O: Assembler - všeobecná logika
V nejblizsich dnech, po tom co mi PG napise, ze je to ok, uvolnim EXE soubor ciste s hudbou, bude to jen zamerne zkraceno o 3 patterny. Testovano na A1200, 4 MB fast RAM. Musi PG napsat, ze je to OK.
Oznámení
Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.
Assembler - všeobecná logika
Sbalit
X
-
O: Assembler - všeobecná logika
Snížené vibrato, hlasitost nechávám původní, již i 105 procent bylo dle mne hodně.
Vložit komentář:
-
O: Assembler - všeobecná logika
Ahoj, s asm na Amize se pořád hraju a zatím rozhodně nějak zásadně nepolevuji
V rámci mé hudební rutiny jsem v poslední době řešil hraní sólového nástroje. Zanášela sa mi mi do něj vysoká frekvence. Byl jsem na to upozorněn (od PGho). V současné verzi používám na sólo 7 samplů, které střídám při hraní skladby dle potřeby. Jde o to, že je třeba sampl ve skladbě hrát dostatečnou rychlostí. Viz tabulka je sampl 96 v 1.oktávě posunutý o oktávu níže vůči originálu. Aby jsem dosáhl dostatečné rychlosti hraju každý tón samplu 96 o 2 oktávy výše (čím vyšší tón, tím rychleji se sampl hraje). Na zahrání tónu A1 a A1# nemůžu použít sampl 96. Hraje se moc rychle a sampl se již nehraje bezchybně. Tyhle tóny hraju pomocí G1#, tedy vlastně o 2 oktávy výše a to je G3#. Pomocí G3# zahraju za použití 2 samostatných samplu (97,98.) určených pouze pro tyhle 2 tóny ve skutečnosti A1 a A1#. Pak mám sampl 99, který není v rámci vzorku posunutý o oktávu níže. Je tedy frekvenčně na své původní hodnotě. Tento sampl nicméně hraju o 1 oktávu výše. Sampl 96 jsem hrál výše o 2 oktávy. Sample 9a a 9b jsou samostatné a fungují stejně jako sample 97 a 98. Mám je přesamplované v Protrackeru, aby mi hráli vyšší tóny nižší rychlostí. Ve skladbě Atari Goes On! se tón H2 nehraje a tak používám samostatný sampl přesamplovaný Protrackerem a hraju C3 pomocí nejvyšší možné rychlosti tónem G2#. Sample 9a,9b a 9c již o oktávu výše nehraju. Snad jsem to napsal srozumitelně . Ještě skusím zjemnit vibrato a dát hlasitost sólového nástroje nahoru. Amiga má pro mne v současné době rozsah 4 oktáv (0-3). 4.oktávu mám sice nadefinovanou, ale tón samplu se v ní již nezvyšuje. Sólový nástroj je po zvukové stránce chiptune. Původně jsem hrál již i pouze 1 sínusovku. Nicméně u jednoho přesamplování jsem měl délku samplu 1 sínusovky v nepárném počtu bajtů a s tím si Amiga neporadí. Tak jsem použil sínusovek v každém samplu více. Po zvukové stránce je hraní nástroje z tak 98 procent shodné jako by jsem ho hrál pouze s 1 sínusovkou. No a v odkazu je tohle vše v "pohybu"
Code:0.oktáva 1.oktáva 2.oktáva 3.oktáva 4.oktáva 01 1712 C0 0d(96) 856 C1 19(99) 428 C2 25(9c) 214 C3 31 107 C4 02 1616 C0# 0e(96) 808 C1# 1a(99) 404 C2# 26 202 C3# 32 101 C4# 03 1525 D0 0f(96) 762 D1 1b(99) 381 D2 27 190 D3 33 95 D4 04 1440 D0# 10(96) 720 D1# 1c(99) 360 D2# 28 180 D3# 34 90 D4# 05 1357 E0 11(96) 678 E1 1d(99) 339 E2 29 170 E3 35 85 E4 06 1281 F0 12(96) 640 F1 1e(99) 320 F2 2a 160 F3 36 80 F4 07 1209 F0# 13(96) 604 F1# 1f(99) 302 F2# 2b 151 F3# 37 76 F4# 08 1141 G0 14(96) 570 G1 20(99) 285 G2 2c 143 G3 38 71 G4 09 1077 G0# 15(96) 538 G1# 21(99) 269 G2# 2d 135 G3# 39 67 G4# 0a 1017 A0 16(97cA) 508 A1 22(9acA) 254 A2 2e 127 A3 3a 64 A4 0b 961 A0# 17(98cAm)480 A1# 23(9bcAm)240 A2# 2f 120 A3# 3b 60 A4# 0c 907 H0 18(99) 453 H1 24(-----)226 H2 30 113 H3 3c 57 H4
Vložit komentář:
-
O: Assembler - všeobecná logika
Nevím, jestli a kdy bude grafika, tak zatím takhle pánové
Skladba: Atari Goes On!
