakú časť na svoj chod a ta potom chýba.

    FPS môže byť horší, budem sa musieť pozrieť na čítač VB. Možno som to prehnal s pauzou a spomalujem zbytočne o frame naviac.
    GUI som bol nútený doplniť po dlhej dobe kvôli sebe, lebo mi liezlo na nervy keď som nemal prehľad o stave ammo v zásobníku.
    U 5 knoflikov netreba nič riešiť sú tam len na okrasu. Majú byť previazané na vstup niekam inam

    A máš pravdu, dá sa to prejsť aj bez trainera v pohode, a niektorých zombie je ľahšie ignorovať a obísť ich ako bojovať.
    A600 Furia020 | A1200 PiStorm32 Lite | A1200 ACA 1231 | Sharp MZ800 | ZX Spectrum | Didaktik M / Gama | C64 U1541II | Atari 800XL / 130XE U1MB+SIDE2 | Nintendo DS | MiST

    Komentovat


      Mel bych dotaz, protoze je to pekny kus prace a ten projekt je docela dost daleko a tak bych se chtel zeptat, proc to vlastne zamrzlo? Ze si na to uz sam?

      Komentovat


        Zamrzlo to len na mne.
        Len tak v skratke, otec "dostal" rakovinu prostaty a tam išiel môj (a manželkin) voľný čas. A keď pred pár mesiacmi zomrel tak som sa v tom znovu začal tak rekreačne šprtať
        Pridal som pár zombie (rôzne farby) a ich chovanie, rozšíril mapu a upravil časť kódu kde som hlavne odstránil inštrukcie pre násobenie a delenie. Našiel aj pár bugov atď.
        Naposledy upravil ObiWanKen; 20.12.2025, 18:41:19.
        A600 Furia020 | A1200 PiStorm32 Lite | A1200 ACA 1231 | Sharp MZ800 | ZX Spectrum | Didaktik M / Gama | C64 U1541II | Atari 800XL / 130XE U1MB+SIDE2 | Nintendo DS | MiST

        Komentovat


          Nevim, nakolik ma kulich.bulich predstavu o tomhle projektu, ja mel za to, ze OWK, zde spise napise neco ve stylu, ze tenhle projekt byl puvodne delany nekym jinym kde byl hlavni programator MarK, ktery to programoval v necem jinem nez ty teď v ASM, ze puvodni projekt byl spise ukonceny a ze Ty si to cele preprogramoval, tedy ze to ted bezi na jinem engine nez je ten puvodni a zacal si na tom ve volne chvili delat. MarK s amigou skoncil, alespon doposud. Vse se da docist v tomhe vlakne. Snad jsem to napsal v zkratce spravne.
          Amiga - PMD 85

          Komentovat


            Tak ja som opísal len posledné roky , a ako tak pozerám je to skôr posledných desať rokov.


            Arcicorsa Až teraz mi došlo že si demo dohral a teda našiel "skrytý switch" pre aktivovanie teleportu.
            A600 Furia020 | A1200 PiStorm32 Lite | A1200 ACA 1231 | Sharp MZ800 | ZX Spectrum | Didaktik M / Gama | C64 U1541II | Atari 800XL / 130XE U1MB+SIDE2 | Nintendo DS | MiST

            Komentovat


              No dohrál.... Třeba si to jen myslím . Skončil jsem viz foto.

              Párkrát jsem se zasekl, trvalo mi to asi 2h a z toho jsem půl hodiny laboroval s těma čudlíkama než jsem to vzdal a začal jsem obcházet všechny stěny az jsem najednou jednou prošel skrz .

              Nejhorší bylo najít první klíč, to se přiznám, že jsem se podival na tvoje video. Pak už jsem podobné kulišárny očekával tak jsem zkoušel ledasco .
              Přiložené soubory

              Komentovat


                Áno, dosiahol si koniec
                Ten prechod cez stenu mal byť rozpoznateľný podľa tieňu, ale niekde sa stala chyba

                Dokonca som tam dal podporu "3-button joystick" ale neviem či sa vôbec vyrábali.
                Ja to testujem len na KB. Šípky + Space + LShift + Ctrl.
                A600 Furia020 | A1200 PiStorm32 Lite | A1200 ACA 1231 | Sharp MZ800 | ZX Spectrum | Didaktik M / Gama | C64 U1541II | Atari 800XL / 130XE U1MB+SIDE2 | Nintendo DS | MiST

                Komentovat


                  Jjj fakt to nebylo poznat, čuchal jsem tu díru po slepu .

                  No jo, joypad fakt běhá jak má . Respektive dvě tlačítka (střelba a použít).

                  Používám CD32 gamepady takze k dispozici je 7 tlačítek. A1200 ho umí také obsloužit kdyz je podpora ve hře. Takže by to pak šlo kompletně ovládat jen CD32 gamepadem...

                  Mám v plánu sem dát kompletní zdroje k projektu KTRL. Projekt skončil, borec už dva roky nereaguje a první verze ke které dal zdroje má bug jak kráva a je nepoužitelný. K V2 kde to opravil uz nedal k dispozici zdroje k DPS a šel jen koupit, bohužel dva roky uz je jeho vlákno mrtvé a nereaguje, ja z fotek reprodukoval DPS a FW je volně ke stažení... Jen to musím překreslit v Eagle... Kdyby jsi chtel tak ti jednu DPS osadím a ty si to namontuješ do SNES ovladače aby jsi mohl testovat podporu ve hře pokud by se ti chtělo.

                  Komentovat


                    Autorem citovaného textu je Lisiak Přejít na původní příspěvek
                    Nevim, nakolik ma kulich.bulich predstavu o tomhle projektu, ja mel za to, ze OWK, zde spise napise neco ve stylu, ze tenhle projekt byl puvodne delany nekym jinym kde byl hlavni programator MarK, ktery to programoval v necem jinem nez ty teď v ASM, ze puvodni projekt byl spise ukonceny a ze Ty si to cele preprogramoval, tedy ze to ted bezi na jinem engine nez je ten puvodni a zacal si na tom ve volne chvili delat. MarK s amigou skoncil, alespon doposud. Vse se da docist v tomhe vlakne. Snad jsem to napsal v zkratce spravne.
                    Ono pročítat 29 stran diskuze se chce málo komu

                    "Píšu množné číslo a ano - na hře samozřejmě nepracuji sám. Hlavním programátorem jest MarK, který za pouhý měsíc vytvořil engine, který už brzo bude ve fázi, kterou bych se nebál nazvat finální. Grafiku zatím kreslím jenom já, ale Předseda má na starosti animace. Umělecké návhry nám dodává kdo jiný než Drokk. O hudbu a zvuky se časem postará Nooly."
                    Od té doby to teda prošlo velkým progresem
                    “Na EAB už zase lidi pičují nad požadavky a proč to nejede na holé 1200. Amigisti jsou fakt pakáž.” (Předseda, 31. srpna 2025)

                    Komentovat

                    Zpracovávám...
                    X