Jen taková drobnost,
předpříprava pro praci s hlasitosti a zadani primych skoku i kdyz vyuziju minimum z tech moznych efektu a i to nebudou efekty zpracovány na takove urovni jakou ma nejaky tracker i tak prime skoky vuci stylu nudloveho kodu vnimam jako lepsi alternativu. Lepe jsem zpracoval praci s tempem, kdy jiz jsou pro tempo zpracovany data k tomu opravdu urcene. (nezpracovani v nejnizsim bajtu stavu F1 az FFh a i 00 jsem odchytil co ma jinou funkci ktera dosti mozna jen tak v MODu pouzita nebude a s tempem nema nic spolecneho, riskovat to nebudu a ten 1 BEQ (prT0) navic čert vem
Takový vtipný moment, kdyz jsem tam nemel k tem nevyuzitym navestim ty RTSka a mne to hralo blbě. Jsem si rikal, zkusim je tam radši dát...
EDIT:
Práce s hlasitostí dokončena. Čekalo mně 1 překvapení, kdy jsem v závěru v programu neměl chybu, ale prace s hlasitosti byla v jeji urovni vyrazne snizena. Po tom, co jsem dal do 1 hudebniho kanalu rucně a ne z MODu maximalni hlasitost hral kanal maximalni hlasitosti, pak jsem dopsany kod dal do poznamky a jiz mi zacala hrat spravna uroven hlasitosti i z MODu. To je ten případ ...a zkoušeli jste to vypnout a zapnout?
Jak bude cas pridam zacyklovani hrajiciho samplu v miste jinem nez je jeho zacatek a efekt volume slide, ktery ja osobne povazuji za nejzasadnejsi, pokud se nebudeme bavit o chiptune hudbe.
EDIT2 (12.listopad):
Zpracoval jsem prednastaveny parametr pro jemne doladeni tonu samplu (finetune), pro MOD je to v rozsahu -8 až +7.
Začal jsem se v tom štourat, až jsem to nakonec aplikoval
Nejvtipnější na tom byly rozcházející se hodnoty pro odečet od periody (výšky tónu), tedy hodnota A až F se zvyšuje a číslo odečtu se snižuje. Pomohla mi negace v bajtu hodnoty A až F a navýšení o 1.
předpříprava pro praci s hlasitosti a zadani primych skoku i kdyz vyuziju minimum z tech moznych efektu a i to nebudou efekty zpracovány na takove urovni jakou ma nejaky tracker i tak prime skoky vuci stylu nudloveho kodu vnimam jako lepsi alternativu. Lepe jsem zpracoval praci s tempem, kdy jiz jsou pro tempo zpracovany data k tomu opravdu urcene. (nezpracovani v nejnizsim bajtu stavu F1 az FFh a i 00 jsem odchytil co ma jinou funkci ktera dosti mozna jen tak v MODu pouzita nebude a s tempem nema nic spolecneho, riskovat to nebudu a ten 1 BEQ (prT0) navic čert vem

Takový vtipný moment, kdyz jsem tam nemel k tem nevyuzitym navestim ty RTSka a mne to hralo blbě. Jsem si rikal, zkusim je tam radši dát...

EDIT:
Práce s hlasitostí dokončena. Čekalo mně 1 překvapení, kdy jsem v závěru v programu neměl chybu, ale prace s hlasitosti byla v jeji urovni vyrazne snizena. Po tom, co jsem dal do 1 hudebniho kanalu rucně a ne z MODu maximalni hlasitost hral kanal maximalni hlasitosti, pak jsem dopsany kod dal do poznamky a jiz mi zacala hrat spravna uroven hlasitosti i z MODu. To je ten případ ...a zkoušeli jste to vypnout a zapnout?

Jak bude cas pridam zacyklovani hrajiciho samplu v miste jinem nez je jeho zacatek a efekt volume slide, ktery ja osobne povazuji za nejzasadnejsi, pokud se nebudeme bavit o chiptune hudbe.
EDIT2 (12.listopad):
Zpracoval jsem prednastaveny parametr pro jemne doladeni tonu samplu (finetune), pro MOD je to v rozsahu -8 až +7.
Začal jsem se v tom štourat, až jsem to nakonec aplikoval

Nejvtipnější na tom byly rozcházející se hodnoty pro odečet od periody (výšky tónu), tedy hodnota A až F se zvyšuje a číslo odečtu se snižuje. Pomohla mi negace v bajtu hodnoty A až F a navýšení o 1.
Code:
not.b D1 and.b #$0f, D1 addq #1,D1
Code:
Offset Bytes Description
------ ----- -----------
44 1 Lower four bits are the finetune value, stored as a signed
four bit number. The upper four bits are not used, and
should be set to zero.
Value: Finetune:
0 0
1 +1
2 +2
3 +3
4 +4
5 +5
6 +6
7 +7
8 -8
9 -7
A -6
B -5
C -4
D -3
E -2
F -1
- používal jsem LZ4).

Komentovat