Autor 8 bit Atari verze: PG
Amiga 4 kanálová očesaná verze aktuální k 19.10.2019 :
Speciální díky: PG, DJM, zxretrosoft
Vložit komentář:
-
O: Assembler - všeobecná logika
Nemám rád cizí logiku v programování, nerozumím ji, ale z prvního pohledu se logika práce s grafikou dá pochopit, co mne těší. Tak jsem v té euforii napsal, že jsem se zamiloval
Vložit komentář:
-
O: Assembler - všeobecná logika
Zamiloval? Tak to po Assembleru už ani nevzdechneš, co?
Vložit komentář:
-
O: Assembler - všeobecná logika
V rámci mé hudební rutiny:
- doprogramování práce s hlasitostí
- změněn formát
- převod skladby na nový formát
Technické info:
hudební rutina - 2,3 kB
data skladby - 20,6 kB
sample - 23,8 kB
celkově - 46,7 kB
Tak že prý někde v nástroji hraju o oktávu výše, tak to jsem zvědav Začal jsem koukat na práci s grafikou (po programové stránce), tak uvidíme, co ukáže čas, ale asi jsem se zamiloval, tak snad to nebude pouze první dojem
Vložit komentář:
-
O: Assembler - všeobecná logika
V rámci mé hudební rutiny ještě zkusím doprogramovat práci s hlasitostí pro postupné ztlumování sólového nástroje a pak i všech nástrojů. Editace skladby dokončena, ještě pak jedna drobnost, takový zvukový efekt, který je i v Atari verzi. Drobátko jsem si udělal představu, parametry mne osobně dostali drobátko do kolen. Skladba má 17 patternů. Pár přibližných údajů:
Data skladby: 35 kB
7 samplů: 25 kB
Hudební rutina: 2,2 kB
Dohromady je to zatím na necelých 61 kB.
EDIT: Data skladby jsou na dvojnásobku vůči standardu, ještě se rozhodnu jestli zůstanu na původním formátu, nebo ho změním. Ztlumování samplů bych dělal radši pro nový formát... .Naposledy upravil Lisiak; 12.08.2019, 12:26:13.
Vložit komentář:
-
O: Assembler - všeobecná logika
Autorem citovaného textu je Noro Přejít na původní příspěvekVzhledem k tomu, že tenhle kousek použivali i borci z DMA designu tak to prostě stojí za to .
Pokud totiž někdo bude používat MED player s radostí mu budu dělat muziku .
Nesnáším ten vojebaný formát Protrackeru
Vložit komentář:
-
O: Assembler - všeobecná logika
Vzhledem k tomu, že tenhle kousek použivali i borci z DMA designu tak to prostě stojí za to .
Pokud totiž někdo bude používat MED player s radostí mu budu dělat muziku .
Nesnáším ten vojebaný formát Protrackeru
Vložit komentář:
-
O: Assembler - všeobecná logika
Noro: Nemám rád cizí kódy, nerozumím jim. Kód cizí hudební rutiny je většinou úplně jiný level
Vložit komentář:
Vložit komentář: