O: "Lost Forest", aneb hra kterou chystám
To povídej Galinovi, až se ztratíš v lese...
To povídej Galinovi, až se ztratíš v lese...
). Všechno se bude kreslit v chunky formátu do fast-RAM, c2p to pak na konci frejmu zkonvertuje do chip-RAM a nějaké optimalizace a velké plánování můžeš mít na háku.
. Dále bych chtěl zkusít více jak 15+15 barev. prý to jde pomocí copperu, ale zatím jsem to moc nepochopil jak na to. V podstatě to chápu tak, že když bude paprsek na místě kde chci, tak bych měl být schopen změnit na barvu která není v těch 15+15 a mít tam tak mnohem více barev, než je možné. Pokud by to ale znamenalo použít inline assembler, tak se obávám, že umřu na složitost 
. Dále bych chtěl zkusít více jak 15+15 barev. prý to jde pomocí copperu, ale zatím jsem to moc nepochopil jak na to. V podstatě to chápu tak, že když bude paprsek na místě kde chci, tak bych měl být schopen změnit na barvu která není v těch 15+15 a mít tam tak mnohem více barev, než je možné. Pokud by to ale znamenalo použít inline assembler, tak se obávám, že umřu na složitost 


Komentovat