Oznámení

Sbalit
Aktuálně žádná oznámení.

Chaos Guns

Sbalit
X
 
  • Filtr
  • Čas
  • Zobrazit
Vymazat vše
new posts

  • Lisiak
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Autorem citovaného textu je ObiWanKen Přejít na původní příspěvek
    Mozno si poviete daj ich do Fast a kopiruj priamo do "screenu" podla potreby. Ale tu je zase obmedzenie rychlosti zbernice.
    Myslim ze takto to robil aj MarK, vsetko "poskladal" vo Fast-ke a potom finalny obraz preniesol do Chipky a zobrazil.
    OK takže len Chip pamat ti nestačí kapacitou a kvoli rýchlosti zbernice musíš potom obraz dať do Chip a následne zobraziť? Pri použití Fastky máš Chip plne využitú? Len by ma zaujímalo, ako to funguje v asm, keď sa tu rieši Chip a Fast. Len pre upresnenie mojich informácii, aby reč nestála. Stačí pre to aby sa Chipka využila na maximum určit smerovanie dát do Chipky, alebo si musíš to, ako je Chip naplnená kontrolovať, aby pri jej zaplnení neboli data ztratené. Teda prepne se pri smerovaní dat do Chip pri zaplnení Chip pokiaľ je k dispozícii i Fast automaticky smerovanie dát do Fast, alebo si to tou kontrolou plnosti Chip musíš zabezpečit sám?

    Ide mi to teóriu a prax, ako donútiť Amigu i pri dostatku paměti Fast, ktorú jej dá turbokarta najskor naplno použit Chip, aby si potom z Fast program zobral čo najmenej a takto sa držal program na minimálných pamaťových nárokov, lebo pokiaľ sa pri dostatočnej Fast neurčí typ pamate, Fast sa použije automaticky a program si na Chip vobec nasiahne, čím sa pri nepoužití Chip zvyšujú pamaťové nároky. (?)

    Pardon, mňa tie hry naozaj už moc nebavia

    Vložit komentář:


  • davesade
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Jasně, multiplayer v původní podobě padl, to je bohužel fakt. V záloze si ale nechávám robopsa pro druhého hráče, jakože vedlejší postavu (nebude moci střílet, ale bude moci sbírat věci a odlákat nepřátele). Jakože nějakou formu spolupráce dvou hráčů bych do hry chtěl protlačit, ale fakt uvidíme. Jak píše Obiwan, narážíme na ChipRAM limit.

    Vložit komentář:


  • bigmac
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Ta plynulost a ty animačky střílení jsou parádní, držím palce

    Vložit komentář:


  • ObiWanKen
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Samozrejme ze by sa to dalo, bolo by to trochu zlozitejsie ale da sa to.
    Mna viac hneva "nedostatok" Chip pamäte. Uz teraz je treba viac nez 1mb a to niesu este nepriatelia a ine objekty.
    Mozno si poviete daj ich do Fast a kopiruj priamo do "screenu" podla potreby. Ale tu je zase obmedzenie rychlosti zbernice.
    Myslim ze takto to robil aj MarK, vsetko "poskladal" vo Fast-ke a potom finalny obraz preniesol do Chipky a zobrazil.
    Ja som to takto skusal a dosiahol som 11-14 fps. Hlavne si treba uvedomit ze Amiga je technologia stara 30 rokov a lepsie to uz nebude.

    Vložit komentář:


  • Starej_Mraf
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Kdyz vidim, co Obiwan umi, tak se mi nechce verit, ze by to nezvladl naprogramovat podle puvodniho zadani. Ta ukazka vypada fakt profi!

    Vložit komentář:


  • Predseda
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Ale ona ta paleta vypadá fakt dobře, Tsak se skutečně vyzná.

    Vložit komentář:


  • Solaris104
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    No právě, že v EHB jste omezeni paletou barev

    Vložit komentář:


  • ObiWanKen
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Ved to je v 64 (EHB) farbach. S podporou tienou.

    Vložit komentář:


  • Solaris104
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Je to pěkné, ale klidně bych zvedl HW požadavky a udělal to alespoň v AGA 64 barvách. Už se moc těším na hratelné demo.

    Vložit komentář:


  • Predseda
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Autorem citovaného textu je davesade Přejít na původní příspěvek
    V mnoha ohledech jsme "dohnali" verzi, kterou dělal kdysi MarK, s tím velkým rozdílem, že tohle jede na klasické Amize s RAMkou navíc. Navíc máme ale parádní střelecký systém, teď budeme implementovat nějakou jednoduchou AI a pak snad publikujeme první demo.

    Oproti starému enginu od MarKa ale také spousta věcí chybí - multiplayer, inventář, 256 barev, fyzika... avšak ne všechno budeme nakonec v původní podobě implementovat. No, ještě uvidíme, ale snad se blíží doba, kdy zasednu k editoru a začneme produkovat levely.
    No, chybí ta podstatná věc, kvůli který jsme na tom kdysi vlastně vůbec začali dělat - paralelni hra několika hráčů. Doufám že se povede dotáhnout to do finální podoby, ale už je to úplně jiná hra.

    Vložit komentář:


  • Lisiak
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    A takto sa to robí! Pecka!

    Vložit komentář:


  • davesade
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    V mnoha ohledech jsme "dohnali" verzi, kterou dělal kdysi MarK, s tím velkým rozdílem, že tohle jede na klasické Amize s RAMkou navíc. Navíc máme ale parádní střelecký systém, teď budeme implementovat nějakou jednoduchou AI a pak snad publikujeme první demo.

    Oproti starému enginu od MarKa ale také spousta věcí chybí - multiplayer, inventář, 256 barev, fyzika... avšak ne všechno budeme nakonec v původní podobě implementovat. No, ještě uvidíme, ale snad se blíží doba, kdy zasednu k editoru a začneme produkovat levely.

    Vložit komentář:


  • Predseda
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    No, kluci, fakt to máte parádní.

    Vložit komentář:


  • krtek11
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Fakt parádička.

    Vložit komentář:


  • jack-3d
    odpověděl
    O: Chaos Guns

    Masakr!

    Vložit komentář:

Zpracovávám...
X